Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun entisellä koulukaverilla on elämä josta mä unelmoin

Vierailija
26.02.2019 |

On toimistotöissä, lapseton, asuu kaksiossa. No aina ei elämä mene kuin haluaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei elä omaa unelmaa niin sitte pitäs tehä töitä sen eteen, että ois ees lähempänä omaa unelmaa. Mikset vaikka aloita koulun käyntiä?

Vierailija
22/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sitten suhtaudut lapsiisi käsittämättömän välinpitämättömästi. Se on ehkä kaikkein kummallisin piirteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sitten suhtaudut lapsiisi käsittämättömän välinpitämättömästi. Se on ehkä kaikkein kummallisin piirteesi.

En suhtaudu mutta elämä olisi voinut mennä eri lailla jos olisin saanut koulun käytyä. Olisihan se lasten etukin, käydä töissä ja tienata kunnon palkkaa.

Vierailija
24/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se aika välinpitämätöntä suhtautumista, että unelmoit elämästä lapsettomana kerrostalokaksiossa.

Vierailija
25/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se aika välinpitämätöntä suhtautumista, että unelmoit elämästä lapsettomana kerrostalokaksiossa.

No mä olen joutunut aina elämään kuten mieheni ovat toivoneet. Ilmeisesti on kiellettyä, unelmoida miten elämä olisi mennyt jos olisi saanut käytyä koulun ja elettyä kuin itse haluaa.

Vierailija
26/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen jollekin yksin kaksiossa asuvalle toimistotyöntekijälle, joka saa nippanappa paritonnia kuussa palkkaa ja siitä pitäisi yksin maksaa vuokrat, laskut, ruuat ym. Olen itse tällainen ja ei elämäni ole mitään luksuselämää.

Vierailija
27/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoit, että lapsesi olisivat jääneet syntymättä. Toivottavasti et kuitenkaan kerro tätä lapsillesi.

Vierailija
28/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kateellinen jollekin yksin kaksiossa asuvalle toimistotyöntekijälle, joka saa nippanappa paritonnia kuussa palkkaa ja siitä pitäisi yksin maksaa vuokrat, laskut, ruuat ym. Olen itse tällainen ja ei elämäni ole mitään luksuselämää.

Hänellä on oma velaton asunto, ei hän maksa vuokraa.

Vierailija
29/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoit, että lapsesi olisivat jääneet syntymättä. Toivottavasti et kuitenkaan kerro tätä lapsillesi.

Täällä aina halutaan käsittää asiat väärin mutta ei se mitään.

Vierailija
30/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa oli väärinkäsitys? Voisitko avata asiaa meille hidasälyisille?

Vierailija
31/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi on elämä, jollaisesta sinä unelmoit: hän asuu yksin kaksiossa ja on lapseton.

Haluaisit siis olla lapseton. On se aika karmea ajatuskulku niiden lastesi näkökulmasta, jotka olet kuitenkin hankkinut tähän maailmaan.

Vierailija
32/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälläsi on elämä, jollaisesta sinä unelmoit: hän asuu yksin kaksiossa ja on lapseton.

Haluaisit siis olla lapseton. On se aika karmea ajatuskulku niiden lastesi näkökulmasta, jotka olet kuitenkin hankkinut tähän maailmaan.

Voihan ne antaa adoptioon, niinkuin on tapahtunutkin ammattivalittajan ekan lapsen kohdalla...

Valittaja voi myös erota ja jättää lapsen miehelleen (mikä kuulostaisi oikein hyvältä ratkaisulta), muuttaa kerrostalokaksioon, kouluttautua toimistotyöhön ja hankkia työpaikan. win-win tilanne kaikkien osalta. Mutta ei. Mielenkiinnolla odotan tekosyytä, miksi tämä ei toimi?

Vierailija
33/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen joutunut aina elämään kuten mieheni ovat toivoneet. Ilmeisesti on kiellettyä, unelmoida miten elämä olisi mennyt jos olisi saanut käytyä koulun ja elettyä kuin itse haluaa.

Ei Suomessa kukaan joudu elämään miehen orjana. Itse valitsit (kaksi kertaa) mennä naimisiin. Itse olisit voinut (kaksi kertaa) valita myös että et mene naimisiin tai että otat eron liitosta, jossa et viihdy.

Vierailija
34/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa kukaan joudu elämään miehen orjana. Itse valitsit (kaksi kertaa) mennä naimisiin. Itse olisit voinut (kaksi kertaa) valita myös että et mene naimisiin tai että otat eron liitosta, jossa et viihdy.

Ei se houkuta mitään lappuja viedä sossuun joka kuukausi ja kerjätä rahaa kun ei itse pärjää. Onneksi nyt on kaksi taloa ja voidaan miettiä jos asuttaisiin erillään.

Vierailija
35/35 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen elämä sulla sit on?

Asun miehen talossa, lapsi enkä saanut töitä.

Mene edes työharjoitteluun, pääset välillä pois kotiympyröistä.

Nykyään työharjoittelijoiltakin edellytetään usein aijaisempaa työkokemusta alalta, osaamista ja koulutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan