Trump ja abortti
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
No tuolla se on ihan ok, että hiukan hankaloitetaan sitä, käsittääkseni siellä saa ihan ilman minkäänlaisia perusteita abortin. Kuitenkin aborttia ei mielestäni saa kieltää kokonaan tai suoda vain r aiskauksien uhreille.
Pötypuhetta.
Jenkeissä nyt jo näissä vastustavissa osavaltioissa ei meinaa saada sitä vaikka olisi väkisin saatettu alaikäinen raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
#prolife instagram suosittelen
Samalla MAGA!
Eikun...
pencekin on sen olonen setä että piip teinejä ja alle sen.
jaksaa tekopyhät sedät kyllä ihmetyttää kerta toisensa jälkeen. en tiedä miksi jaksan enää ihmetellä kun ikääkin jo senverran että tätähän tämä maailmanmeno on, valkonen vanha heteromies on kunkku, joka päättää naisten kehosta.
kulissien takana nussitaan kaikkea mikä liikkuu, kulissien edessä esitetään vahanukkemaisia miehiä joiden perhe seisoo vahanukkeina siinä vieressä.
olis kirveellä töitä.
Nyt sataa miinusta. Mutta mulle tehtiin abortti 3 vuotta sitten. Lapsen isä oli mua 20 vuotta vanhempi, asui toisessa päässä Suomea ja alkoi raskaudesta tietäessään vaatia, että jos synnytän, niin hän saa lapsen itselleen. Olin siis itse 21-vuotias alkoholisti. Hän myös alkoholin väärinkäyttäjä, mutta vanhempi ja vielä töissä yliopistossa. Minä vain yksineläjä, siivooja.. Hän uhkaili kunnolla, että vauva ei minua synnytyshuoneen jälkeen näkisi.
Tiesin itsekin, että synnyttäminen tuolloin ei olisi ollut fiksua. Alkoholisti, yksin, uhkaileva isä, huonopalkkainen työ... Tein siis abortin. En kadu. Totta kai välillä mietin, että nyt olisi niin ja niin vanha lapsi. Varsinkin, kun elämäni on parantunut. Olen päässyt alkoholista irti, on uusi mies ja suunnitellaan jo perhettä.
Silloin abortin aikaan kirjoitin tänne, että haluan lapsia siitä abortista huolimatta. Sain kuulla, että minut pitäisi sterilisoida. Sen abortin takia. Että en ansaitse lapsia. Se lapsi, jonka olisin voinut synnyttää, olisi loppujen lopuksi päätynyt systeemiin. Orpokotiin, sijaisperhe-kierteeseen. Nyt asiat ovat hyvin ja tähän parisuhteeseen voisin hyvin tuoda lapsen. Minusta sitä ei pitäisi minulta kieltää edellisen abortin takia.
Vierailija kirjoitti:
Elämä alkaa kun siittiö ja munasolu kohtaavat
Elämä alkaa syntymästä.
Siinä tapauksessa meidän naisten pitäisi pitää joka kuukausi hautajaiset omille menkkasiteille, jos elämää on jo hassussa munasolussa ja miesten soisi käyvän vetämässä käteen klinikoilla jotka janoavat jostain syystä enemmän spermaa kuin munasoluja :D
Ei saa katsos heittää elämää hukkaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa meidän naisten pitäisi pitää joka kuukausi hautajaiset omille menkkasiteille, jos elämää on jo hassussa munasolussa ja miesten soisi käyvän vetämässä käteen klinikoilla jotka janoavat jostain syystä enemmän spermaa kuin munasoluja :D
Ollaanpa sitä niin vitsikkäitä. Kertaus "elämä alkaa hedelmöityksessä kun siittiö ja munasolu kohtaavat". Kaltaistesi takia todella toivon että Trump USA::ssa ja Agenda Europe Euroopassa onnistuvat tavoitteissaan aborttien suhteen.
Mitenkähän nuo tosi myöhäiset abortit käytännössä tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpa sitä niin vitsikkäitä. Kertaus "elämä alkaa hedelmöityksessä kun siittiö ja munasolu kohtaavat". Kaltaistesi takia todella toivon että Trump USA::ssa ja Agenda Europe Euroopassa onnistuvat tavoitteissaan aborttien suhteen.
Onneksi on olemassa ehkäisy ja viime kädessä voi olla kokonaan harrastamatta seksiä. Mites sitten suu pannaan, jos eivät enää edes maksullisetkaan anna? :O Ou, nou!
Tuskin Agenda saa jalansijaa Euroopassa sen verran pieni, vaikkakin äänekäs porukka on kyseessä.
Agenda Europessa on yli 100 järjestöä ja toimii 30:ssä Euroopan maassa.
Vierailija kirjoitti:
Agenda Europessa on yli 100 järjestöä ja toimii 30:ssä Euroopan maassa.
Eipä ole heitä näkynyt muualla kuin kotimaamme keskustelupalstoilla ja tuskin tulee ainakaan täällä Suomessa näkymään mitenkään konkreettisesti. Annan niiden huudella omiaan :)
Vierailija kirjoitti:
Kammottava uutinen. Jos aborttien määrää halutaan vähentää, niin ehkäisyn saaminen pitää tehdä helpommaksi ja halvemmaksi, lisäksi lapsen pitäminen pitää saada taloudellisesti mahdolliseksi. Yhdysvalloissa ei taida muutenkaan olla seksivalistus ja ehkäisyvalmisteet kaikkien saatavilla, eikös siellä osin saarnata vain pidättyvyydestä?
Herranjestas mita puppua taas. Ihan ruokakaupassa on hyllyt kondoomeille ja liukastusvoiteille kaiken kansan nakyvissa.
Vierailija kirjoitti:
Uutisen kuvassa on banderollissa teksti: My body my choise. Tämän kiistän, onhan siinä myös sen vauvan body. Vauva voisi osoittaa mieltään, että My body, mom's choise.
Choice, etko osaa kopioida?
Agenda Europe on perustettu vuonna 2013 eli ei ole montaa vuotta ollut toiminnassa.
Kuvottavinta on kuinka naiset lähtevät marssimaan tappamisoikeuden puolesta. Piste.
Siellä instassa kohistaan päätöksestä että abortista selvinneitä vauvoja ei saa hoitaa.
Hei Timo, kertoisit mielummin lähdetkö eduskuntavaaleihin (häviämään) vai et.