Rakas Sinä, älä koskaan edes kokeile huumeita!
Se voi viedä Sinut mennessään ja pilata elämäsi! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Kommentit (42)
On vähän hölmöä puhua "huumeista", kun huumeita on niin monenlaisia, ja toisaalta alkoholikin pitäisi niputtaa samaan settiin vaikka se onkin laillista.
Joillakin huumeilla on lääkinnällisiä ja terapeuttisia vaikutuksia.
Minulla esimerkiksi taikasienet ovat auttaneet masennukseen ja niiden kokeileminen on yksi parhaista päätöksistä mitä olen tehnyt.
Muitakin huumeita olen kokeillut, mutta en ole vielä toistaiseksi jäänyt koukkuun, jos ei kodeiinia lasketa ja senkin käytön aloitin ihan viattomasti lääkärin määräyksellä.
Alkoholia myös kuluu ihan liikaa.
Voisin siis sanoa että pahimmat haitat ovat tulleet laillisista aineista vaikka en minä niitäkään itsessään syytä, vaan masennusta ja muita ongelmia alkoi "hoitamaan" päihteillä, mikä on aika yleistä.
Sitten vielä se, että kaikki huumeet eivät ensimmäisillä käyttökerroilla aiheuta välttämättä mitään ihanaa euforiaa, voi olla jopa päin vastoin - tämä siis niille, jotka pelkäävät jäävänsä koukkuun ihanan kokemuksen takia - eikä niihin ihaniin kokemuksiinkaan välttämättä koukutu niin, että pitäisi saada koko ajan lisää.
No, tämä nyt kuulostaa puolustuspuheelta joten sanotaan vielä, että en tietenkään suosittele kokeilemaan jos ei koe siihen halua tai tarvetta, ja laittomissa aineissa on omat riskinsä joten turvallisinta tietysti pysyä kaidalla polulla.
Pointti oli nyt vain se, ettei tämäkään asia ole mitenkään mustavalkoinen.
Ei ihminen mitään aivoissaan "tunne", Puhun tuntemisesta kokonaisvaltaisesti. Todellisuuden kokemisen aidompana.. niin tästähän päästään siihen että mitä se todellisuus on ja mikä on aitoa ja näistähän voi vääntää kättä ikuisuuksiin. Huumeiden avulla näet asiat vain niinkuin haluaisit niiden olevan, tietysti asiat voisi olla paremminkin sillain kuin haluaisi niiden olevan mutta silloin pitää tietoisesti ruveta rakentamaan parempaa huomista. Me kaikki olemme osa muutosta maailmassa mikä tapahtuu hitaasti ja ainakin minä pyrin siihen että menisimme kohti avoimempaa, kehittyneempää, helpompaa(tietyiltä osin) olevaa yhteiskuntaa. HS:n artikkelit niinkuin muidenkin lehtien voi jättää omaan arvoonsa. Jos haluat oikeata tietoa opiskele itse asiaa ole yhteydessä tutkijoihin/asiantuntijoihin. Miksi sinun pitäisi olla väliaikaisesti päihtynyt? En sitä sano että huumeet estäisi elämästä hyvää elämää mutta hyvin usein eivät sitä parannakaan. Kun elämä on pimeimmillään mihin turvaudut, niin huumeet... rupeavat tuntumaan hyvältä vaihtoehdolta. Pistät asiat päässäsi niin sekaisin että et oikeasti edes ymmärrä. Hassuja neuvoja? ehkä näet vain oman koomisuutesi? mutta niinkuin sanotaan lasten kaltaisten on taivasten valtakunta, kannattaa miettiä mitä sillä ihan oikeasti tarkoitetaan ja olen agnostikko en saarnaa uskonnoista.