MIKSI???!!! MIKSI MUUTITTE TÄMÄN PALSTAN ULKOASUN???!
Ihan kamala, ja miten hitossa tämä tekstikenttäkin on hiirenpaskan kokoinen??? Aivan käsittämätöntä.
Kommentit (16)
joo, todellakin. Mihin tarpeeseen näitä uudistuksia oikein tehdään??? Siksikö että jotkut it-puolen tyypit saadaan pidettyä touhukkaana? Toimivaa sivua ei tarvitsisi mennä muuttamaan, vanha oli ihan ok ja vastahan sitä muutettiin. Tätäkin kun nyt kirjoittaa niin eipä huononäköisempi saisi kirjoituksestaan mitään selvää, fonttikoko on noin 5 ja tulee sellainen olo kuin olisi kirjoittamassa TEKSTIVIESTIÄ SEN SIJAAN ETTÄ KIRJOITTAA JUMALEISSÖN SUOMEN SUOSITUIMMALLE KESKUSTELUPALSTALLE!
Olen todella pettynyt:(
joo, en ymmärrä minäkään. jos halusi uudistusta, niin kai noinoi peukut yms. säätö olisi voitu tehdä ilman että kaikki laitettiin uusiksi?
Tekemällä tehty uudistus, että joku porukka saa tuntea itsensä tarpeelliseksi! Kirjaimet on kissankokoisia, tyhjää väliäniin hirveästi, että kaikki aika menee ruudun virittämiseen. Kolminumeroinen varmenne on todellinen kukkanen, huoh. Jos on pakko uudistella, niin palauttakaa vanha Online!
No, ainakin hävisi se ärsyttävä Netti uudistuu -nauha.
Mulla ei kyllä ollut mitään netti uudistuu -nauhaa. Poistan kaikki mahdolliset mainokset ja härpäkkeet Adblockilla.
aikaisempi oli PALJON parempi! Tämä on ihan surkea, kömpelö.
Missä se vauva-lehden kansikuva näkyy?
Tää ei toimi.
Taitaa olla niin, että tämä jää tähän. Olen vauvapalstalainen jo niistä ajoista, kun täällä oli vain yksi palsta, vuodesta 1998 asti. Täällä on ollut kivaa. Ei tällainen ole kivaa :(
Musta tää on selkee ja helppo. tykkään kyllä. Ja näkyy mulla paljon isompana kuin ennen.
Tämä uudistus on kyllä ikävä ja tosi hankala. Kai tähänkin tottuu, kun pakko on.
Muuten vielä menisi, mutta tekstit ovat ihan järkyttävän kokoisia. Ehkä oli tarvetta kasvattaa fonttikokoa aiempaan verrattuna vähän, mutta näin paljon.
Mun mielestä tosi sekava. Muistan kyllä viime uudistuksen ja sen rutinan mutta tää on kyllä paskista paskin.
Huono. Taidan vaihtaa palstailun johonkin muuhun toimintoon. Onhan näitä. Heippa!
ikäväää :( kiusaajatki tarttee töit
Tästä tulitosi karmea, hidas, kömpelö. Saapa nähdä käykö samoin kuin Onlinen, joka kuoli kokonaan pois. MIkä pakko tätä on uudistaa, kun sitä ei kaipaa kukaan??