Siis eikö Jasper Pääkköstä päästetty sisään itse Oscar-gaalaan vai miksi hän meni pelkästään side-partyyn?
Eikö hän muka ole tarpeeksi iso tähti itse juhlaan?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jos Blackkklansman olisi voittanut parhaan elokuvan oscarin, niin olisihan se ollut vähän outoa jos Jasper ei olisi siellä ollut lavalla mukana, kuitenkin niin keskeinen rooli. Aika outoa ettei ollut gaalassa paikalla.
Gaalaan kutsutaan vain isot tähdet ja ehdokkaat. Jos ei ole ehdokkaana niin toiset bileet joissa on malleja muita tähtiä kuulostaa paremmilta bileiltä.
Miksi Spike Lee jätti Jasperin ulkopuolelle? Turvallisuussyistä kaikilla Oscar gaalaan osallistujilla on oltava kutsukortti. Spike Lee sai x- määrän kutsukortteja, joita hän jakoi itse valitsemilleen henkilöille. Nopeasti siltä unohtui yksi elokuvan valovoimaisimmista näyttelijöistä sivuun. Miksi näin? Tätä täytyy todella ihmetellä!
Vierailija kirjoitti:
Käsitykseni mukaan jokainen, joka on ehdolla kategoriassa "paras elokuva" saa viedä tietyn rajatun määrän ihmisiä mukanaan. Joten Spike Lee sai viedä porukan, myös niitä joita ei ollut asetettu ehdolle omasta puolestaan, mutta määrä on tietysti rajallinen. Ehkä Jasperille selvisi vasta itse päivänä että tilaa ei ole. Ainakin pääsi Elton Johnin juhlaan, onhan sekin hieno saavutus.
Miksi on hieno saavutus päästä Elton Johnin juhlaan?
Taitaa siellä itse Oscar juhlissa olla muutenkin aika rajattu määrä niitä julkimoita, nimittäin pitäähän sinne mahduttaa muutkin elokuva-alan ehdokkaat seuralaisineen. Ne jotka ei kutsua gaalaan saaneet menee sitten niihin erinäisiin after partyihin.
Eikös after partyihin mennä ostamalla pääsylippu?
Jasper oli menossa, mutta ovimiehet pysäytti ja sanoivat että väärä suunta, ettei ole kutsua gaalaan. Jasper tästä, että täytyy olla joku erehdys, "et sä tunne kuka mä oon". Tästä ovimiehet ärsyyntyneet ja antaneet Jasperille vähän vauhtia sinne Eltonin juhliin.
Jotenkin näin.
Ei se Dolby-teatteri mikään messuhalli ole. Yllättävän pieni oikeastaan. Ei siis ole ihme, ettei kaikki mahdu sinne.
syrjitty kirjoitti:
Miksi Spike Lee jätti Jasperin ulkopuolelle? Turvallisuussyistä kaikilla Oscar gaalaan osallistujilla on oltava kutsukortti. Spike Lee sai x- määrän kutsukortteja, joita hän jakoi itse valitsemilleen henkilöille. Nopeasti siltä unohtui yksi elokuvan valovoimaisimmista näyttelijöistä sivuun. Miksi näin? Tätä täytyy todella ihmetellä!
Oliko vääränvärinen? Tai liian nuori? Tai väärää sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
Käsitykseni mukaan jokainen, joka on ehdolla kategoriassa "paras elokuva" saa viedä tietyn rajatun määrän ihmisiä mukanaan. Joten Spike Lee sai viedä porukan, myös niitä joita ei ollut asetettu ehdolle omasta puolestaan, mutta määrä on tietysti rajallinen. Ehkä Jasperille selvisi vasta itse päivänä että tilaa ei ole. Ainakin pääsi Elton Johnin juhlaan, onhan sekin hieno saavutus.
Mikä saavutus on päästä Elton Johnin juhliin?
Taas neeggeri kusetti suomalaista.