Palstahistorian kauhein parisuhde taitaa olla tämä oma suhteeni
Jos olisin tiennyt millainen mies on niin en olisi alkanut suhteeseen mutta en voi erota ennen kuin olen saanut asiani järjestettyä. Asumme yhdessä ja yhteenmuuton jälkeen miehestä on paljastunut seuraavat asiat:
mies sylkee lattioille, olettaa minun hoitavan kodin, siivoukset ja pyykit koska olen äidin korvike, miehen äiti käy kokkaamassa jääkaapin ja pakastimen täyteen ruokaa ja jos ruoka loppuu niin mies tilaa kotiin ruokaa. Minun pitäisi kokata ja pari kertaa olenkin niin tehnyt, mutta miehen tapa syödä oksettaa mies imee ruuan äänekkäästi eikä pese astioita ei osaa käyttää tiskikonetta. Hakkaan päätä seinään kun asun miesvauvan kanssa mutta en voi lähteä koska irtisanoin asuntoni ja rahaa ei ole koska olen työtön enkä saa tukea karenssin takia. Mies rahoittaa elämääni kunnes löydän uuden työn ja saan rahaa niin lähden. Valitan mutta tämä ei ole provo. Riideltiin eilen kun mies ei suostu vaihtamaan likaisia lakanoita itse, vetoaa ettei osaa ja hänen äitinsä ei ehdi tulla niitä vaihtamaan. Mies on 35 vuotias miesvauva enkä minä halua enää koskaan seurustella jos kaikki miehet ovat samanlaisia. :( Lopuksi en voi lähteä kaverille yöksi koska muutin toiseen kaupunkiin eikä mies anna rahaa lippuihin ja nosti mustasukkaisuusäläkän kun ehdotin asiaa. H#lvetti että on p#sk# tuuri miesten kanssa. :(
Kommentit (24)
AP. Voit mennä vaikka turvakotiin.
Sieltä pääset oman elämän alkuun.
Vierailija kirjoitti:
AP. Voit mennä vaikka turvakotiin.
Sieltä pääset oman elämän alkuun.
Öö, turvakotiin mennään pakoon väkivaltaa, ei siksi että mies sotkee ja on ällöttävä mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Ei kukaan sylje oman kotinsa lattioille.
Mies sylkee kotinsa lattioille, rappukäytävään ja pihalle. Oon yritänyt opettaa,mutta mies ei luovu tavasta koska isänsä tekee samoin. :(
Törkeää! Oletko kieltänyt sylkemästä lattialle?