Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 40 elettyä vuotta näkyy naamastasi?

Vierailija
25.02.2019 |

Riippuuko, roikkuuko, ryppyileekö?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho näyttää kirjavan harmahtavalle, marketin halpistuotteet ei imartele. ihmissuhdevaikeudet aiheuttavat juonteita kasvoille. kulmat on nyppimättä.

Vierailija
22/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä ei ole, ei silmäkulmissa mitään vekkejä. Leukalinja vähän löystynyt. Paino pysynyt aina aika hyvin hallinnassa ja olen käyttänyt viimeiset 15 vuotta kasvoilla kunnon aurinkosuojaa kesät talvet. Täytän tänävuonna 45 vuotta ja odotan, että kunnollinen romahdus alkaa kiihtyvään tahtiin. Ehkä ainoaksi kaunistuksekseni jää iloinen ilme, kun naama on valahtanut harteiden tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mitenkään. Näytän kuulemma joltain kakskymppiseltä. Tosin olen aina näyttänyt nuoremmalta kuin olen. Teininä se harmitti, kun oli coolia näyttää vanhemmalta.

Vierailija
24/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenäkään ei ole muuta kuin naururypyt. Vaikka laihduin 20 kiloa, mikään ei roiku. Olen kiitollinen geeneistäni. 

Vierailija
25/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36, mutta alan kokea itseni 40-vuotiaana. En ole pahasti rupsahtanut, mutta minussa näkyy voimakas suru ja alakulo, näkynyt jo vuosia. Jos elämässä olisi ollut omanlaista seuraa ja olisi tullut kokemus siitä, että on jollekin merkityksellinen, tuskin tuo melankolia näkyisi niin vahvasti, vaan olisi pirteämmän oloinen.

Vierailija
26/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskissa semmosta repsahdusta, koko naama silmien seudusta alaspäin on vähän venynyt. Kun ihoa katsoo läheltä, niin huomaa tän epäkiinteyden hyvin.

Silmäpusseja ei kuitenkaan ole juurikaan, ryppyjä silmien ympärillä ei ollenkaan pahasti, mutta Sibelius-rypyt on selkeät ja tuimat. Otsaan tullut luufinnien tapaisia pienenpieniä näppylöitä. Leuassa ja ylähuulessa kasvaa haituvaa, nypin pois. Leuan pieni luomi on alkanut itsekseen kasvaa, kohta täytyy käydä leikkauttamassa se pois samoin kuin nenän pieni luomi, joka sekin on kasvanut. Leuan luomeen tulee myös mustia pitkiä karvoja, jos ei tarkasti nypi.

Vierailija
27/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.

Sen näkee peilistä on kaikki eilistä.

Sen näkee Masasta on nyt niin tasasta.

Junnu Vainio

Vierailija
28/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-v. Ihoni ei ole enää kovin kimmoisa, silmäkulmissa ryppyjä. Aamuisin voi olla tyynynkuva poskessa vielä pidemmän aikaa heräämisen jälkeen.

Itseluottamusta löytyy ja voin hyvin, ei sairauksia eikä vaivoja. Kestän puutteet, enkä yritä edes väittää näyttäväni nuoremmalta kuin olen. Ikä auttaa myös työssäni, olen johtavassa asemassa ja tarvitsen auktoriteettia.

Vierailija
29/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamassa on ryppyjä, silmien ympäristö näyttää oudolle, paljon ulkotöitä oli keli mikä hyvänsä.

Vierailija
30/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, naama on yhtä siloinen kuin just olis laitokselta kotiutunut.

Vierailija
31/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut silmäkulmiin juonteita, ja jotenkin mun perusilmeestä on tullut sellainen kestohuolestunut, joka näkyy kulmien välissä poimuna ja surullisina silminä. Asiakaspalvelija minä hymyilee tietenkin aina, mutta kun menen yksin ajatuksissani, tai johonkin keskittyneenä, ja satun vilkaisemaan peiliin tai ikkunan heijastuksen, niin itsekin ihan huolestun huolestunutta ilmettäni.

Kämmenselissä ja käsivarsissa mulla on iho muuttunut eniten, ja jos jostain mun ikä näkyy, niin niistä! Ei naamasta.

N40

Vierailija
32/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41n kirjoitti:

Ei roiku. Papereita kysellään joten kolmikymppisestä taidan mennä.

Painokin pysynyt itsestään viimeiset 25 vuotta samoissa lukemisessa.

Taitaa olla onnekkaat geenit?

Menet kaksikymppisestä ja kaikki miehet haluavat sinua.

Tätähän sää kysyit.

VItsaile vain!

Olen niin nuorekas ja vieläpä luomusti - koskaan en yhdelläkään kosmetologilla edes käynyt - että monikansallinen kosmetiikkafirma kiinnostunut! Olen erittäin suurta palkkiota vastaan lähdössä eräänlaiseksi koehenkilöksi ja kyllä ikää on 40 ja risat!

Muista että aina on se yksi poikkeus - onhan maailmass 100-vuotiaitakin jotka menisi selvästi nuoremmasta !

Niin ja minulle on tehty mikroskooppinen kasvojen ihon ikötesti enkä vielä paljasta tulosta! Kuulet kyllä siitä vielä !!!

Ps . En photoshoppaa kuviani koskaan eli olen läheltä yhtä nuori kuin kuvissa toisi kuin 99% instassa ja muualla...

Vierailija
33/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katsoin, että näytän aikas hyvältä koska sporttaan paljon. Parikymppiset tytöt flirttailee ;))

M40v (16cm)

Vierailija
34/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen ; kämmenselkäni näyttävät noin 14-vuotiaan käsiltä ja sekin huomattu - sanottiin että Koreassa myös todella nuorekkaita 40-50-vuotiaita mutta että olen valkoisten naisten yksi erittäin nuorekkaista.

Ps. No näyttääkö Linda Lampenius teistä perusviisikymppiseltä? Hänhän täyttää vuiden päästä 50...

Vierailija
35/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen on vanha nainen on vanha nainen.

Miehet säilyvät paremmin, ainakin jos träänaa.

Vierailija
36/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41n kirjoitti:

Ei roiku. Papereita kysellään joten kolmikymppisestä taidan mennä.

Painokin pysynyt itsestään viimeiset 25 vuotta samoissa lukemisessa.

Taitaa olla onnekkaat geenit?

Menet kaksikymppisestä ja kaikki miehet haluavat sinua.

Tätähän sää kysyit.

minä olen tuollainen ihan oikeasti. alkossa viimeksi sanottiin suoraan että luuli mua kaksvitoseksi.

t. Mies kaks viikkoa vaille nelkyt

Taidat olla homppelimies.

Vierailija
37/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rypyn ryppya. Sellainen babyface ollaan.

M40

Miksi puhut itsestäsi passiivissa?

Vierailija
38/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsassa aina olleet viivat syventyneet juonteiksi, silmäpussit, hamsterinposket.

Vierailija
39/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, naama on yhtä siloinen kuin just olis laitokselta kotiutunut.

No juttujesi perusteella laitoksestahan sinä olet juuri kotiutunut.

Vierailija
40/59 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytän oikeasti ikääni nuoremmalta ja minulla on pitkä hyväkuntoinen ns. nuoren ihmisen hiukset ja urheilullinen timmi vartalo niin minua pidetään nuorempana kuin olen ... joka kerta säpsähdetään kun kerronkin ikäni jne... heti ikään kuin nousee arvostus ....

Huomioikaa että kuntotestissä jos 25-vuotiaat pesen mennen tullen niin ne tilastotkin ovat puolellani ! Minun tuloksiani verrataan oman ikäisten viiteryhmään, ei lasteni (25v) ikäisten .... olen pian 43....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä