Tinderissä miehenä vain yksi peiliselfie eikä bioa
Yllätyävän hyvin toiminut, 883 matchia kolmessa viikossa. Tosin käytän tinder plus.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli useita kuvia ja mietitty tekstikin, mutta eipä kyllä tullut mätsejä. Pari viikkoa taisin olla kun luovutin.
M36
Tuo on kiltti miehen profiili, ei siihen naiset tartu. Rokkikukkomeininkiä pitää olla!
Mitäpä sitä turhaa vaivaa näkemään, jos geenit kantaa maaliin.
Paita päällä. Eikä mikään kaunis kuva edes, darra-aamuna räpsästy vessanpeiliselfie.
Ainut teksti millä tykkäyksiä saa lisää, on mainita että sattuu juuri nyt olemaan ehdonalaisessa. No itseasiassa pantavalvonnassa toimii vielä paremmin. Et uskokaan kuinka moni akka pyytää nähdä sun "pantaas".
Syyksi voi pistää vaikka että pieksi eksän. Älä pistä todellista syytä, eli että se oli ihan bitch kännissä, vaan sano että se vaikka petti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli useita kuvia ja mietitty tekstikin, mutta eipä kyllä tullut mätsejä. Pari viikkoa taisin olla kun luovutin.
M36
Tuo on kiltti miehen profiili, ei siihen naiset tartu. Rokkikukkomeininkiä pitää olla!
En mä halua esittää mitään mitä en ole. Ennemmin sitten yksin vaikka.
M36
M36