Luetellaan junteimmat harrastukset
Mielestäni esim. joku frisbeegolf on niin väsynyt laji. Maastopyöräily on toinen.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon seuraaminen lähipubissa kaljaa juoden ja Karjala-lippis päässä?
Juntit tekee tuota. Olen kiertänyt tuollaiset miehet kaukaa.
En ymmärrä mitä junttia on katsoa lätkää. Jääkiekko on hemmetin ison yleisön laji: NHL, AHL, KHL, Liiga.. Aika harvassa on miehet, jotka eivät änäriä seuraa. Minusta on hienoa käydä peleissä kannustamassa, mutta taidankin olla sitten aika juntti nainen. Tosin minusta naiset, jotka haukkuvat lätkää katsovia junteiksi, eivät hyvän päälle ymmärräkään, jos haukkuvat suuren osan ihmisistä junteiksi.
en tunne yhtäkään miestä joka lätkää seuraisi. Ihan tavallisia mihen nÄköisiä duunareita ovat.
Missähän hipsterikuplassa asut? En tiedä ketään miestä, joka ei seuraisi lätkää. Porukkaan kuuluu insinöörejä, lääkäri, raksaduunareita, pari farmaseuttia yms. laidasta laitaan. Eikä kukaan heistä käytä Kurjala-lippistä.
En ole hipsteri ja tunnen ihan tavallisia ei korkeasti koulutettuja miehiä muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttia on arvostella ja haukkua harrastuksia, usein nämä arvostelijat eivät edes tiedä haukkumastaan lajista mitään. Pakkohan se on tietysti päästä pätemään, siitä tulee hyvä mieli ja itsetunto kohoaa kun luulee että pääsi sanomaan jotain nasevaa :)
menehän teini kotiisi kasvamaan. Vaistoan että harrastat cheerleadingiä, eli pimpulan vatkaamista miesten mieliksi pikku pöksyissä
Ja väärin meni :) volteissa ei tosin kyllä ehdi paljoa vatkata mitään ja tasapaino menee pyramideissa 🤔
Sinä tässä olet jälkeen jäänyt kasvun suhteen, onneksi elämä opettaa jos vanhemmat ei :)
Vierailija kirjoitti:
joku vapari tai räp-battlet keravan lähiöissä tai alakoulun tyhjällä pihalla, kun kevät aurinko alkaa laskea puiden taa.
Riippuu kyl täysi et kuinka sväg on. Jos ei o sväg ni oha toi junttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä junttia on katsoa lätkää. Jääkiekko on hemmetin ison yleisön laji: NHL, AHL, KHL, Liiga.. Aika harvassa on miehet, jotka eivät änäriä seuraa. Minusta on hienoa käydä peleissä kannustamassa, mutta taidankin olla sitten aika juntti nainen. Tosin minusta naiset, jotka haukkuvat lätkää katsovia junteiksi, eivät hyvän päälle ymmärräkään, jos haukkuvat suuren osan ihmisistä junteiksi.
en tunne yhtäkään miestä joka lätkää seuraisi. Ihan tavallisia mihen nÄköisiä duunareita ovat.
Missähän hipsterikuplassa asut? En tiedä ketään miestä, joka ei seuraisi lätkää. Porukkaan kuuluu insinöörejä, lääkäri, raksaduunareita, pari farmaseuttia yms. laidasta laitaan. Eikä kukaan heistä käytä Kurjala-lippistä.
Eli tunnet vain korkeakoulutuksen miehiä 99%sti. Eihän se mitään kerro muista miehistä. Korkeasti koulutetuthan urheilua juuri harrastaa ja telkusta seuraa.
Ei ne mulle edusta tavallista miestä.
Metsästys, roskaaminen, kaikki bensankatku luonnossa millä tahansa välineellä joka käy bensalla. Ravit on siinä kintaalla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttia on arvostella ja haukkua harrastuksia, usein nämä arvostelijat eivät edes tiedä haukkumastaan lajista mitään. Pakkohan se on tietysti päästä pätemään, siitä tulee hyvä mieli ja itsetunto kohoaa kun luulee että pääsi sanomaan jotain nasevaa :)
menehän teini kotiisi kasvamaan. Vaistoan että harrastat cheerleadingiä, eli pimpulan vatkaamista miesten mieliksi pikku pöksyissä
Ja väärin meni :) volteissa ei tosin kyllä ehdi paljoa vatkata mitään ja tasapaino menee pyramideissa 🤔
Sinä tässä olet jälkeen jäänyt kasvun suhteen, onneksi elämä opettaa jos vanhemmat ei :)
Eli olin täysin oikeassa, kukaan muu kuin cheerleadingiä ei osaisi tuota termistöä.
Voisin alkaa FBI:lle profiloijaksi, monella ei ole tätä kykyä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointien teko itse.
Eeeiiiii?! :D Siis oikeesti? Tekeekö joku itse itselleen tatuointeja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä on yksi hipsterimies, joka tekeekin tuota salaa ja juo salaa samaan aikaan kalsarikännejä.
Laitan puhelimen kiinni ja sulkeudun pois somesta. Avaan töllön ja avaan halvimman bulkkilagertölkin.
Sitten sihahtaa ja nostan vasenta kankkua. Päästän törsyn, usein vain suhahtaa. Samalla korotan ylähuulta niin että hampaat pilkistää.
Saatan sulkeutua mm-kisojen ajaksi pitkäksikin aikaa kotiini yksin salaa katsomaan miesten taisteluja ja juon miesten juomaa.
öy jeäh, juu sexy.
öy jeäh jippy ai jeah!
Tämä kysely paljasti lähinnä sen ettei av:lla porukka tajua mitä tarkoittaa sana "juntti".
Sama kuin "wt sisustus" -ketjussa porukka alkoi luetella sistustyylejä joista ei itse välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointien teko itse.
Eeeiiiii?! :D Siis oikeesti? Tekeekö joku itse itselleen tatuointeja? :D
meitsi tumppaa röökil jälkii ihoon ja niist muodostuu nätti statsga.
Juoksutrikoiden pitäminen ilman juoksua, ylipäätään athleisure-pukeutuminen joka paikkaan.
Trendilajikeekoilu eli Crossfit, triathlon, seikkailu-urheilu, mindfulness... kaikki mitä nyt pitää kunnon ihmisen tänä vuonna harrastaa.
Fatbiket!!!
Vesihiihto on ihan hanurista.
Jos lennät perseellesi niin suoli on täynnä vettä. Hauska sitä sitten kusta peräreijästään ulos kaloja ja merenelevää.
Jos joku väittää tämän jälkeen ettei tuo edellä mainittu ole junttia käytöstä niin voi mennä itseensä.
Kaikki harrastukset. Hyvää illan jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olin täysin oikeassa, kukaan muu kuin cheerleadingiä ei osaisi tuota termistöä.
Voisin alkaa FBI:lle profiloijaksi, monella ei ole tätä kykyä.
Tai sitten vain seuraan paljon urheilua, en ole päivääkään harrastanut cheerleadingiä. Kilpa-aerobicia kyllä, mutta sekin taitaa olla AV-mammojen mielestä junttia :)