Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntuu olevan paljon naisia joiden mielestä seksi ei tunnu miltään?

Vierailija
13.02.2013 |

Tai se on vaan ihan kivaa joskus.

Ei varmaankaan ole mikään fyysinen asia kyseessä, vaan jostain syystä henkinen lukko. Onko kotikasvatus lukinnut ihmisen, vai se että ei ole kunnolla rakastunut kumppaniinsa?

Vai onko se vaan se vanha juttu että kaikki ei saa emätinorgasmeja millään, ja siksi eivät tiedä mistä jäävät paitsi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen näitä jotka ei saa emätinorgasmia lainkaan, itse asiassa mulla emätin on aika tunnoton paikka. En siksi niin kauheasti siitä seksistä ole koskaan ollut innostunut. Ei se ikävää ole mutta ei mitään mitä himoitsenkaan. Voisin elää hyvin myös ilman.

Itse en koe että minulla on mitään ongelmaa, fyysistä tai ns. päässä. Olen ihan tasapainoinen ihminen jolla ei ole ollut estoinen kasvatus, ei ole ongelmia parisuhteessa, rakastan syvästi kumppaniani. En myöskään koe yhteiselämäämme millään tapaa puutteelliseksi tai epätyydyttäväksi, vaikka minusta seksi onkin jotain melko yhdentekevää. Ei minulla ole mitään halua ratkoa seksihaluttomuuden "ongelmaa", koska mielestäni mitään ongelmaa ei ole. Minä vaan olen tällainen ja sillä hyvä. Ja koskaan en ole pihdannut joten mieskään ei asiasta kärsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla