Luetellaan junteimmat harrastukset
Mielestäni esim. joku frisbeegolf on niin väsynyt laji. Maastopyöräily on toinen.
Kommentit (100)
Junttia on tehdä tällaisia "mun harrastus on parempi kuin sun harrastus"-avauksia. JUNTTI!
Av-mammojen mielestä siis kaikki liikunnallinen on junttia. Ymmärtäähän sen kun nämä valaat makaavat joko av-palstalla tai sitten sohvalla temppareita ja salkkareita katsellen. Tietty pitää ehtiä myös somettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammojen mielestä siis kaikki liikunnallinen on junttia. Ymmärtäähän sen kun nämä valaat makaavat joko av-palstalla tai sitten sohvalla temppareita ja salkkareita katsellen. Tietty pitää ehtiä myös somettamaan.
tämä.
Päihteet ja rahapelit. Moottoriajoneuvot.
Pyöräily. Jos on päällä ne typerän näköiset varusteet :D Maailman epäseksikkäin laji.
Moottoripyöräily ja niiden parissa rassaus. Pahinta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä kilpaillaan - se on merkki huonosta itsetunnosta.
Ei pidä paikkaansa. Kaikissa ihmisissä elää kilpailuvietti. Minulla on hyvä itsetunto enkä pelkää kilpailua, osaan myös hävitä.
Vakava paikka, jos ei urheillessa ole seksikäs
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä ei ole sanonut, että kaikki liikunnallinen olisi junttia. Tuskin esim. hiihto, juoksu tai pilates on kenenkään mielestä junttia.
Saunastaa juoksee staana suoraan lumihankeen kylmäkalja kädesssä hymyssssä suin. Kylllä sitä afrikasssa vois ihmetelllä.
Crossfit. Kaikki tietämäni harrastajat ovat täysin persoonattomia trendien perässä juoksijoita.
Vierailija kirjoitti:
Saunastaa juoksee staana suoraan lumihankeen kylmäkalja kädesssä hymyssssä suin. Kylllä sitä afrikasssa vois ihmetelllä.
Se on pienen ihmiseen kosketus suuurempaaan ja kaikkivaltiaaseeeen luontooon.
- Salilla käynti on niiiiiin....
- Itsensä ylenpalttinen keinotekoinen tuunaaminen (tekositä, keinotätä..).
Vierailija kirjoitti:
Crossfit. Kaikki tietämäni harrastajat ovat täysin persoonattomia trendien perässä juoksijoita.
Myötähäpeää herättävät hihatatuoinnit ja shortsi/trikoo -yhdistelmät kuuluvat myös oleellisena osana lajiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä ei ole sanonut, että kaikki liikunnallinen olisi junttia. Tuskin esim. hiihto, juoksu tai pilates on kenenkään mielestä junttia.
Minkä takia hiihto ei olisi junttia? Ehdottomasti junteimpia harrastuksia omasta mielestä. Tuulipuvut päällä vallataan kaikki kivat metsäpolut joka talvi. Pahempaa vielä jos myös katsoo hiihtoa telkkarista
Lifestyle-blogin pitäminen (en tarkoita harrastusblogeja, enkä edes oikeita muoti- ja sisustusblogeja, vaan sellaisia, joissa lifestyle = "tässä on mun erikoiskahvi, tässä on mun tulppaanit, tässä on mun uusi neule, tässä naamani kun olen lähdössä luennolle / töihin (mutta en puhu opinnoistani / töistäni blogissa)".