Pelkäsin tätä, sivujen muutos on aina ollut katastrofi =(
Kommentit (34)
Mä en ainakaan kerro oikeaa sähköpostiosoitettani täällä. Juuri tässä testailen, mikä on helpoin kirjoitettava minkä tämä vielä hyväksyy.
Tämä on ihan hanurista. Tekstitkin jotenkin himmeitä, ei erota kovin hyvin. JA toi sähköpostikenttä on aivan turha.
Miten tää toimii niin hitaaaaaaasti.....
Nyt tulee eroahdistus kun ei ole enää vanhaa av:ta... Oliskohan tämä hyvä vaihe irrottautua av-addiktiosta?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 02:32"]
Mä en ainakaan kerro oikeaa sähköpostiosoitettani täällä. Juuri tässä testailen, mikä on helpoin kirjoitettava minkä tämä vielä hyväksyy.
[/quote]
niinpä
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 02:55"]
Nyt tulee eroahdistus kun ei ole enää vanhaa av:ta... Oliskohan tämä hyvä vaihe irrottautua av-addiktiosta?
[/quote]
Toisaalta tämä peukkutoiminto on kiva :D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 03:06"]
Toisaalta tämä peukkutoiminto on kiva :D[/quote]
Sanonko mä minne voit sen peukkusi työntää. Onneksi ei näy peukut adblockilla.
Mikä ihmeen muutos? Ihan normaalin näköiset nettisivut nämä ovat. Näytä, peelo, ne vanhat sivut niin voidaan vertailla.
No kyllä mulla on muuttunu monet jutut, ulkoasusta emailin kysymiseen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 03:16"]
Mikä ihmeen muutos? Ihan normaalin näköiset nettisivut nämä ovat. Näytä, peelo, ne vanhat sivut niin voidaan vertailla.
[/quote]
En minä ainakaan osaa käyttää tätä ja todella hidasta jos pitää joka kerta kirjoittaa sähköpostiosoite tuohon ja joku numerojuttu kirjaim
Kiitokset palautteesta! Otamme sen huomioon.
Tutkimme mahdollisuutta ottaa sähköpostinkysely pois Aihe vapaa -palstalta.
Rekisteröimällä oman nimimerkkinsä välttyy sekä numerokyselyltä että sähköpostin kyselyltä viestittäessä. Rekisteröitynyt kommentoijakin voi kirjoittaa anonyniiminä. Rekisteröityminen tapahtuu täältä: http://www.vauva.fi/rekisterointi
Mitä jos ei muista rekisteröityä?
Ainoa hyvä puoli tässä on, jos tolla ei-julkisesti-näytettävällä-sähköpostilla pystyy löytämään omat avaukset. Ne kun saattaneet hukkua, jos ei ole koko päivää seurannut palstaa.