Miehellä exän kuvia, muistoja hänestä yms...
Tapasin ihanan miehen ja meillä näyttää suhde hyvin lupaavalta. Olen kuitenkin vähän ihmeissäni siitä, että miehellä on puhelimessa ja tietokoneellaan kuvia exästään. Hän ei ole myöskään somesta poistanut exänsä YKSITTÄISkuvia. Näissä kuvissa edelleen sydämet ja kaikki nähtävillä. Lisäksi hänen asunnollaan exän koruja, pompuloita, tauluja heistä ja tämän exän sisaruksista. Miehellä ja hänen exällään on yhteinen koira ja hoitavat sitä vuoroviikoin. Mieheni siis käy exänsä ovella aina tuomassa ja viemässä koiraa. Välillä exä soittaa kesken meidän tekemisen ja eiköhän mies vastaa vaikka meillä olisi mikä kesken. Jos exä pyytää jotain, hän lähtee oitis tämän tekemään.
Olenko turhaan mustasukkainen? Voiko tämä olla ihan vain ystävyyttä? Heidän erostaan on yli puoli vuotta aikaa.
Kommentit (23)
Mun mies käyttää ihan viikottain tavaroita jotka on saanut joltain exältä lahjaksi. Tämän mainitsen siis siksi, että asia ei haittaa, kun siihen on joku järki mukana. Mistään mieheltä, kun häneen tutustuin, ei löytynyt mitään exään viittaavaa, johtuen siitä että hän oli muuttanut itsee pois entisestä yhteisestä kodista, ja ostanut kaikki tavarat itselleen eron jälkeen. Jotain pompuloita nyt löytyy aina, jos on jotain seuraelämää ollut. Itse kysyin vain kun yhteen muutettaessa siivottiin yhdessä miehen kämppä, ja siivottiin se, että ottaako tämän ja tämän mukaan. Sieltä lähti kylppäristä parit vanhaksi menneet naisten putelit, joku kaulahuivi, ja hisujuttuja roskiin, kun mies ei niitä tarvitse itse mihinkään.
Sen sijaan jos olisi yhtään hypännyt jonkun eksän pillin tai oikkujen mukaan, niin olisi saanut lähtöpassit samantien. Mun miehelle ei tulisi edes mielen viereen vaikkapa vastata eksän puheluun, kun ollaan tekemässä yhdessä jotain. Exälle soitetaan sitten paremmalla ajalla, tai laitetaan viesti jossa kysytään oliko kuinka tärkeää asiaa.
Tietääkö se eksä sinusta? Aika huono selitys tuo noista kuvista.. Mihin se niitä naismarkkinoita enää kun sillä on sinut? Huhhuh