Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1261)

Vierailija

Se Petteri Pennilän raukka... Kun ei ihan mene putkeen, niin peilin eteen itkua tihuuttamaan ja kirkasta naamaan. Kuin iso vauva. Sellaisiakin miehiä Suomessa on. Tavallaan symppis, mutta voisi itse valita toisen toimintatavan purkaa pahaa mieltään. Niin sitten se on aina se viina ja umpitukkihumala, jolle toiset nauraa. Huh huh, hyvin veti.

Vierailija

Miksi Jokke poisti lopussa sen viestin, jossa ilmoitti tulevansa huomenna kotiin? Päättikö, että aikoo sittenkin pysyä laivalla, jossa häntä tarvitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nähtiinkö sitä Börjeä ollenkaan? ;)
Vähän samanlainen hahmo kuin My So-Called Lifessa Tino, joka mainitaan usein muttei koskaan näyttäydy? Ja Frasierissa Maris. Ja Will & Gracessa Stan. Ja Columbon vaimo :)

Vierailija

Miksi se kapteeni ei yhtään nuhdellut sitä Jennaa vaan "rankaisi" ainoastaan risteilyisäntää? Joo, Jokke oli rasittava, virkaintoinen ja dramaattinen, mutta oli joissain sen sanomisissa ihan pointtiakin. Esim. Jenna ei ollut sopinut tähtiesiintyjä Gusun kanssa tarkkaa työnkuvaa ennen kuin se oli merkitty risteilyohjelmaan. Ja teineiltä alkoholi pois. Vähän oikeutta nyt Jokellekin, hei! :D

töllöttäjä

Mulle tuli ekasta jaksosta saakka ihan kauhuleffa-fiilis! Jotenkin kun synkkä sarja ja nämä erilaiset pätkät tulevasta sähkökatkoksesta ja kelaukset taaksepäin.. olin varma että tää umpihumalainen on nähnyt jotain, mutta ei pysty kertomaan tai on jonkun riivaama.. eipä siinä mitään sellaista sitten ollutkaan, innolla odotin vikaa jaksoa, huomatakseni, että oli hyvin väärässä XD

Vierailija

Monille tämä oli kenties vähän inhorealistinen (etenkin häiden osalta) kokemus, mutta mulle tuli halu lähteä pitkästä aikaa risteilylle! 🤭Pitää sitten kyllä ostaa halvaa sieltä, en ole koskaan maistanut. Mut ei tietenkään sitä huonolaatuista.

Vierailija

töllöttäjä kirjoitti:
Mulle tuli ekasta jaksosta saakka ihan kauhuleffa-fiilis! Jotenkin kun synkkä sarja ja nämä erilaiset pätkät tulevasta sähkökatkoksesta ja kelaukset taaksepäin.. olin varma että tää umpihumalainen on nähnyt jotain, mutta ei pysty kertomaan tai on jonkun riivaama.. eipä siinä mitään sellaista sitten ollutkaan, innolla odotin vikaa jaksoa, huomatakseni, että oli hyvin väärässä XD

Tarinan kerronnan takia annettiin näin ilmi. Helikopteri laivalle, ihmiset huutaa valot poissa... Mitä tapahtui? Silmätulehduksen takia helikopterilla pois... ( niin ei kyllä oikeasti tapahdu).

Vierailija

töllöttäjä kirjoitti:
Niin joo, ja se silmätulehdus! Ne silmät näytti siltä, että kohta siitä muuntautuu joku hirviö!

Ois voinu olla se kiiluvasilmäinen olio...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
töllöttäjä kirjoitti:
Niin joo, ja se silmätulehdus! Ne silmät näytti siltä, että kohta siitä muuntautuu joku hirviö!

Ois voinu olla se kiiluvasilmäinen olio...

:D Olisi ollut päätös sarjalle kun laivankannella silmätulehdus kiiluvasilmäinen " peto " listii puolustusvoimien ja rajavartiolaitoksen erikoisjoukot samalla syöden matkustajia. Kerrankin erilainen loppu.

Lopuksi avaa portin toiseen itämereen... MS Romantick 2 !

Vierailija

Tää oli kyllä loistava. Eihän tän ollu tarkotuskaan olla mikään röhönauru pläjäys, vaikka hetkittäin hauskojakin hetkiä. Pelottavan tarkka läpileikkaus suomalaisista.

Vierailija

6-vuotiaan, vaalean, kiltin pojan äitinä oli vaikea katsoa sitä miesten reissua. Lapsen tunteet tuli niin hyvin esille. Kyllä sen kesti katsoa kun kyse on vain sarjasta, mutta toisaalta näitä tapauksia riittää maalla ja merellä.

Miten upeasti se poika näytteli. Teki vaan mieli halata ja toteuttaa lapsen pienet, mutta tärkeät toiveet.

Jään kaipaamaan tätä sarjaa, vaikken ensimmäisestä jaksosta tykännytkään.

Vierailija

Tämä oli kyllä paras sarja pitkään aikaan, piti katsoa kaikki jaksot putkeen. Todella hyvin ohjattu, kun tapahtumat saatu nivoutumaan yhteen ja kaikki liittyi kaikkeen. Näyttelijäsuoritukset uskottavia, varsinkin Santeri Kinnusen rooli ja sellaisia "Matiaksia" on oikeasti olemassa. Antti Luusuaniemi veti myös roolinsa hyvin ja se karaokekohtaus, jossa ei muka nähnyt kappaleen sanoja oli ihan normisettiä :D Ja loppuratkaisua sai oikeasti pohtia, vaikka olikin sitten vähän tylsä, kun annettiin ymmärtää paljon dramaattisempaa päätöstä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat