Pelkäsin tätä, sivujen muutos on aina ollut katastrofi =(
Kommentit (34)
Ei tämä nyt niin huono uudistus ole. Sähköpostin kysyminen tosin on ärsyttävää, mutta olen jo vuosia sitten luonut osoitteen, joka on siis aidosti olemassa mutta ei omalla nimelläni vaan ihan keksityllä, ja käytän sitä kaikissa mahdollisisssa kilpailuissa sun muissa. Sehän jää täälläkin automaattisesti tuohon palkkiin muistiin, ei sitä tarvitse joka kerta uudestaan kokonaan kirjoittaa. Tämä pinkki on ällö väri, onneksi on myös sinistä ja harmaata. Ja hitaus on tosiaan haitta. Luetut keskustelut voisi muuttua erivärisiksi, se on oikeastaan ainoa huono puoli tässä uudistuksessa.
Mä luen operalla, eikä jää muistiin, joka kerta pakko kirjottaa uudelleen. Vituttaa suoraan sanottuna.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 04:58"]
Ei tämä nyt niin huono uudistus ole. Sähköpostin kysyminen tosin on ärsyttävää, mutta olen jo vuosia sitten luonut osoitteen, joka on siis aidosti olemassa mutta ei omalla nimelläni vaan ihan keksityllä, ja käytän sitä kaikissa mahdollisisssa kilpailuissa sun muissa. Sehän jää täälläkin automaattisesti tuohon palkkiin muistiin, ei sitä tarvitse joka kerta uudestaan kokonaan kirjoittaa. Tämä pinkki on ällö väri, onneksi on myös sinistä ja harmaata. Ja hitaus on tosiaan haitta. Luetut keskustelut voisi muuttua erivärisiksi, se on oikeastaan ainoa huono puoli tässä uudistuksessa.
[/quote]
Mikä sähköpostiosoite, ei mulla kysytä?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 06:19"]
Mikä sähköpostiosoite, ei mulla kysytä?
[/quote]
Näköjään se on nyt poistettu. Ehkä sen takia ei hetkeen toiminut av? Kiitos, kun otitte sen sähköpostikyselyn pois.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 02:45"]
Tämä on ihan hanurista. Tekstitkin jotenkin himmeitä, ei erota kovin hyvin. JA toi sähköpostikenttä on aivan turha.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 06:32"]
Haluan kokeilla, miksei toimi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 02:04"]
Vuodesta 1998 olen palstaillut.
[/quote]
Ihan kauhea muutos, niin on ollut joka kerta. :( Peukkutoiminto on ihan ok, mutta hidastaa. Mutta ylipäätään muutos on ollut epäonnistunut.
T. Vuodesta 1997... jokohan vihdoin loppuu?
[Mulla ei toimi Firefoxilla. Internet Explorerilla vaan nyt toimii. Huono uudistus.
Ei ole yhtään hyvä. Se entinen oli kivemman näköinenkin. Tykkäsin vaaleansinisestä ja rakenne oli selkeämpi.
Tästä voi olla se hyvä puoli, ettei täällä tulee enää niin käytyä.
Mua naurattaa aina kun mikä tahansa asia muuttuu. Esim. fb. Hirvee huuto oli aina kun se muuttu. Menee hetki, ja kukaan ei enää ees muista millanen se vanha oli.
Suurin osa mammoista ei todellakaan lopeta täällä käymistä. Kunhan uhoovat aikansa. Kaikkeen tottuu. Ja nopeesti vieläpä.
No enpä tiedä. Jos asia ei ole kovin tärkeä, ei sitä aina jaksa opetella uutta. Mulle on muutekin jo alkanut tulla jonkunlainen kyllästymispiste tähän palstaan, joten kyllä tämä uudistus hyvinkin vähentää halujani käydä täällä. Netissä kun on muitakin kiinnostavia keskustelupalstoja.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 07:08"]
Mua naurattaa aina kun mikä tahansa asia muuttuu. Esim. fb. Hirvee huuto oli aina kun se muuttu. Menee hetki, ja kukaan ei enää ees muista millanen se vanha oli.
Suurin osa mammoista ei todellakaan lopeta täällä käymistä. Kunhan uhoovat aikansa. Kaikkeen tottuu. Ja nopeesti vieläpä.
[/quote]
Näin taitaa käydä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 07:33"]
No enpä tiedä. Jos asia ei ole kovin tärkeä, ei sitä aina jaksa opetella uutta. Mulle on muutekin jo alkanut tulla jonkunlainen kyllästymispiste tähän palstaan, joten kyllä tämä uudistus hyvinkin vähentää halujani käydä täällä. Netissä kun on muitakin kiinnostavia keskustelupalstoja.
[/quote]
tota... ei tässä ole mitään opettelemista.:)
Ei näköjään toimi IE:llä, Firefox ilman palomuuria näköjään sallitaan.
Aivan mahtavan huono uudistus!
No shit. Ihan kauhea. Vihaan vaaleanpunaista!!!! Minulla on tyttöjä ja kärsin siitä kotona tarpeeksi.
Voi helvetti...miksi hyvä ja toimiva pitää muuttaa!
Ihan turhaa rahan tuhlausta :(
Heippa av
Aivan järkyttävän HUONOT nää uudet sivut. No nyt mieheni on varmasti tyytyväinen, vauvapalstan lueskelu päättyi mun osalta. Hyvästi.