Asioita Joita En Kuvitellut Sanovani Ennenkuin Minusta Tuli Äiti
Kommentit (5)
Just näin. Meillä on: Mitä laitoit suuhun? Älä satuta Wilmaa (kissaa). Ei Wilmaa tarvitse syödä. Pois se johto suusta. JNE...
voe mahoton mitä kaikkee täällä on sattunu ja tapahtunu kun on hetken pitäny nettitaukoa. :)
Kuulosti todella kivuliaalta ja inhottavalta toi hännän murtuminen. En voi kuvitellakaan, toivottavasti paranee pian.
Tuohon aamuheräämiseen... Kysyn vaan, että kuka meille tuon aamuvirkun poikasen on tuonu? Koko muu perhe on aika hyvin aamu-unisia, mutta pikkuherrapa herääkin jo 7:n aikaan. Ja se on meille sianpieremä se! Ja onpahan sitten tuo aurinkoinen tyttökin päättänyt siirtää itsensä kesämoodiin ja alkanut heräämään kasilta. Sinne meni ne rauhalliset ja laiskat kympin aamut. kele. ;) No, onneksi lapset on kuitenki iloisia herätessään.
Ja mä en oo niinkään ihmetelly omia sanomisia äitinä, vaan ton hyvinkin sanavalmiin kaksivuotiaan. "Voi kiltti, kiltti, saisinko uutta sinanappia?" (halusi hampparikastiketta leivän päälle) Tai "höpsö äiti!" joka lauseen perään. ;D
Uih! Unohdin ton "mitä sulla on suussa?"! Se on meilläkin päivittäinen hokema :D
Täällä minä olen myös täyskoomassa kaikista ennen puolta päivää tapahtuvista herätyksistä, mutta tosiaan se yli 2 v. herätystä aamuviiden-kuuden välillä karaisee kummasti ;)
Noista kaksivuotiaiden jutuista saisi jo oman kirjansa. Viimeksi pääsiäisenä poika epäili että koska pihalla kasvavat krookukset ovat keltaisia, kasvaa niissä selvästikin tipuja <3
Niinpä.. :D