Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Not So) Hot Mama.

Hanna
30.09.2012 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Siis tuo vika kuva. En olisi itse pystynyt. Toisen jälkeen aika oli aika kortilla, ei ollut enää tehokkaita vaunulenkkejäkään, vaan matelua esikoisen tahdissa. Tosin umpihangessa vaunujen työntäminen (kera kuopuksen) ja pulkan vetäminen (kera esikoisen) oli muistaakseni sellaista treeniä, jota mikään kuntokeskus ei tarjoa.

Vierailija
2/20 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen kuva, WAU! Tavoitetila itselle, ehkä ensi kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Ja jos ensi talvena tulee sama määrä lunta kuin parina edellisenä niin olemme kaikki valmiita fitness-kisoihin pelkästään sillä työllä mikä tulee ku joutuu kolaamaan tien kotiinsa 3 kertaa päivässä :D

Vierailija
4/20 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, itse ajattelin asettaa itselleni tuon kunnon tavoitteeksi kesälle 2015 ;)

Vierailija
5/20 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viiminen kuva on niin epäreilu!

Okei, ite en omista supergeenejä ja sen kyllä huomaa, laiskasti lähtee kilot. Jos voin lohduttaa niin täällä on synnytyksestä nyt vähän reilu 2kk ja kiloja on jäljellä vielä 7! Omat housut majailee siis edelleen kaapin perällä kun ainoat sopivat vaatteet on odotusajan pukimet.. *great*

Edelleen ihmettelen miten voi olla että herkkuja syömällä ei paino laske! ;D

Vierailija
6/20 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät ihan Jessica Simpsonilta raskauskiloinesi.

Vierailija
7/20 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt jestas. olisimpa mäki noin hyvässä kunnossa. mulla kohta 4kk synnytyksestä ja kamala löllö vieläkin mahassa...

Vierailija
8/20 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun näin tuon viimeisen kuvan olin NIIIIIN kateellinen. Ajattelin, et suoranaista vääryyttä, että joku voi olla noin hyvässä kunnossa noin nopeasti. Mulla siihen meni vuoden päivät. Mut hei Jenni hyvältä toiylempi kuvakin näytti. Kato vaan niin 2,5kk kuluttua sä oot taas timissä kunnossa. Ja vaikket oliskaan niin so what! Kyllä se kroppa sieltä jossain vaiheessa palautuu. Tsemppiä vaan. :)

Vierailija
9/20 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on xx-kiloa ekan ja tokan jäljiltä... Huoh. Hiljaa hyvää tulee? :P Tuohon vaunulenkkeilyyn vinkki. Otat Vikun kantorinkkaan (ei siis mihinkään reppuun) ja lykkäät pikkumiestä vaunuissa. Varmasti tuntuu lyhyempikin lenkki :D

Vierailija
10/20 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
11/20 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se kamala löllö on tuolla takapuolessa :D

Vierailija
12/20 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä kertaa soveltaisin sitä "9 months on, 9 months off"-mantraa :)

Vierailija
13/20 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa katselin just viikonloppuna (kun käytiin sitä astinlautaa hankkimassa) sellaisia Deuterin kantorinkkoja mihin mahtuisi jopa molemmat naperot. Siinä vaiheessa tosin äidille saattaisi tulla hiukan liian pakkausmuuli-olo ;)

Vierailija
14/20 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kumma ettei vieläkään ole tehty suklaata joka laihduttaisi! ;)

Vierailija
15/20 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään noita Deuterin II:sia tosi tiheään. Ja koska meitä on aina kaksi kanniskelemassa, ollaan myyty jo vaunutkin pois. Ne on niin hyvät :) Ainoa miinus on, ettei niihin ole saatu jalkalenkkejä. Mutta se on pieni juttu sen rinnalla, että rinkat on hyvät selässä ja lapset viihtyy - jopa tuntikaupalla. Meillä on niihin katokset ja sadesuojat + vaunujen hyttyssuojat: ei ole sellaista keliä, etteikö meidän poppoo pystyisi ulkoilla :) Se, miten niihin meinaa kaksi saada istumaan, on mulle mysteeri...?

Vierailija
16/20 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dude, you are a hot mama! You will be back in shape before you know it. Now you have two energy bunnies running on your electricity. ;)

pus!

Vierailija
17/20 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

I hope so, but thank god for winter and huge layers of (my husband's) clothing in the months ahead ;)

Vierailija
18/20 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yksillä tutuilla on se Deuter jonne mahtuu eteen pieni ja taakse vähän isompi lapsi. Se on suoraan sanottuna jo aika kivuliaan näköinen viritys :)

Vierailija
19/20 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen sun blogia aktiivisesti ja rakastan sun tyyliä hurjan paljon!

Näihin kuviin piti tulla sanomani, että aivan kertakaikkisen upeasti vatsa vetäytynyt. Mulla jäi ikuinen arpinen reppu ja en voi kuin syyttää maailmankaikkeutta siitä. Nyt toista kertaa pappia kyydissä ja hirvittää, millainen maha nyt tulee.

Jos sulla on jotain vinkkejä tuohon palautumiseen, niin ilolla ja kiitollisna ne otetaan vastaan! Wau!

Vierailija
20/20 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Musta on aina kiva kuulla jos tykätään :)

Kirjoitin itseasiassa tekstin tuosta palautumisesta, mutta valitettavasti se ei kyllä ole ihan mikään step-by-step-ohje. Sellaista kaipaisin itsekin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi