Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yösyöttö

Sireniia
04.10.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota heräilyä ei ole kyllä ikävä. Mut on rakennettu nukkumaan yöni joten maailmanrauhaa edistääkseni olen päättänyt, etten enää koskaan hanki lisää lapsia. :P

Vierailija
2/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi siis päätellä, että vauvat on ihania.. Kunhan ne ei ole omia ;)

Alkoi oikein jännäämään, että miten itse tulen pärjäämään, mutta eiköhän ne muksut sen kaiken vaivan arvoisia kuitenkin lopulta ole. (: (huom ! Sanon siis minä, joka en ole vielä edes raskaana :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloista, meillä vaan ei nukuta päivällä, mutta yöllä ehkä se 3-4h ekana, jonka jälkeen ollaan pystyssä 2h välein loppu vuorokausi. MUTTA, jos jätän poitsun päivällä isännän hoitoon esim kaupassa käynnin tms ajaksi ja soitan tunnin päästä toiveenani että siellä mies anelisi mua tulemaan kotiin kun ei saa poikaa hiljaiseksi, niin vastaus onkin että poika nukkuu tyytyväisenä ja hän pelaa Xboxia. Sitten vetäisee kilon palkokasveja venttiiliin jos pyydän vaikka imuroimaan kun itse en koskaan ehdi..

Vierailija
4/14 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat tehdasasetukset, joten kyllä tää meidänkin tuotanto on tässä :D Mutta se oli varmaa jo ennen yösyöttövaihetta.

Vierailija
5/14 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne omatkin on ihania, kunhan ne nukkuu :D Ja on todellakin sen vaivan arvoisia, vaikka välillä tuntuu että ne on laitettu tälle pallolle vain piinaamaan vanhempiaan ;)

Vierailija
6/14 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, 4 h unta... mmmmm.... ;)

Vierailija
7/14 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on tutun kuuloista, vaikkakin meidän pikkumies ei hyvin useasti nuku päivälläkään kun muutamat max. 30min päiväunet... eikä se enää juuri syökään öisin mutta kitisee kuitenkin tasaiseen tahtiin noin tunnin välein niin paljon että aina on pakko nousta hyssyttämään ja laittamaan tuttia... liekö sitten hampaita jo tulossa... mutta tsemppiä, kyllä kai kaikki lapset joskus oppii nukkumaan..:)

Vierailija
8/14 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis 4 tuntia unta poitsulle, äitihän siinä vaiheessa siivoaa kun on aikaa ja saa sitten unta ehkä tunnin :D

Vierailija
9/14 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi...että parin viikon päästäkö munkin pitäisi taas heräillä keskellä yötä, MONTA kertaa...Oon ollut lepäämässä lääkärin määräyksestä ja lopetan kitisemisen siitä samantien. Tuleepahan ainakin nukuttua kunnolla kun on pakko ja esikoinen on päivähoidossa vauvan syntymään saakka. Luksusta. ;) Onko Viktor muuten enää hoidossa?

Vierailija
10/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pelkkä makaaminenkin turhauttavaa, ei siinä mitään :)

Viku on 3 päivää viikossa sellaisen kuutisen tuntia, tykkää aivan hirmuisesti :) Se myös helpottaa minun kannaltani kodinhoitoa ja kaupassa käyntiä aika hurjasti :D

Vierailija
11/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin ihanaa, tuo pienen ihmisen avuliaisuus. Olin jo aivan unohtanut omat ihanat pampulaiseni, jotka joka iikka ovat 3-vuotiuden kynnyksellä olleet erittäin avuliaita pyyhkijöitä. Ihan touhussaan ovat tulleet, kun äiti-ihminen on saanut asetettua ahterinsa pöntölle :D

Tsemppiä Jenni, kyllä tosta kaikesta selviää :)

Vierailija
12/14 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä hölmö olo kun saa huudella toiletista että kiitos vaan, mamma handlaa tän homman ihan hyvin itse :D Varsinkin jos toinen loukkaantuu kun apu ei kelpaakaan!

Vierailija
13/14 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jenni! Mulla on nimittäin entuudestaan 1,5 vuotias poika, ja tämän tekstin luettuani kaikki vauva-kuumeen riippeet lensivät toimiston ikkunasta ulos. Ei kiitos, vielä ainakaan, pikkukakkosta tähän perheeseen =D

Jaksamisia sulle (ja isännälle ;) ) ja nostan hattua, että vielä kaiken tuon jälkeen, jaksat kirjoittaa tätä blogia ja sen avulla naurattaa meitä kaikkia muita =)

Vierailija
14/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan :D Vauvakuumeessa vaan on se paha puoli että se tuuppaa olemaan takaisin tulevaa sorttia ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan