Kyllä toi Lady Gaga näyttää sitten hirveälrä ilman pakkeleita.
Kommentit (35)
gagalla ei oo oikeesti oo mustat hiukset ja noin vaaleet kulmat, hänellä on ruskeat hiukset ja kulmat! kaunis meikillä tai ilman ja ihana ihminen mitä oon ymmärtänyt, tarkista faktat ennenku sanot toisesta noin!
Minun mielestäni on Lady Gaga kaunis nainen ja myös ilman meikkiä. En näe missään hirviötä. Hänessä on vielä jotain ekstraa, karismaattinen. Olen itse nainen.
No tuossa suhteessa Bradley onkin se nätti poika, ja Lady Gaga karismaattinen ja lahjakas alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä kieltämättä kadehdi hänen ulkonäköään, mutta Bradley varmaan näkee hänet kauniimpana kuin valtayleisö, kemioista päätellen.
Bradly on tyytyväinen kun saa työntyä syvälle naiseen kuin naiseen. Kuten me kaikki.
Muuten hyvä, mutta vaihda naisen tilalle mies. Siis Bradleyn tapauksessa.
Persoonalliset kauniit kasvot. Ei mikään miss universum. Mutta ei missään tapauksessa ruma. Käyttää kyllä ihan liikaa meikkiä, niinkuin monet taviksetkin
Minusta on kyllä keskivertoa kauniimmat piirteet. Mutta kauneus on toki aina katsojan silmissä.
Persoonallisen kaunis. Ap:n onni, ettei tule olemaankaan mitään asiaa Stefanin elämään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on söpö.
https://duckduckgo.com/?q=lady+gaga+no+makeup&atb=v142-5__&iax=images&i…
H y i v i t t u
No ihan kaunis! Tykkään tuosta persoonallisesta nenästä. Ääretön karisma myös.
Minä taas tykkään hänestä (ja yleensäkin naisista) enemmän ilman pakkelia. Karsea meikkimäärä ei kaunista ketään.
Minusta hänellä on karismaattiset erottuvat kasvot meikittäkin, olisin mielummin saman näköinen kuin tälläinen savolainen pullanaama !
Minusta tämä Gagan arvostelu on aivan käsittämätöntä. Hän on ihan normaali nätti nainen ja lahjakas laulaja ja nyt vielä näyttelijäkin. Hän ei yritä olla missi tms. Pitäisikö kaikkien laulajien olla missejä? Kauneus on katsojan silmässä ja minun silmääni kyllä miellyttää, en näe hänessä mitään rumaa. En ymmärrä edes kuka väittäisi hänen nenäänsä liian isoksi! Sitäpaitsi iso nenäinen nainen voi olla hyvin kaunis. Eihän nenän koko tai muoto aiheuta rumuutta. Rumuus on mielestäni sitä, että joku ihminen on ilkeä ja luulen, että nämä Gagan arvostelijat näyttäisivät minun silmissäni hyvinkin rumilta ihmisiltä.
Tuli taas todistettua, että meikattuna naiset näyttää paljon paremmilta.
Kuvassa hänellä on valkaistut kulmat ja värjätty musta tukka. Varmaan on haettu jotain taiteellista lookia johonkin tilanteeseen, harvaa varsinaisesti kaunistaa.
Oikeastihan hän on ruskeahiuksinen, ja on tummat kulmat.
https://www.google.com/search?q=lady+gaga+no+makeup&client=ms-android-s…
Että onpa ruma joo. Haluaisin nähdä miltä ketjun aloittaja näyttää :D