Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatrinen arviointi, kokemuksia?

Vierailija
25.02.2019 |

Sain viimein lähetteen vuosikausien ongelmien jälkeen erikoissairaanhoidon puolelle psykiatriseen arviointiin. Minkälainen prosessi kyseessä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavatko verta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain pinkan erilaisia kysymyksiä sisältävän paperikasan, joka piti täyttää ja josta psyka sai alustavan kuvan sun mielenmaailmasta, tietysti myös juteltiin mikä on hätänä/ongelma tai syy miksi sinne on hakeuduttu. Sitten keskusteltiin käytännön asioista, eli että mitä pitää tehdä että saa vaikka kelan tuen ja mitä eroa erilaisilla terapeuteilla on (koska en tiennyt näistä mitän ja halusin tietää, niin kysyin ja psyka vastas). ekalla käynnillä ei saa mitään diagnoosia, ainakan itse en saanut. käyntejä pitää olla vähintään 3kk putkeen että saa kunnollisen diagnoosin, tämä siis yksityisellä puolella ainakin. Juteltiin yleisesti mun tilanteesta ja työstetiin suunnitelma jolla edetään. Ei se sen kummempaa ollut. Ei oteta mitään verikokeita, ellei ole syytä epäillä et oireet voisi johtua jostain sairaudesta (esim. vaikka anemiasta tai muusta). 

Vierailija
4/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottavatko verta

Tuskin, vaikka hyvä olisi. Multa on kerran psykiatri otattanut verikokeet. Tuloksista muistan, että oli aika valtava foolihapon puutos. Pääasiallinen diagnoosini siihen aikaan oli keskivaikea masennus.

Vierailija
5/5 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kai ne huumeseulat? Ehkä tutkii juopottelunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi