Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temun kosmetiikka,oletko tilannut?

Vierailija
17.09.2024 |

Halvalla lähtis ryppyvoide,onko kokemuksia?Tosin rypyt ei häviä millään voiteella,mutta aina kannattaa yrittää,sanoi Jope Ruonansuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään iholle laitettavaa en tuolta tilaisi. Sen sijaan metalliset remppatarvikkeet, peruskäyttötavarat jne. voivat olla 15x halvempia kuin Suomessa ja niitä olen ostanut.

Esim. kokonaisen torx+philips-ruuvisetin (35 osaa), vasaran, käsisahan, laserkeilaimen sekä metallisen mittanauhan sain 20 eurolla ilman postikuluja ja tuostakin kupongilla 5€ pois.

Suomessa pelkästään tuosta mittanauhasta olisi revitty kymppi ja laserkeilaimesta 50-100€.

Vierailija
2/11 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ainoastaan paneeleita, työkaluja, askartelutarvikkeita jne. jotka ovatkin pelittäneet hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ripsiväriä, muita silmämeikkejä ja ihoa kiinteyttävää ryppyvoidetta.

Laadukkaan tuntuisia ja hyviä kaikki, hyvät asiakaspalautteet ja todella edullisia.

Vierailija
4/11 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kyllä raja kosmetiikassa, en tasan laittaisi naamaani saati silmien alueelle mitään temusta tilaamaani. Temusta en ostaisi ainakaan mitään meikkejä tai muuta kosmetiikkaa, en kovin useita elektronisia laitteita (etenkään mitään verkkovirtaan kytkettäviä) enkä lasten tai lemmikkien leluja.

Vierailija
5/11 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tilaisi temusta tai vastaavista mitään. Ei ole mitään takeita mitä myrkkyjä niissä on. Työkalut ym mukaanlukien. Saattavat käyttää muoveja ja muoviyhdistelmiä ym, jotka on kielletty täällä jo 80-luvulla, vaatteista on löydetty myrkyllisiä kemikaaleja, meikeissä ja voiteissa saattaa olla (ja todennäköisesti onkin, kun katsoo hintaa) vaikka mitä myrkyllisiä aineosia.

Vierailija
6/11 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, sekä ryppyvoiteita, että kasvoseerumeita. Olen tosi tyyyväinen, multa lähti niillä luufinnit pois.

Vierailija
7/11 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu jos ylipäätään jollain eläinkokeilla, jossa koiranpennun silmä on raastettu ensin sarveiskalvoinen pois ja koiranpentu lukittu telineeseen ettei se voi liikkua kun kiinalainen kaataa silmään happoa.

Vierailija
8/11 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkkyä sisällään kuten ulkomaalaissa vaatteissa. katso mot ohjelma,panee miettimään

Vierailija
9/11 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut,  käytin n. 1 kk.

Sitten alkoi ilmestyä näppyjä kasvoihin.

Naamaa myös kihelmöi rasvan jälkeen.

Nakkasin roskiin

Vierailija
10/11 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ihottumaa ja kutinaa. 

Vierailija
11/11 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut ripsiväriä, muita silmämeikkejä ja ihoa kiinteyttävää ryppyvoidetta.

Laadukkaan tuntuisia ja hyviä kaikki, hyvät asiakaspalautteet ja todella edullisia.

On myös testattu eläimillä, sillä Kiinan lainsäädäntö vaatii kosmetiikalta eläinkokeet. Toivottavasti ihmiset ymmärtäisivät olla tukematta näin järkyttävää eläinrääkkäystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä