Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä seksi exän kanssa oli parempaa

Ap epätoivoinen
25.02.2019 |

Mies ei ole koskaan ylistänyt seksiä kanssani. Eilen kysyin miksi ja kuulemma seksi exän kanssa oli parempaa. Kuulemma sitä oli paljon ja se oli leikkisämpää. Kyse oli puolen vuoden seksisuhteesta opiskeluiden alussa. Miehen kanssa olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja meillä on yhteinen 2-v. lapsi.

Omasta mielestäni seksi on parasta sen kanssa, jota olen eniten rakastanut. Ja luonnollisesti tämä on nykyinen kumppanini.

Miten pääsen yli ajatuksesta, että edes meidän alkuhuuman seksi ei ole miehen mielestä yltänyt tuolle tasolle? Tietty kokonaisuus ratkaisee ja mies on päätynyt naimisiin minun kanssani. Silti vaivaa etten miehen mielestä ole hänelle se sopivin seksipartneri. Ulkoisesti olen viehättävä ja aiemmat kumppanini ovat olleet haltijoituneita seksistä kanssani.

Otin asian puheeksi, koska olen koko suhteemme ajan tullut koko ajan vain epävarmemmaksi seksin suhteen. Olen vaistonnut etten ehkä ole hänen "ykköspanonsa".

Toivoin täysin erilaista vastausta, kun olin ensin selventänyt että huonontunut seksuaalinen itsetuntoni johtuu siitä, ettei ylistystä tullut edes suhteen alussa. Vastaus kuulemma oli mikä oli, koska se on totuus eikä mies halunnut valehdella. Itse aiheuttamani ongelma siis, mutta oletin keskustelun poistavan ongelman, en syventävän sitä.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten pääset yli, itse tuskin pääsisin mitenkään.

Ton sanominen on pahempaa kuin pettäminen. Tai siis loukkaavampaa ja tuhoaa loppuelämäksi seksin parin väliltä. Eihän ton jälkeen seksi voi enää olla nautinnollista, ei tuota voi olla ajattelematta. Tosi paha.

Jos sanot noin, sinä olet pettäjä.

Vierailija
102/117 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun asia on nostettu pöydälle. Voitte keskustella mitä miehesi kaipaa seksissä. Mikäli vastsst johonki kieltävästi, ei tarvitse enempää miettiä miksi haaveilee exästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma vaimonikaan ole paras seksikumppanini, ei lähellekään. Mutta kokonaisuus ratkaisee, muuten kaikki on enemmän kuin kohdallaan. Seksikin on tosi hyvää kyllä. 

Vierailija
104/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on haluttavampi suomalaisen mielesta mikali silla on ollut mahdollisimman monta kumppania ja on aina halukas seksiin, ei valia minkalaisen miehen kanssa. Pohjautuu ehka siihen etta suomalaisilla miehilla on huono itsetunto.

Niin totta!! Aina väitetään että vähemmän kokemusta on parempi mutta tosiasiassa suurimmassa suosiossa ovat ne, jotka ovat jaelleet kaikille halukkaille. Monissa miehissä ei itsessään ole seksuaalista energiaa yhtään niin sitten tarvitaan nainen, jossa sitä on senkin edestä. Mikään muu ei sytytä.

Vierailija
105/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen ketju. Naiset kertovat, miten huonoja seksissä miehensä ovat ja saavat taputuksia rohkeudesta.

Vierailija
106/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogisesti kun ajattelen, että hyvännäköisellä vaimollani on ollut n. 50 miestä ennen minua, ja itselläni on sentin verran keskivertoa lyhyempi penis, niin luultavasti n. 30 noista miehistä on ollut isompi penis kuin minulla. Todennäköisesti jollain miehellä on ollut vähintään 19-senttinen muna. Kuitenkin vaimo on isosta valinnanvarasta valinnut minut miehekseen. Vaimoni saa seksissämme melkein aina orgasmin, joskus niin voimakkaita, että saa kouristuksia vielä pari minuuttia seksin loppumisen jälkeen. Mitä tästä voi päätellä:

1) Munan iso koko ei ole välttämätön elementti seksissä, jotta se voi olla tyydyttävää.

2) Munan iso koko ei ole tärkeä parinvalintakriteeri vaimolleni

3) Jos kysyisin, kuka on ollut paras seksikumppani ja vaimoni olisi rehellinen, vastaus voisi minua vituttaa, koska onhan epätodennäköistä, ettei noista joku voisi olisi tuottanut jonkun tosi hyvän seksikerran, etenkin kun ne on pääosin kertakokemuksia, jotka voivat olla jo ajatuksena tosi kiihottavia verrattuna jokalauantaiseen seksiin saunan jälkeen. Siispä en kysy.

Riittää, kun todetaan toisillemme, että seksielämämme on tosi tyydyttävää, niin kuin se onkin. Minullakin on ollut joitain tosi hyviä ainutkertaisia seksikokemuksia muiden naisten kanssa nuorena. Ei tulisi mieleenkään alkaa näitä vertailla nykyiseen. 

Vierailija
107/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetaan exälle.

Miksei pysynyt sen kanssa, jos oli niin erinomainen.

Pariskunta voi kehittää ja parantaa sitä omaa seksielämäänsä, mutta onhan tuo nyt vähän haastava lähtökohta, jos pitää alkaa kilpailla partnerin ajan kultaamien muistojen kanssa.

Vierailija
108/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti olen viehättävä ja aiemmat kumppanini ovat olleet haltijoituneita seksistä kanssani. mistä sää sen tiiät kun mieheski avautu vasta 10v jälkeen ja kysymyksen jälkeen :D

Vierailija
109/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sää oot syy ja uhri? voi mies parkaa. saa huonoo seksiä ja joutuu kuunteleen tommosta

Vierailija
110/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis sää oot syy ja uhri? voi mies parkaa. saa huonoo seksiä ja joutuu kuunteleen tommosta

Eikä se mies parka kymmenessä vuodessa ole vielä muuta tehnyt kuin haikaillut nuoruuden seksikumppaninsa perään. Lapsenkin hankkinut huonolla seksillä. 

Vierailija
111/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se mies parka kymmenessä vuodessa ole vielä muuta tehnyt kuin haikaillut nuoruuden seksikumppaninsa perään. Lapsenkin hankkinut huonolla seksillä. 

Eikö suurin osa lapsista ole vahinkoja ja huonon seksin seurausta?

Vierailija
112/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se pitänyt olla niin että puolisolle pitää olla ehdottoman rehellinen, mitään ei saa salata?

AP:n mies on noudattanut tuota ohjetta eikä ala valehtelemaan, ja saa täällä kuraa niskaansa.

Niin että pitääkö olla rehellinen parisuhteessa vai eikö pidä, päättäkää jo!!

Vierailija
113/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti mies ei voi kullinsa koolle mitään. Nainen voi helpostikin petrata toimintaansa sängyssä. Kyse on vain toisen huomioon ottamisesta ja viitseliäisyydestä. Kohtuutonta verrata asioita keskenään.

Suurin osa naisista on susisurkeita sängyssä kun ovat tottuneet jättämään kaiken vastuun miehelle. Poikkeuksia toki on.

Suhteen alussa nainen rakkauden huumassa pyrkii miellyttämään miestä ja seksi on paljon antoisampaa. Jyrkkä käännekohta tulee sitten lapsen syntymän jälkeen kun mies jää statistin rooliin. Seksi vähenee tai ainakin tietyt vanhat elementit jäävät pois. Miestä alkaa vituttaa. Naisen vauvakuumeen taas noustessa touhaillaan entiseen malliin, ja mieskin erehtyy luuleemaan, että aiempi puolikuiva kausi oli vain hetkelisestä. Seuraavan lapsen syntymän jälkeen tulee vielä syvempi pudotus. Naista ei kiinnosta enää juuri lainkaan miehen halut.

Mies ei lasten takia halua jättää naista ja jää pyörimään vuos

Vaikkei mies voi mitään elimen koolle, niin kyllä se silti vaikuttaa naisen nautintoon. Synnytyksen jälken haluttomuus on naisen normaalia biologiaa, se tasoittuu vuodessa kun imetys loppuu. Mies joka käyttää prostituutiota eli on valmis olemaan naisen kanssa, joka ei seksiä halua, ei ole hyvä seksikumppani. Kertoo paljon mielenlaadusta kun pystyy työntymään haluttomaan naiseen.

Vierailija
114/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkymppisen miehen seksielämä on perustunut kokemattoman poikasen innokkuuteen uuden asian kanssa.

Tuo aika näyttäytyy nyt jonain muuna kuin se todellisuudessa on ollut. Ja oliko se exäkin samaa mieltä seksin "tasosta"? Ehkäpä ei, kun on lähtenyt menemään.

Vierailija
115/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suurin osa lapsista ole vahinkoja ja huonon seksin seurausta?

Lajin säilymisen kannalta seksin laadulla ei ole suurtakaan merkitystä.

Vierailija
116/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi muistella sitä kun exä oli jo kuollut. Pani sitten sitä.

Vierailija
117/117 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö, että mitä hänen näkökulmastaan voisi tehdä, jotta seksi olisi parempaa? Todennäköisesti pienistä asioista kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme