Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi valitset vaimoksesi

Vierailija
24.02.2019 |

vähemmän koulutetun ja vaatimattomamman näköisen naisen kuin mitä olisi ollut tarjolla?

Onko turvallisuus valttia kumppanin valinnassa? Luultavampaa että kasvatat itse siittämiäsi lapsia? Vai mikä se syy on?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin joitain tapauksia, joissa on otettu ensimmäinen mahdollinen siinä pelossa, ettei löydä ketään.

Vierailija
2/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ulkonäkö on jo sillä tasolla, että käytännössä jokainen on riittävän kaunis. On paljon vaikeampaa löytää mukava nainen kuin kaunis nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen koulutuksella on miehille saman verran merkitystä kuin miehen autolla naisille. Silmää miellyttämätöntä en ikinä ottaisi, vaikka luonne olisi miten mukava.  Sitä paitsi miesten ja naisten maku naisten ulkonäön suhteen on aika erilainen.

Vierailija
4/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaatimattoman näköisen vaimon valinnut komea(hko) mies arvostaa naisessa muuta kuin ulkonäköä. Ehkä nainen on mukava tai hauska, tai todella mutkaton ja helppo kumppani.

Joskus kiva ja hyvännäköinen mies ottaa vaimokseen kaamean riivinraudan. Heidän kohdallaan tulee mietittyä, että miksi ihmeessä? Onko ilkeä nainen sängyssä peto?

Vierailija
5/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä on tarjolla ja missä? Ihan niinkuin olisi mistä valita kuin niillä komeimmilla. Eipä ole koulutuksen peeusteella ollut koskaan varaa valita.

M36

Vierailija
6/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainakin joitain tapauksia, joissa on otettu ensimmäinen mahdollinen siinä pelossa, ettei löydä ketään.

Tiettyyn ikään tultaessa alkaa paniikki iskeä?

Vierailija
7/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten kuvittelet miehillä olevan varaa valita :D

Vierailija
8/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vaatimattoman näköisen vaimon valinnut komea(hko) mies arvostaa naisessa muuta kuin ulkonäköä. Ehkä nainen on mukava tai hauska, tai todella mutkaton ja helppo kumppani.

Joskus kiva ja hyvännäköinen mies ottaa vaimokseen kaamean riivinraudan. Heidän kohdallaan tulee mietittyä, että miksi ihmeessä? Onko ilkeä nainen sängyssä peto?

Tuo onkin paha. Minun veli alkoi seurustelemaan ihanan nuoren tytön kanssa, pitkään meni hyvin mutta vähän vanhetessaan tyttöystävä muuttui, katkeroituikin hieman kun ei päässyt jatkuvista yrityksistä huolimatta mihinkään opiskelemaan eikä ns. edennyt, parisuhteeseen kyllästyi kun oli niin nuorena siihen päätynyt eikä koskaan viettänyt ''villiä nuoruutta'' yms. Joten ei ollut mikään mukava enää loppuaikoina, kohteli miestä ihan hirveästi ja petti tätä. Loppui sitten siihen se.

Mutta siis, ei se välttämättä ole alkanut huonosti.

Vierailija
9/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se syy on se, että olen itse hyvin korkeasti kouluttautunut ja kultivoitunut mies, enkä kaipaa naiselta akateemisia ansioita. Minulla on ne jo. Samahan se on naisillakin; eivät he kaipaa miehestä kiukuttelevaa nössöä. En myöskään etsi naisesta mitään statusesinettä jota esitellä kaveripiirille.

Vierailija
10/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita, ns. tavoiteltuja miehiä näkee vaatimattomien naisten kanssa.

Miksi?

Ap

Vierailija
11/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se useimpien valinta on että se joka suostuu, tai ei sitten ketään.

Vierailija
12/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vähemmän koulutetun ja vaatimattomamman näköisen naisen kuin mitä olisi ollut tarjolla?

Onko turvallisuus valttia kumppanin valinnassa? Luultavampaa että kasvatat itse siittämiäsi lapsia? Vai mikä se syy on?

Keskimääräinen mies ei juurikaan pääse valitsemaan, vaan joutuu ottamaan sen, jonka saa.

Itselleni ei ainakaan kiinnosta pätkääkään, miten nainen on koulutettu. Eniten merkitsee se, että hän on mukava.

Vierailija
13/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Koulutuksella ei väliä

- Varmuus on valttia

- "Vaatimattomampi" on omistautuvaisempi, ei nipota tyhjästä, on seksuaalisesti halukkaampi ja aktiivisempi ja muutenkin enemmän miellyttämishaluinen.

Vierailija
14/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän koulutetut eivät katso elämää nenänvartta pitkin. Hauska huumorintajuinen nainen on tärkein asia nro 1.

Vierailija
15/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus = Raha

Kovat arvot ei kiinnosta.

Vierailija
16/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Usein siinä käy, että ovat päätyneet yhteen nuorena ja vaan nainen on menettänyt loistonsa iän karttuessa.

Vierailija
17/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin valitsen? Valtaosa kelpaa, otin sen joka tuli tyrkylle.

Vierailija
18/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa olla onnellinen kun löytää jonkun jonka kanssa on oikeasti kivaa.

Vierailija
19/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Tai sitten kaamea riivinrauta ei ole sitä miehelleen.

Vierailija
20/42 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Usein siinä käy, että ovat päätyneet yhteen nuorena ja vaan nainen on menettänyt loistonsa iän karttuessa.

Menettänyt ehkä loistonsa ulkopuolisten silmissä. Rakastamansa ihmisen näkee toisin kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan