Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+0

Mirkku
12.09.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, 40+0 eikä täällä mitään tapahdu. Eilen yritin katsoa leffaa. Aloitin viisi ja lopetin kaikki 10 minuutin päästä, ei vain kiinnostanut. Sinänsä ristiriitaista, että vaikka mua väsyttää pirusti niin olo ei vielä ole niin tukala että olisin ihan loppu sen takia. Olen onnekas kun ei ole turvotusta eikä liitoskipuja. Eli jos tietäisin, että vauva syntyy omia aikojaan vaikka 41+4, nauttisin vielä ihan täysillä näistä viimeisistä leppoisista päivistä ennen esikoisen maailmaantuloa. Nyt en oikein osaa nauttia, kun leppoisuutta varjostaa huoli siitä ettei tämä tajua ryhtyä syntymään lainkaan ja joudun käynnistykseen joskus 42+ kun vauva on ehtinyt kasvaa lähemmäs viisikiloiseksi.

Voit kyllä tulla meillekin siivoamaan, jos oma talo kiiltää jo liikaa. Luin jostain, ettei se siivous oikeasti auta mihinkään muuhun kuin saamaan kropan vääristä kohdista rikki, joten jätän suosiolla väliin tässä kohtaa, kun ei siivous(kaan) oikein inspiroi :-) Mies kysyi eilen, haluanko kokeilla vielä seksiä käynnistyskeinona, mutta näki vissiin naamastani ettei oikein sekään huvittaisi. Totesi vielä päälle ymmärtävänsä, ettei ole oikein eroottinen olo tuollaisen mahan kanssa, joka hytkyy ja josta pukkaa jatkuvasti kantapäitä nahan läpi näkyviin...

Voimia ja jaksamista - pidän peukkuja, että pääsisit mahdollisimman nopeasti poikkipöydälle punnertamaan!

Vierailija
2/8 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia sinnekin, ja varo vaan: saatan kohta olla pölynimurin kanssa oven takana ;)

Eihän se siivous, tai mikään muukaan käynnistykeinona auta, se on ihan totta. Lähinnä tässä purkaa sitä omaa toimettomuuttaan. Tämän päivän proggis on (imuroinnin lisäksi, köh köh) pullien leipomisyritys. Olen maailman surkein pullien leipoja, mutta sateessa en iljennyt sienimetsällekään änkeä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans maaginen 40+0. Aamulla mies ilmoitti töistä, että älä vaan tänään synnytä, kun on joutunut vähän kauemmas työkeikalle. No minä tietysti aloin heti käyttämään käänteispsykologiaa ja huutelin vauvalle kovaan ääneen * Älä vaan tänään synny, pysy nyt tiukasti yksiössäsi!* Pah, kaveri potkaisi vaan kipeästi kylkiluihin ja käänsi kylkensä. Joten mä taidan kans tarttua imurin varteen ja käyttää tän veetutuksen edes jotenkin tehokkaasti.

Vierailija
4/8 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän sanonnan "Muodikkaasti myöhässä" ;D Ei vaiskaan ei saa pelleillä. Ton olon kanssa on leikki kaukana. Mut hei yritetään pysyä positiivisena. Koska tätä vuorokautta on vielä jäljellä voi olla saumat et pääset ihan oikeana päivänä synnyttämään. Tsemppiä Jenni!

Vierailija
5/8 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eih, ja minä kun niin tulin innoissani katsastamaan, että olenko saanut yöllä uuden synttärikaiman! Mutta en heitä vielä kirvestä kaivoon; vuorokautta on vajaa 11h jäljellä ja kakkosethan kuulemma saattaa tulla hyvinkin nopsaan sitten lopulta...

Vierailija
6/8 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää liittyä tähän 40+0 -kerhoon. Tämän päivän neuvolakäynnin perusteella pikkukaverin pää on tosi alhaalla ja kuulemma kaiken kertomani mukaan ei olla kaukana h-hetkestä, joten toiveikkaana odotellaan. Jostain luin, että todennäköisin synnytysajankohta on 40+2 - siihenhän on vain muutama tunti enää! Ei tunnu missään ;-)

Vierailija
7/8 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaikka alkaa keittään hilloa omenista. Sellaisen homman kun aloittaa, on aika varmaa, että muksu päättää keskeyttää projektin. Ainakin voi toivoa? Ja jos se ei onnistu, voi syödä ylimakeaa hilloa harmitukseen :P

Vierailija
8/8 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ohi meni niin että hujahti! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä