Rinnat/Tissit
Voiko naisten rinnat kasvaa aikuisiällä. Minusta esim Riita Väisäsen missivuosien kuppikoko on muuttunut isommaksi hänen vanhetessaan.
Kommentit (7)
Lihomalla tai impalanteilla. Väisäsen tapauksessa lihomalla. Myös raskaus muuttaa rintojen kokoa mut seki kuuluu samaan kastiin lihomisen kans.
Kyllähän naiset rupsahtaa, ja rinnat alkaa riippumaan. Kyllä siinä kuppikoko venyy.
Raskaus ja imetys minulla ainakin väliaikaisesti kasvatti, mutta vauvat ovat imeneet ne loppujen lopuksi entistä tyhjemmiksi eli lopulta rintani ovart pienemmät kun ennen lapsia. Voisihan sitä alkaa lihomaankin, mutta minulla läski tusin kerääntyisi sinne minne haluan (tisseihin, ei perään).
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Jotkut kaunistuvat. Mutta varmaan aika harvoilla lihoaminen siirtyy rintoihin.
Mahtaakohan Sara Siepillä lihoaminen suurentanut rintoja.
No tuota meidän rouvaa kun olen läheltä seurannut n. 25 v, niin koko ajan ovat rinnat muuttuneet. Raskaudet/imetykset, painon vaihtelu, ikääntymisen aiheuttamat kudosmuutokset, hormonit, liikunta/kuntoilu, jne., kaikkihan ne vaikuttavat rintoihin, sekä kokoon että muotoon. Nyt hieman yli viisikymppisenä hänen rintansa ovat paremmat kuin koskaan, itse asiassa aivan uskomattoman kauniit ja seksikkäät; saattavat olla hieman suuremmat kuin aikaisemmin, mutta ei paljoa, silti jotenkin täyteläisemmät.
Riippuu mitä tarkoitat aikuisillä. 20+ iässä voi vielä kasvaa. Sen jälkeen ainoastaan lihomalla, implanteilla tai rasvasiirrolla. Ja väliaikaisesti kun on raskaana