Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI???!!! MIKSI MUUTITTE TÄMÄN PALSTAN ULKOASUN???!

Vierailija
13.02.2013 |

Ihan kamala, ja miten hitossa tämä tekstikenttäkin on hiirenpaskan kokoinen??? Aivan käsittämätöntä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulitosi karmea, hidas, kömpelö. Saapa nähdä käykö samoin kuin Onlinen, joka kuoli kokonaan pois. MIkä pakko tätä on uudistaa, kun sitä ei kaipaa kukaan??

Vierailija
2/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, todellakin. Mihin tarpeeseen näitä uudistuksia oikein tehdään??? Siksikö että jotkut it-puolen tyypit saadaan pidettyä touhukkaana? Toimivaa sivua ei tarvitsisi mennä muuttamaan, vanha oli ihan ok ja vastahan sitä muutettiin. Tätäkin kun nyt kirjoittaa niin eipä huononäköisempi saisi kirjoituksestaan mitään selvää, fonttikoko on noin 5 ja tulee sellainen olo kuin olisi kirjoittamassa TEKSTIVIESTIÄ SEN SIJAAN ETTÄ KIRJOITTAA JUMALEISSÖN SUOMEN SUOSITUIMMALLE KESKUSTELUPALSTALLE! 

Olen todella pettynyt:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, en ymmärrä minäkään. jos halusi uudistusta, niin kai noinoi peukut yms. säätö olisi voitu tehdä ilman että kaikki laitettiin uusiksi?

Vierailija
4/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä tehty uudistus, että joku porukka saa tuntea itsensä tarpeelliseksi! Kirjaimet on kissankokoisia, tyhjää väliäniin hirveästi, että kaikki aika menee ruudun virittämiseen. Kolminumeroinen varmenne on todellinen kukkanen, huoh. Jos on pakko uudistella, niin palauttakaa vanha Online!

Vierailija
5/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin hävisi se ärsyttävä Netti uudistuu -nauha.

Vierailija
6/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ollut mitään netti uudistuu -nauhaa. Poistan kaikki mahdolliset mainokset ja härpäkkeet Adblockilla.

Vierailija
7/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisempi oli PALJON parempi! Tämä on ihan surkea, kömpelö.

Vierailija
8/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se vauva-lehden kansikuva näkyy?

Vierailija
9/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei toimi.

Taitaa olla niin, että tämä jää tähän. Olen vauvapalstalainen jo niistä ajoista, kun täällä oli vain yksi palsta, vuodesta 1998 asti. Täällä on ollut kivaa. Ei tällainen ole kivaa :(

Vierailija
10/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää on selkee ja helppo. tykkään kyllä. Ja näkyy mulla paljon isompana kuin ennen.

Vierailija
11/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uudistus on kyllä ikävä ja tosi hankala. Kai tähänkin tottuu, kun pakko on.

Vierailija
12/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vielä menisi, mutta tekstit ovat ihan järkyttävän kokoisia. Ehkä oli tarvetta kasvattaa fonttikokoa aiempaan verrattuna vähän, mutta näin paljon.

Vierailija
13/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi sekava. Muistan kyllä viime uudistuksen ja sen rutinan mutta tää on kyllä paskista paskin.

Vierailija
14/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Taidan vaihtaa palstailun johonkin muuhun toimintoon. Onhan näitä. Heippa!

Vierailija
15/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän tottuu

Vierailija
16/16 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäväää :( kiusaajatki tarttee töit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän