Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt lapsiini!!!

Vierailija
25.02.2019 |

Mitä pitäisi tehdä? Olen kyllästynyt omiin lapsiini, enkä jaksa enää heidän huutoaan ja tappeluaan. Annanko heidät lasten kotiin vai minne? Heidän isä ei heitä halua luokseen. Miten pitäisi kertoa asiasta lapsilleni ja asettaisinko rajoja että he käyttäytyisivät paremmin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi, olen myös kokenut samoja ajatuksia kun lapset oli nuorempia. Oikeasti tohon auttaa vaan aika. Mutta se isänkin puute voi lapsiin vaikuttaa! Tarviit ite hengähdystaukoja niin että joku muu on välillä vastuussa

Vierailija
2/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa ne. T. lapseton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta lapsillesi. Mikäli huuto ei lopu ja käytös parane, niin lastenkoti on seuraava osoite.

Vierailija
4/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon auttaa kurinpito.

Vielä kultaisella 90-luvulla oli lapsille voimassa uhkaus "tottelet tai itket ja tottelet", mutta moni vanhempi on sen nykyään unohtanut eikä halua/uskalla painostaa lapsiaan tottelemaan.

Vierailija
5/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne lapset oireilee sillä huudolla ja tappelulla? Isättömyyttään vai väsynyttä äitiään? Miten olis tuettu lomanen jossain?

Vierailija
6/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt vai väsynyt? Aika iso ero.

Väsyneet äidit ovat joskus päätyneet aika ikäviin loppuratkaisuihin.

Vierailija
7/7 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lapsille selkeät säännöt vaikka ihan seinälle paperilla.

Esim.

1. Sisällä ei saa huutaa

2. Ei saa tapella

3. Määrätyt kotityöt hoidetaan

Sääntöihin pitää sisältyä ihan niin kuin lakikirjassakin jokin rangaistus jos sääntöä rikkoo. Jos rangaistusta ei tule, niin sääntö on ihan yhtä tyhjän kanssa kuin lakikirjan säännös pyöräilykypärän käytöstä jonka rikkomisesta ei seuraa mitään. Rangaistuksen pitää olla tarpeeksi kova, jotta lapset eivät halua sitä mistään hinnasta kokea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme