Miten 40 elettyä vuotta näkyy naamastasi?
Kommentit (59)
Olen "vasta" 35 mutta vastaan silti. Suupielet roikkuu ja posket myös sillein että leukalinja ei ole niin skarppi enää. Olen huomannut jo viimeiset 3-4 vuotta nämä merkit ja ikääntymistäni on varmasti nopeuttanut painon jojoilu ja myöskin surullinen elämä. Kai se kun paljon joutunut itkemään niin on naamaa vetänyt nopeampaa alaspäin. Ryppyjä ei oikeastaan ole.
Silmäpussit, laikkuja ihossa, rypyt ylähuulessa, suupielet vähän jo alaspäin, poskien iho veltostunut, kaulassa leuan alla heltan alku. Ikää 45 v. Kaunis olen edelleen ja meikillä saa paljon korjattua. Edelleen kääntyy miesten päät.
Vierailija kirjoitti:
On niin hassua kun kaikki ilmoittavat näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Sama tällä palstalla kuin treffipalstalla.
Totta. Kaikille itseään nuoreksi luuleville ehdota, että otatte itsestänne kuvia erilaisissa valaistuksissa ja tilanteissa. Peilikuvasta näkee itsensä usein edullisemmin ja kuvat kertovat jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
On niin hassua kun kaikki ilmoittavat näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Sama tällä palstalla kuin treffipalstalla.
Miten kukaan voi edes tietää miltä sen ikäisensä nelikymppisen pitäisi näyttää, jos kaikki nelikymppiset näyttää ikäistään nuoremmalta?
Eikö nämä "nuoremmalta näyttävät" näytä silloin ihan ikäiseltään?
40-vuotiaana ikä ei vielä näkynyt, mutta 45-vuotiaana näkyy: sibeliusrypyt kulmakarvojen välissä, hiukset ovat maantienväriset, eivätkä puhtaanvaaleat. Iho on elottoman näköinen. Käsissä näkyvät verisuonet. Hampaat ovat kärsineet eroosiosta. Vatsanahka on löystynyt...
Ripset ja kulmakarvat ovat ohentuneet. Silmien ympärystä on hieman painunut ja silmäkulmissa on ryppyjä.
Ylähuuli on ohentunut ja suunpielet kääntyneet aavistuksen alaspäin. Kasvojen iho on veltostunut ja pientä kaksoisleukaakin löytyy.
Ihan ok kuitenkin, varsinkin hyvässä valossa.
Vierailija kirjoitti:
Koska näytän oikeasti ikääni nuoremmalta ja minulla on pitkä hyväkuntoinen ns. nuoren ihmisen hiukset ja urheilullinen timmi vartalo niin minua pidetään nuorempana kuin olen ... joka kerta säpsähdetään kun kerronkin ikäni jne... heti ikään kuin nousee arvostus ....
Huomioikaa että kuntotestissä jos 25-vuotiaat pesen mennen tullen niin ne tilastotkin ovat puolellani ! Minun tuloksiani verrataan oman ikäisten viiteryhmään, ei lasteni (25v) ikäisten .... olen pian 43....
Et sinä ainakaan kirjoittaa osaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuonikäisenä ei vielä pahasti oikein mitenkään, olin nuorekas nelikymppisenä. 45-vuotiaana tuli sitten valahdus ja pahemmaksi menee koko ajan.
Tähän! Toki mulla oli rypistelyjuonteet otsassa, silmännurkassa viiruja mutta aika hyvinsäilynyt kokonaisuus.
Valahdus tapahtui vähän 50v jälkeen. Nyt 54-vuotiaana pitää hymyillä koko ajan ettei pieni leuan hamsteripussi näy=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska näytän oikeasti ikääni nuoremmalta ja minulla on pitkä hyväkuntoinen ns. nuoren ihmisen hiukset ja urheilullinen timmi vartalo niin minua pidetään nuorempana kuin olen ... joka kerta säpsähdetään kun kerronkin ikäni jne... heti ikään kuin nousee arvostus ....
Huomioikaa että kuntotestissä jos 25-vuotiaat pesen mennen tullen niin ne tilastotkin ovat puolellani ! Minun tuloksiani verrataan oman ikäisten viiteryhmään, ei lasteni (25v) ikäisten .... olen pian 43....
Et sinä ainakaan kirjoittaa osaa.
No toiset ne kirjailee ja toisen näyttää nuorilta.
Minä mieluummin näytän kaksivitoselta nelikymppisenä ja heilautan hiuksiani ylpeästi taaksepäin, kun alkossa kysytään ikä ja todetaan että olen harvinaisen nuorekas mies kuin että osaisin kirjoittaa.
Mitä se sinulta on pois jos toiset nyt vaan näyttää miltei puolet nuoremmilta kuin ovatkaan?
T: nuorekkaiden geenien suvun poikanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41n kirjoitti:
Ei roiku. Papereita kysellään joten kolmikymppisestä taidan mennä.
Painokin pysynyt itsestään viimeiset 25 vuotta samoissa lukemisessa.
Taitaa olla onnekkaat geenit?Menet kaksikymppisestä ja kaikki miehet haluavat sinua.
Tätähän sää kysyit.
minä olen tuollainen ihan oikeasti. alkossa viimeksi sanottiin suoraan että luuli mua kaksvitoseksi.
t. Mies kaks viikkoa vaille nelkyt
Taidat olla homppelimies.
Jos se sinua lohduttaa niin voit kuvitella että olen.
Lapseni sanoivat että ihanaa kun isä näyttää ihan isoveljeltä.
Esikoinen on nyt 19-vuotias ja ollaan käyty baarissa. Kerran pari typyä luuli että olemme poikani kanssa pari, koska olimme niin läheisiä. Lopulta paljastui että isä ja poikahan ne on vaan viihteelle lähteneet ;)
Heh. Mahtavaa olla nuorekas nelikymppinen parikymppisen vartalossa.
Fysiikaltakin on ihan sama fiilis. Kykenee tekemään enemmän toistoja ja se sulokas notkeus on myös mukana kaikessa. Vaikea varmasti käsittää, jos ei ole samalaista perimää itsellä.
Täytyy sanoa että rakastan elämää.
Vielä ei näy pahasti, ainakaan vieraille ihmisille.
Missä määritellään minkä ikäisenä ihminen näyttää miltäkin? Mikä on standardi millekin iälle? Jos näyttää jonkun mielestä ikäistään vanhemmalle/nuoremmalle on varmaan hänellä jokin käsikirja missä määritelty miltä pitäisi näyttää missäkin iässä.
Ja 8minuttia "vanha" vauva on yhtä ryppyinen kuin 88vuotiaaksi oletettu vanhus, joten ei ne rypyt ainakaan kerro yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi edes tietää miltä sen ikäisensä nelikymppisen pitäisi näyttää, jos kaikki nelikymppiset näyttää ikäistään nuoremmalta?
Eikö nämä "nuoremmalta näyttävät" näytä silloin ihan ikäiseltään?
Kyllä ne vuodet näkyy, minulla jo yli 60 ja pitääkin näkyä. Silti voi hoitaa itseänsä hyvin, pitää raikasta hiustyyliä ja pukeutua persoonansa mukaisesti. Onneksi nykyisin on ajattomia, tyylikkäitä vaatteita kaikenikäisille, ei tarvitse missään vaiheessa omasta nuorekkaasta, klassisesta tyylistä luopua,
Olen iästäni huolimatta tyttömäinen, leidiä ei minusta tule koskaan. Mutta ne kasvot vain valahtavat alaspäin, silmäluomet painuvat ja kuivuvat esimerkiksi niin, että silmät näyttävät pienemmiltä kuin kaksikymppisenä. Varsinaisia isoja ryppyjä minulla ei ole, suupielissä on kyllä juonteet, jotka eivät tee ilmettä iloiseksi, vaikka optimisti olenkin. 10 ylimääräistä kiloa sitten teinivuosien eivät haittaa, mutta kyllähän sitä nuorena ihminen on kaunis ja hehkeä. Se nuoruuden kauneus vain haipuu vuosien mittaan pois. Hyvä meikki ja iloinen asenne auttavat paljon, samoin liikunta, tanssi ja pitkät kävelyt pitävät mielen virkeänä rypsistä huolimatta. Kaunis voi olla niin monella tavalla. En enää etsi nuoruuden lähdettä, pelataan näillä ulkonäkökorteilla nyt niin hyvin kuin osataan.
Kolmevitosena kävin vielä kaksivitosesta, mutta nyt nelikakkosena näytän ihan ikäiseltäni. Naama on taikinamainen ja valahtanut, ryppyjä ei niinkään, ylipainoa on, suupielet roikkuu, ryhti on muuttunut, selluliitti valtaa alaa, hiukset ikään nähden harmaat. Ennen miesten päät kääntyivät, eivät enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41n kirjoitti:
Ei roiku. Papereita kysellään joten kolmikymppisestä taidan mennä.
Painokin pysynyt itsestään viimeiset 25 vuotta samoissa lukemisessa.
Taitaa olla onnekkaat geenit?Menet kaksikymppisestä ja kaikki miehet haluavat sinua.
Tätähän sää kysyit.
minä olen tuollainen ihan oikeasti. alkossa viimeksi sanottiin suoraan että luuli mua kaksvitoseksi.
t. Mies kaks viikkoa vaille nelkyt
Taidat olla homppelimies.
Jos se sinua lohduttaa niin voit kuvitella että olen.
Lapseni sanoivat että ihanaa kun isä näyttää ihan isoveljeltä.
Esikoinen on nyt 19-vuotias ja ollaan käyty baarissa. Kerran pari typyä luuli että olemme poikani kanssa pari, koska olimme niin läheisiä. Lopulta paljastui että isä ja poikahan ne on vaan viihteelle lähteneet ;)
Heh. Mahtavaa olla nuorekas nelikymppinen parikymppisen vartalossa.
Fysiikaltakin on ihan sama fiilis. Kykenee tekemään enemmän toistoja ja se sulokas notkeus on myös mukana kaikessa. Vaikea varmasti käsittää, jos ei ole samalaista perimää itsellä.
Täytyy sanoa että rakastan elämää.
Voi voi kun mammat sitten alapeukuttaa jos joku mies vetää samanlaista tuubaa kuin ne.
Kyllä niitä oikeasti ikäisiään nuorempia naisia on (esim lennifer lopez, sara silverman) mutta suomalaiset naiset eivät vaan ole sellaisia. Huonot geenit, negatiivisuus, sipsi-kokis-pizza-mäkkäri ruokavalio pitävät huolen siitä että suomalaiset naiset ovat kyllä vähintään ikäänsä näköisiä. Myös monet mielenterveys lääkkeet lihottavat ja vanhentavat. Niitähän joka toinen suomalainen nainen nykyisin popsii.
Joillain ulkomaalaisella julkkiksella joka aikuisten oikeasti näyttää ikäisiään nuoremmallta taas on lauma plastiikka kirurgeja, personal treinereitä, kokit ja ravitsemusterapeutit, immuuni- kantasolu- ja telomeerihoidot panamassa jne. Ei niitä voi verrata suomalaisiin muijiin.
Ylipainon vuoksi poskissa on pyöreyttä ja jos minulla on enemmän meikkiä, tai ei meikkiä mutta isot aurinkolasit ja nahkatakki saatetaan kysyä henkkareita. Poskeni ovat kuitenkin alkaneet valua alas, ns "hamsteriposket". Ihoni on edelleen kalpea, muttei kuulas vaan samea ja kulmakarvani ,joiden muoto on nyppimättäkin ollut kauniin siipimäinen ovat alkaneet rehottaa, kadottaneet muotonsa. Silmien ympärillä on naururyppyjä ja jo teininä näkyneet otsarypyt eivät enää katoa kun rentoutan kasvot. Lean alla ei mielestäni ole enää kaksoisleuka, vaan jonkinlainen heltan alku! Hampaat ovat kuluneet, osa lyhemmiksi kuin muut ja kellastuneet. Ja olen "vasta" 38 v.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainon vuoksi poskissa on pyöreyttä ja jos minulla on enemmän meikkiä, tai ei meikkiä mutta isot aurinkolasit ja nahkatakki saatetaan kysyä henkkareita. Poskeni ovat kuitenkin alkaneet valua alas, ns "hamsteriposket". Ihoni on edelleen kalpea, muttei kuulas vaan samea ja kulmakarvani ,joiden muoto on nyppimättäkin ollut kauniin siipimäinen ovat alkaneet rehottaa, kadottaneet muotonsa. Silmien ympärillä on naururyppyjä ja jo teininä näkyneet otsarypyt eivät enää katoa kun rentoutan kasvot. Lean alla ei mielestäni ole enää kaksoisleuka, vaan jonkinlainen heltan alku! Hampaat ovat kuluneet, osa lyhemmiksi kuin muut ja kellastuneet. Ja olen "vasta" 38 v.
Juuri tuon takia keski-ikäiset naiset tykkäävät aurinkolaiseista, kun helposti luullaan nuoremmaksi kun niitä käytetään. Silmän alue paljastaa paljon.
Iho roikkuu. Puolet hampaista poissa. Tukkaa ei saa pehmeäksi millään.