Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, tuoreet 30-50 vuotiaat pariskunnat ja näkemiseen tiheys

Vierailija
24.02.2019 |

Vääntöä viikko toisensa jälkeen siitä, että minulla on liian vähän aikaa nähdä miestä. Asumme reilun puolen tunnin matkan päässä toisistamme eli sinänsä välimatka ei ole paha. Minusta on erittäin hankalaa yrittää nähdä joka päivä. Miehelle tämä olisi harras toive eikä hän ymmärrä, miten asia voisi olla niin hankalasti järjestettävissä.

Miten te muut olette asian järjestäneet? Oletteko töissä ja miten työajat sovitetaan yhteen?

Olen ihan kurkkuani myöten täynnä sitä, ettei pari päivää viikossa tunnu miehelle riittävän. On todella raskasta joutua miettimään seuraavan päivän vaatteet, työkansiot, harrastusvälineet yms. työpäivän päätteeksi. Mieluusti näkisin viikonloppuisin näin vasta pari kuukautta tunnettuamme ja sitten joskus ehkä voisi katsoa, kannattaisiko harkita osoitteiden yhdistämistä.

Lisätietona teen 50% pidempää työviikkoa verrattuna mieheen. Vapaa-ajan liikuntaharrastukset saa todellakin järjestää saadakseen ne sovitettua viikkoaikatauluun. Ystäviä ja vanhempia en ole seurustelumme aikana käytännössä ehtinyt nähdä ollenkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yli 40, seurusteltu vuosi, asutaan reilun puolen tunnin matkan päässä toisistamme. Tavataan 2-3 päivänä viikossa, yleensä vkl ja arkena kerran. Mä nautin omasta ajasta. Ei suunnitella yhteenmuuttoa. Viihdytään näin ja nautitaan treffeistä.

Vierailija
2/3 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan yli 40, seurusteltu vuosi, asutaan reilun puolen tunnin matkan päässä toisistamme. Tavataan 2-3 päivänä viikossa, yleensä vkl ja arkena kerran. Mä nautin omasta ajasta. Ei suunnitella yhteenmuuttoa. Viihdytään näin ja nautitaan treffeistä.

Noin minäkin toivoisin asian olevan. Mitä muuten teette viikonloppuisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N37 ja seurustelen M41 kanssa. Minulla on lapsia, miehellä ei. Lasten huolto on järjestetty siten, että ovat viikon minulla ja viikon isällään. Kun lapset ovat minulla, ei tavata miehen kanssa kuin korkeintaan 1-2krt viikossa työpäivän aikana lounaalla, soitellaan joka ilta lasten nukahdettua. Kun lapset lähtevät isälleen, joko minä "muutan" miehen asuntoon tai hän minun ja ollaan yhdessä seuraavat 7 päivää, poislukien työpäivän kesto tietysti.

Yhdessäoloa vajaa 5kk takana ja tuntuu ettei nähdä edes tarpeeksi, kun on nuo viikot milloin ei tavata melkein ollenkaan. Lasten takia en kuitenkaan halua kiirehtiä tapaamisasiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi