36. Viikko
Kommentit (18)
Uh! Muistan hyvin kuinka paljon kaikki *harmitti* viimeisillä viikoilla. Ja kun poika syntyi vasta viikolla 42+1, niin siinä ehti olla aika monta viikkoa :D Mutta kaikki selvis hengissä, enkä tainnut loukata ketään (kovin) verisesti.
Joten todella paljon tsemppiä näille viimeisille viikoille! Ja ihanaa, että sulla on tuollainen pikkuveli :)
p.s. kuvat piristi :D
Mä taidankin jatkossa seurata fanaattisesti miesten vesipalloa. :)Tsemppiä loppumetreille!
Kiitos!!! Vaikka vasta kasassa rv 30, ymmärrän sua todella hyvin. Enpä taidakaan siis tänään katsoa keihään karsintaa vaan vesipallon semifinaaleja ;)
Minä todellakin toivon ettei tällä kertaa mennä ihan sinne 40+5:een jonne päädyttiin ennenkuin Viktor suostui poistumaan... Myös ympäristön puolesta :D
Kiitos päivän pelastuksesta!! Erityisesti italialaisten joulukuvaus ilahdutti:D Itsellä alkaa huomenna rv37 ja tämä kulunut viikko on ollut kyllä toooodella jostain syvältä. Oikeastaan kaikki on ihan hyvin paitsi ei voi olla oikein missään asennossa, kun mukula työntää takapuolellaan keuhkoja kasaan ja yrittää puskea ulos kyljestä... Ehkä tämä tästä:) Tsemppiä!
Itseäni kiinnostaa varsinkin Italian ja Kreikan pelit. *köh köh* :)
Tuttuja fiiliksiä! Yrjöttää ja keuhkoon sattuu ja kaikki on syvältä. Paitsi Italian joukkueen joulukuvaukset... Jaksamista loppurutistukseen! Tule ihmeessä kertomaan millainen tyypperö sitten tuli ulos :)
"Jos Orava olisi jäätyneiden käpyjen jälkeen löytänyt yhden niistä, juossut maantielle nakertamaan sitä, halkaissut etuhampaansa jäiseen käpyyn, jäänyt samalla täysperävaunullisen rekan yliajamaksi ja joutunut eläinlääkärille päädyttyään ensimmäiseksi rektaalilämpötilamittauksen kohteeksi, oltaisiin aika lähellä oikeaa olotilaa."
...................aaaahhahhaahahaaa hiihihiiihhih kjiäh! Olet hupaisa ;)
Ja kun ensimmäiselläni, ja ainokaisellani, meni myös se 9pvää yli, niin SYMPATISOIN, sympatisoin PALJON ja ihan täydestä sydämestä!
p.s. Minä rrrrrrrrrrrrakastan Olympialaisia!!! hyvin monesta syystä. Vesipallo on yksi näistä :P
Pohdin tuossa itse että minähän olen urheilufanaatikkojen urheilufanaatikko: Olin kotona Viktorin kanssa viime talviolympialaisten aikaan, ja nyt olen äikkärillä kesäolympialaisten kohdalla! Osoittaisipa Suomen joukkuekin yhtä suurta omistautumista ;) Mutta onneksi on se vesipallo. Miesten uimahyppy on toinen seurattavan arvoinen laji...
Joudun kai toteamaan olevani onnekas, koska mieheni on pelannut vesipalloa :D
Rv 29 ja heti tuli parempi mieli. ;)
Aika hyvä pick-me-up se on minullekin, edelleen ;)
:D mulla ääretön ketutuspäivä tänään:banaanikärpäsiä, kissanvessa haisee, roskis haisee, vauvan tavarat pitkin kämppää menossa pesuun/kuivumassa, kissat pyörii jaloissa ja ja ja....rv 37.
Mutta noi videot. Kiitos <3 taas jaksaa..jaksaa.. :D
*bliiiiiiiiiiip* ;D Kiitti. Eniten "harmittaa" edelleen, vaikka toinenkin on jo 10kk. Tänään ei ollu hyvä päivä. Eli kiitos piristyksestä!
Ei tarvitse olla edes raskaana ja piristi=D voimia viimeisille viikoille, ihan todella!!!