Oletko kysynyt mieheltäsi, että milloin menette naimisiin vai..
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Oltiin oltu neljä vuotta yhdessä, kun kysyin, mutta mies vastasi silloin ettei tiedä. Siitä meni vielä viisi vuotta, ennen kuin hän sitten kosi minua.
Ajattelin, että voi sitä muutenkin olla yhdessä, vaikkei mentäisi ollenkaan naimisiin, niin en sitten kysellyt enää uudestaan sen yhden kerran jälkeen.Kyllä se oli sitten ihanaa, kun mies halusi naimisiin ja kosinta oli tarkkaan mietitty ja se yllätti minut täysin.
Itse olen kyllä sen verta vanhanaikainen, että en jäisi vuosikausiksi kosintaa odottamaan. Olen päättänyt että lapsia en avoliittoon tee ja aika tikittää.
Juteltiin asiasta parisen vuotta seurustelun alusta, ei kumpikaan muisteta, kumpi aloitti keskustelun tai miten päädyttiin lopputulemaan, että voitaisiin oikeastaan mennä kihloihin. Sitten mentiin tilaamaan sormukset. Kun ne oli saatu, mies kosi ihan virallisesti :)
En olisi jäänyt vaan vuosikausiksi odottelemaan tietämättä mitä toinen haluaa, se olisi ollut ajan tuhlausta.
Oltiin oltu neljä vuotta yhdessä, kun kysyin, mutta mies vastasi silloin ettei tiedä. Siitä meni vielä viisi vuotta, ennen kuin hän sitten kosi minua.
Ajattelin, että voi sitä muutenkin olla yhdessä, vaikkei mentäisi ollenkaan naimisiin, niin en sitten kysellyt enää uudestaan sen yhden kerran jälkeen.Kyllä se oli sitten ihanaa, kun mies halusi naimisiin ja kosinta oli tarkkaan mietitty ja se yllätti minut täysin.