Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiusattiin niin, että minut jätettiin kaiken

Vierailija
25.02.2019 |

ulkopuolelle. Olin ällöttävä mutaatio, jonka seurassa kukaan ei halunnut olla. Ryhmä- tai paritöitä kanssani ei voinut tehdä. Opettajat olivat samaa mieltä. Minua kartettiin ja minusta keksittiin ties mitä väitteitä. Olin niin kovin yksin. Luulin, että vika oli minussa. Näin itseni samassa valossa missä muutkin. Onko kukaan kokenut vastaavaa ja jos on voitko jutella kanssani hetken? Erityisesti, jos olet päässyt yli kiusaamisesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että en ole päässyt. Kiusaajani olivat punavihreitä ja nykyisin äänestän kostoksi persuja.

Vierailija
2/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että en ole päässyt. Kiusaajani olivat punavihreitä ja nykyisin äänestän kostoksi persuja.

Minkä ikäisenä sinua kiusattiin? Minun ikäluokassani ei edes tiedetty mitä puolueet ovat. Olisikin ollut jotain kosketuspintaa ulkomaailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. En tiedä olenko päässyt yli, varmaan olen mutta kavereita on vaikea pitää yhä ja itsetunto on huono. Yritän silti elää miten itse haluan. Tiedän täysin miltä sinusta tuntuu, luulisin.

Vierailija
4/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joutunut vääriin olosuhteisiin ja väärien ihmisten seuraan. Tässä maailmassa löytyy kaikille sellainen ympäristö, jossa sinut hyväksytään sellaisena kuin olet.

Mieti, mitä haluat tehdä ja millainen olla kun olet aidosti oma itsesi. Kun löydät itsesi, ihmiset löytävät sinut.

Suosittelen YouTubessa I Am -vahvistuksia ja muita ohjattuja meditaatioita.

Sinä olet hyvä sellaisena kuin olet.

Vierailija
5/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti lahjakas ihminen suvaitsee erilaisia mielipiteitä, on hyvä keskustelija, puolustaa myös omaa mielipidettään samalla, kun ottaa toiset huomioon kuuntelemalla ja kannustamalla. Hän ei pyri tahallaan nolaamaan tai kiusaamaan toisia. Hän saa toiset mukaan toimintaan. Sosiaalisesti lahjakas ymmärtää herkästi toisten tunteita ja tarpeita. Hoito-, opetus-, palvelu- ja ohjausalan ammattilaiset monien muiden ohella tarvitsevat tätä lahjakkuutta.

Toivon sydämestäni, että tapaat sosiaalisesti lahjakkaan ihmisen. Hän ei kiusaa sinua.

Hän arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tunnista tota kiusaamiseks, että jätetään kaiken ulkopuolelle, mut oon tottunu siihen, et jos ei ite aktiivisesti yritä tutustua muihin, nii sut jätetään ulkopuolelle.... jos ite alussa vaikuttaa / on sellanen, et ei mielellää tutustu muihin koska on ujo ja kaipaa muutenki omaa tilaa, nii sit saatetaan jättää joka ikisessä tilanteessa yksin, vaikka tyylii koulussa on ihan normaalin asiallista tehdä esim ryhmätöitä, vaikkei viettäiskään joka välituntia toisessa ihmisessä kiinni.

en kyllä ikinä pitänyt itseäni huonona, mut inhoon vaan sellasii kärttysii kuppikuntanaisii jotka pitää itteensä tyyliii nii hauskoina puujalkavitseineen, ja mua itteeni ei taas naurata yhtää..... en silti syrji ketään... :DD mut jotkut on lapsellisia/lapsia.... jopa yli 5 kymppiset.. mut se kertoo vaan niistä itsestän, sen oon aina tiennyt..