Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~SYYSKEIJUJEN TO-PE~*~

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja äitipolilta! Kävin seurantatarkistuksessa kun on supistellut aika tavalla. Lääkäri totesi että kohdunkaulaa on vaikka muille jakaa, että tämä on nyt niin normaali raskaus ettei seurantoja tarvita enää. Ruu painaa arviolta 600g, eli jo aika hyvin.

Ihan outo olo, minun kolme aiempaa raskautta ovat olleet aina epänormaaleja ja nyt pitäisi osata odottaa normaalisti, kuinkahan se tapahtuu? Jotenkin tuntuu et jos nyt suo mielensä vapautua ja lopettaa huolehtimisen niin sitten taatusti tapahtuu jotakin että tämäkin raskaus muuttuu epänormaaliksi........

Vaatetusongelmia on vähän täälläkin, meillä on viikon päästä hautajaiset ja jotakin hillittyä ja siistiä pitäisi saada päälle mahtumaan, ei helppoa kun on tarjolla vaan mustia salsahameita ja muita ihmevirityksiä, eikä raskis vaan hautajaisten takia ostaa mustia äitiyshousuja kesää vasten. Lindexiltä oli kaikki omat koot loppu, pitää yrittää jaksaa mennä H&M:lle.

Nukkuminen: Herään taas aina klo 5 virkeänä ja kun sitten oikeasti pitäisi herätä myöhemmin olen ihan rättiväsynyt, muutenkin tuntuu et yö menee pyöriessä ja Ruukin herää siihen. Pitäisi saada pidempään nukuttua.

Törkeä flunssa ja silmätulehdus kierre vaivaa meillä koko perhettä, onneksi mummi tuli kesälomallaan piikomaan niin saadaan lepäiltyä viikonloppuna!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ruusunen ja pikku ruu 23+0.

Vierailija
22/23 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä rintamalta ei mitään ihmeitä eikä uutta, viikonloppuja tässä toivottelen kaikille.

Lähdemme taas mökille eli maanantaina tavataan.

Voikaahan hyvin keijut!

Tinah 24+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin laiska olen kirjoittelemaan, mutta neuvolakuulumisia on aina kiva täällä käydä hihkumassa. Kun ei noi lapsettomat kaverit yms. ymmärrä mitä hienoa on saada esimerkiksi jotkut kelan paperit tukia varten. Mutta onhan se hienoa.. pakkaus otetaan rahana ja aion tuhlata sen vain ja ainoastaan vauvanvaatteisiin. Minä kun hävitin melkein kaikki vanhat vaatteet tuossa kuopuksen jälkeen. Ihana ostaa uusia.

Neuvolassa tosiaan tänään olin. Rautatabletit sain käyttöön ja verenpainettakin täytyy nyt tarkkailla, kun oli laskusuunnassa. Painoa oli tullut 2,7 kg ensimmäisestä käynnistä ja sf-mitta 20. Huolia aiheuttaa päivittäin tulevat kipeät supistukset. Hiivatulehdus mulla on ollut päällä lähes koko raskauden ajan eikä se meinaa lähteä pois. Terkkari sitten epäili, että kyse olisin jostakin muusta tulehduksesta, joka niitä supistuksiakin aiheuttaa. Tiistaina menen sitten lääkäriin asian tiimoilta.

Synnytyspeloista täällä ainakin on keskusteltu. Mua ei vielä pelota ollenkaan, edelliset synnytykset kun on mennyt ihan ok. Tällä kertaa ajattelin kokeilla jakkaraa. Kaksi edellistä synnytystä kun on hoidettu selällään maaten ja se ei kuuleman mukaan olekaan välttämättä " helpoin" asento synnyttää. Koskaan ei sairaalassa ole muutakaan ehdotettu..

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Andoliniska 22+6