Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko Lauseina

-pir-
02.09.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkis=D

Vierailija
2/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihania! :-)

Kyllä pikkupojille taitaa tuossa iässä tulla joku karvakausi, tajuavat olevansa pikkumiehiä ja että isoilla miehillä on enemmän karvoja. Siskonpoika vaati 3-vuotiaana, että hänet pestään jatkossa vain samalla shampoolla/saippualla mitä isänsäkin käyttää, jotta hänellekin kasvaa karvoja käsiin. Ja joka puolelle muuallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Vierailija
4/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo “Yök, tämä haisee pahalta. Älä huijaa minua, ei tämä ole ruokaa." :D Pakko oli muuten tulla kommentoimaan muutenkin kun kirjoittelit tuossa hetki takaperin H&M:n pikku poikien alusvaate valikoiman huonoudesta. Itse olen myös harmitellut asiaa. Mutta viikonloppuna tein huippu löydön. Autot alkkareita koossa 92!!! Arvaa vaan tarttuiko niin pojan kuin äidinkin käsiin samantien. En tiedä onko palaute mennyt perille mut nyt valikoimassa oli muitakin kuin yksivärisiä alkkareita. :)

Vierailija
5/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nakupellet on vaan niin ihania. Niin kauan, kun eivät pissaa vanhempiensa sänkyyn... nimimerkillä "Petarin ostoon"

Vierailija
6/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina hiukan riskinä täälläkin :D Toistaiseksi ollaan vältytty oman petarin kastumisesta ja pojun sängyn petari mahtuu pesukoneeseen, onneksi ;)

Vierailija
7/7 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli muuten kiva kommentti kun on rakkaudella haudutellut pari tuntia kastiketta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän