Vihaatteko sellaista ohutta hiirenhäntä-ponnaria, joka on niskassa naisilla?
kolmen hiirenhännän paksuinen ja kananpersetukkaa mulle ei koskaan kynitä, ennemmin kalju
Kommentit (28)
joka on niskassa naisilla perjantaisin. Sekin on ihan varma, että toiset naiset kadehtii sitä jolla nuljaska kulloinkin on niskassa.
tammoinne poninhanta oikein on? En nyt ihan ymmarra. Onko taa jotain uutta muotia vai?
T: Ulkomailla asuva
sellainen ja joka kerta kun näen hiirenhännän muistan tämän ihmisen.
Minä pidän omasta tukastani, suorastaan rakastan sitä:)
Ja jos teitä ärsyttää tukkani niin sitä hauskempi teitä on ärsyttää;)
..muka luonnollisenkauniita naisia, joista isolla osalla on päässä jotain vialla (muutakin kuin tukka). Ovat usein kovin ylpeitä maantienharmaista, latvoista katkeilleista kutreistaan...
minkäs sille voi että suomalainen hiuslaatu on hentoista.
En minä välitä siitä miten kukakin on hiuksensa laittanut. Minulla on muutakin tekemistä kun vahdata toisten hiuksia.
Jos joku minun hiuksistani näkee vaivaa niin nähkööt. Pääasia minusta on etten kampaamattomalla ja toisinaan lenkittämättömällä hiuksilla lähde minnekään.
Just yksi päivä näin junassa naisen, jonka hiukset kahdella letillä, ja yksi letti oli ehkä peukalon paksuinen. Näytti hassulta, mutta tosiaan, kuivaamiseen ei varmasti mene paljoa aikaa...
ohuisiin hartiapituisiin hiuksiini. Ne olen saanut eikä niistä parempia saa. Jos leikkaan lyhkäisiksi niin ei ne sen kummemmiksi muutu.
Lisäksi ohkaiset hiukset kuivuvat nopsasti ilman föönejä. Eikä mua kiinnosta joka aamu muotovaahtojen ja muiden aineiden kanssa viettää aikaa.