Nainen, ihannemiehesi ominaisuudet?
Nainen, millainen on realistinen ihannemiehesi? Vaikka top-3 tai top-5 ominaisuudet. Realistisella tarkoitan, että jos unohdetaan ne 100 % täydelliset päiväunet. :)
Ja tämä nyt ihan mielenkiinnosta, parisuhteessa elän. Ei sillä, että pohtisin epätoivoisena mitä mun pitäisi olla.
Kommentit (24)
Pitkä, komea ja itsevarma. Sopivan lihaksikas, ei salilla hankittuja lihaksia. Akateeminen ja vapaallaan tekee käytännön töitä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti halutaan, että mies on rento. Mitä se mielestäsi tarkoittaa? Ei jurota? Aina hyvällä tuulella? Pukeutuu farkkuihin ja lippikseen? Heittää hauskaa läppää? Seuramies ja porukan viihdyttäjä? Vai jotain muuta, mitä?
Mulle tulee mieleen, että rento = juntti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti halutaan, että mies on rento. Mitä se mielestäsi tarkoittaa? Ei jurota? Aina hyvällä tuulella? Pukeutuu farkkuihin ja lippikseen? Heittää hauskaa läppää? Seuramies ja porukan viihdyttäjä? Vai jotain muuta, mitä?
Mulle tulee mieleen, että rento = juntti?
Rento ihminen on lepponen, mutta ei laiska ja ei takakiree joka mököttää 24/7. Eikä stressaa turhista.
Empaattinen ja toiset huomioon ottava. Sopivan kiltti, luotettava, rauhallinen. Pituus mieluiten yli 175 cm ja tämä sen takia, että itse olen oikeasti niin "rumuluinen", että itseä lyhempi ei sopisi. Tässä tärkeimmät. Voin joustaa ja toisaalta minulla ei ole mitään ulkonäkö ihanteitakaan kovin paljon vaan se sitten nappaa tai ei. Olen ihastunut moniin eri näköisiin ihmisiin.