Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieletön käsi/suuorgasmi

Vierailija
26.02.2019 |

Sain naiselta suihinoton ja kunnon runkkauksen päälle ja olipa kova orkku, muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on uskomaton suihin ottaja.yhdistää suihinoton ja runkkauksen niin taitavasti että saan lähes poikkeuksetta tajunnan räjäyttävän orgasmin!ja parasta on se että saan sellaisen hoidon monta kertaa viikossa.vaikkakin yhteisiä vuosia takana jo 15.

Vierailija
2/6 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitolaji suihinoton ja käsipelin yhdistäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo semi hyvä suihinotto voittaa yhdynnän 100-0.

Vierailija
4/6 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo semi hyvä suihinotto voittaa yhdynnän 100-0.

oma kommentti, semihyvä suihinotto voittaa huonon yhdynnän kyllä.

Vierailija
5/6 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsasin oman vanhan kirjoitukseni toisesta ketjusta. Sai kai tähän naisetkin vastata? Tässä mun paras kokemus asian tiimoilta:

Tapahtui toissakesänä mun mökillä. Olin palkannut mökin saunamökkiä kunnostamaan yhden paikallisen remonttifirman. Koska asialla ei ollut varsinaisesti kiire, kävi itse yrittäjä siinä useamman viikon aikana aina silloin tällöin jotain tunteja tai kokonaisia päiviä tekemässä tätä remonttia eli nähtiin siinä useampaan kertaan varmaan noin kuukauden ajanjakson sisällä. Välillä juotiin kahvit/limsat tai syötiin jätskit siinä terassilla yhdessä. Eli tuli jonkun verran höpöteltyä niitä näitä. Hän osottautui ihan superkivaksi tyypiksi, huumorintaju natsas meillä aika prikulleen. Tarkkaa ikää en kysynyt, mutta arvelen, että oli itseäni n. 7-8 vuotta nuorempi. Ja minä itse siis 45v.

Sitten kun remppa valmistui ja hän toi mulle loppulaskun, vihjasin jotenkin, että voishan hän tulla saunomaankin illalla niin pääsisi nauttimaan työnsä tuloksista. Ja siis tämä ihan silleen tyylikkäästi ja viattomasti. En todellakaan vihjaillut tai antanut ymmärtää mitään. Enkä itsekään siinä vaiheessa edes miettinyt mitään seksi-juttuja. 

Yllätyksekseni tyyppi ilmestyikin illalla mökille uudelleen. Siinä sitten saunottiin yhdessä, ihan pyyhkeet päällä ja käytiin aina välillä aina vilvoittautumassa saunan terassilla, Kyllähän mulla siinä mielessä kävi, että mitäköhän toi musta oikein ajattelee ja miks se oikein on täällä, mut toisaalta en jaksanu turhaan miettiä, kun tarjolla oli niin kivaa seuraa ja meillä oli jotenkin helppoa ja hauskaa olla yhdessä, niin elin vain hetkessä. 

Sitten kerran kun tultiin taas vilvoittautumasta saunaan sisälle, hän otti mua kevyesti lanteilta kiinni ja tarttu vähän silleen tunnustellen mun pyyhkeeseen ja sano jotenkin, että tarvitaanko me nyt muka näitä. Ja samassa otti multa ja itseltään pyyhkeet päältä pois. Siinä sitä sitten törötettiin peräkanaa alasti ja mä en todellakaan uskaltanu kääntyä katsomaan. Liikuin sitten siinä hämysessä saunassa hissukseen siihen lauteiden eteen ja tyyppi seuras perässä ja eistä törötti mun takana. Oltiin niin lähellä toisiamme kun vaan olla voi kuitenkaan varsinaisesti koskematta toisiimme. Eli kuultiin kyllä molemmat toistemme raskas hengitys. Sitten hän laittoi kädet mun vyötärölle ja multa tais päästä sellanen kiihottunut ja jännittynyt hihkaisun ja huokaisun välimuoto. Hän painoi päänsä mun hartian yli mun korvan viereen ja sitten oltiin jo ihan kiinni toisissamme. En pystynyt ajattelemaan järjellä enää yhtään koko tilannetta ja jotenkin tulin itse nostaneeksi hänen kätensä rinnoilleni. Ja voi hyvä jumala kuinka hyvältä se tuntuikaan. Hän hyväily mut ihan hulluuden partaalle hieroen rintojani ja paijaten nännejäni. Olin melko valmista kauraa jo siinä vaiheessa. Ja sitten hän nostikin jo mun toisen jalan siihen saunan penkille ja siirsi toisen kätensä jalkojeni väliin. Olin siis edelleen selin häneenpäin. Siinä hän sitten hyväily mua toinen käsi rinnoilla ja toinen käsi alapäässä ja onnistui hieromaan mulle sellasenkin orgasmin, että meinasi taju lähteä. Tähän vaikutti varmaan se, että tilanne oli jotenkin täydellinen; rauhallinen ja super-eroottinen ja myöskin se, että edellisestä orgasmista miehen kanssa oli kulunut jo tovi. Tärisin ja kramppasin siinä hänen käsivarsillaan ihan hyvän tovin. Hänen erektiostaan päätellen tilanne oli jokseenkin kiihottava myös hänelle. Ja myös hänen vuoronsa koitti sitten myöhemmin tietenkin. 

Ihana muisto kerta kaikkiaan, antaisin melkein mitä vain uusinnasta.  Tai vielä parempi olisi, kun sais itselleen koko miehen. 

Vierailija
6/6 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen iso mies ja vaimoni sellainen taskuvenus. Tuntuu niin ihanalta kun pienet kädet runkkaavat kullia samalla kun sen päätä nuollaan. Nieleekin aina. Ja tätä hoitoa saa kyllä tarpeeksi usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi