Naisilla on tinder täynnä miehiä
Naisilla on loputtomat matchit tinderissä mistä valita. Naisten nettideittimarkkinat. Ei ole naisilla ollut koskaan yhtä helppoa löytää miestä kuin nykyään. Samalla kun miehen löytäminen on tullut helpommaksi on naisten vaatimukset miehelle nousseet.
Mitenköhän naiset pärjäsi 80 luvulla kun ei ollut nettiä, vaan joutui ihan live elämästä etsimään kumppanin. Silloin ei myöskään vaatimuksena ollut 190cm lentäjäpankkiirilääkäri vaan perus työssäkäyvämies riitti.
Kommentit (75)
Tarvis tulla uus jatkosota et puolet miehistä kuolis pois. Jäljellejääneillä olisi taas kissanpäivät.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen (tietääkseni) nainen, 2 kk tinderissä, 2 matchia, 100+ annettua tykkäystä. Kumpikin match haki vain seksiseuraa kun itse haen suhdetta.
TINDER ON PANOSOVELLUS. Koittakaa naiset vihdoinkin tajuta tämä.
Tiedän useammankin parin, jotka ovat tavanneet tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään siellä mitään nelikymppisiä ole. Tinder on 18-35 -vuotiaiden sovellus, suurin osa käyttäjistä on 18-28. Kolmekymmentäviisivuotiaana alkaa olla jo todella, todella, rajattu yleisö. Mäkään en saanut enää kuin niukin naukin 150 mätsiä 34-vuotiaana. Toivottavasti ei enää tarvi sinne palata, koska ei siellä enää mulle markkinoita olisi.
Höpöhöpö. Kohta 40 mittarissa ja kivasti löytyy seuraa.
Niin, mutta olitko sä siellä seitsemän vuotta sitten? Jos sulla nyt on seuraa, niin seitsemän vuotta sitten sulla olisi ollut sitä vielä moninkerroin enemmän.
Kuinka paljon sitä seuraa pitää olla, jos nytkään ei ehdi kaikkia halukkaita tavata?
En ikinä menisi mihinkään Tinderiin, sieltä tuskin löytäisi muuta kuin yhden kerran seksiseuraa, en ole kiinnostunut sellaisesta. Uskon, että ennemmin kunnon miehen tapaa harrastuksissa, kirjastossa, lenkillä tai vaikka kauppareissulla kuin Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään siellä mitään nelikymppisiä ole. Tinder on 18-35 -vuotiaiden sovellus, suurin osa käyttäjistä on 18-28. Kolmekymmentäviisivuotiaana alkaa olla jo todella, todella, rajattu yleisö. Mäkään en saanut enää kuin niukin naukin 150 mätsiä 34-vuotiaana. Toivottavasti ei enää tarvi sinne palata, koska ei siellä enää mulle markkinoita olisi.
Höpöhöpö. Kohta 40 mittarissa ja kivasti löytyy seuraa.
Niin, mutta olitko sä siellä seitsemän vuotta sitten? Jos sulla nyt on seuraa, niin seitsemän vuotta sitten sulla olisi ollut sitä vielä moninkerroin enemmän.
Kuinka paljon sitä seuraa pitää olla, jos nytkään ei ehdi kaikkia halukkaita tavata?
Ei kai tarkoitus olekaan tavata kaikkia, vaan löytää ne sopivimmat, jotka sitten voi tavata. Mitä suurempi joukko on tarjolla (eli niitä mätsejä), sitä enemmän niistä voi sopivia löytyä. Niin mä sen ajattelen.
Seuran löytyminen ja suhteen löytyminen ovat kaksi täysin eri asiaa, siis naiselle.
Hyvänä vertailukohteena vaikka minä ja tuttu nainen jonka kanssa yriteltiin viritellä suhdetta. Kun minä menin Tinderiin, tarjontaa oli aika heikosti. Ja 10 vuotta sitten olisi ollut vielä heikompaa. Tuttu nainen sai mätsejä, viestejä ja treffejä vaikka kenen kanssa. Oli kolmekymppistä huippu-urheililaa, julkkista ja toimaria.
Mutta parisuhdetta satiin moelmmat etsiä yhtä lailla, ja kumppaniksi löytyi ihan tavis koska sellaisia oltiin itsekin molemmat.
Tuossahan se todettiin. Keskimäärin nainen saa yli 10x enemmän mätsejä = jos nainen saa 100 mätsiä komeiden miesten kanssa, ei se ole paljon. Mutta ero on siinä että naiset ei tarjoile mätsejä kaikille niin kuin miehet. Suosittu mies voi keräillä huvikseen mätsejä joille ei edes ehdi vastata, suosittu nainen harvoin toimii samoin.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä menisi mihinkään Tinderiin, sieltä tuskin löytäisi muuta kuin yhden kerran seksiseuraa, en ole kiinnostunut sellaisesta. Uskon, että ennemmin kunnon miehen tapaa harrastuksissa, kirjastossa, lenkillä tai vaikka kauppareissulla kuin Tinderissä.
Noh, minä odotin 26 vuotta että se mies löytyisi jostain PAITSI netistä. Pidin nettiä epätoivoisuuden huippuna lähteä etsimään miehiä. Niin se vaan tuli raja vastaan ja oli pakko minunkin ”alentua” nettiin kun ei yksikään mies tehnyt minkäänlaista aloitetta suuntaani 26 vuoteen. En todellakaan tavannut miehiä harrastuksissa/kirjastossa/lenkillä enkä varsinkaan kauppareissulla. Ilman nettiä en olisi ikinä edes suudellut miestä/kävellyt käsi kädessä/nukkunut vieressä tai harrastanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Seuran löytyminen ja suhteen löytyminen ovat kaksi täysin eri asiaa, siis naiselle.
Hyvänä vertailukohteena vaikka minä ja tuttu nainen jonka kanssa yriteltiin viritellä suhdetta. Kun minä menin Tinderiin, tarjontaa oli aika heikosti. Ja 10 vuotta sitten olisi ollut vielä heikompaa. Tuttu nainen sai mätsejä, viestejä ja treffejä vaikka kenen kanssa. Oli kolmekymppistä huippu-urheililaa, julkkista ja toimaria.
Mutta parisuhdetta satiin moelmmat etsiä yhtä lailla, ja kumppaniksi löytyi ihan tavis koska sellaisia oltiin itsekin molemmat.
Tuossahan se todettiin. Keskimäärin nainen saa yli 10x enemmän mätsejä = jos nainen saa 100 mätsiä komeiden miesten kanssa, ei se ole paljon. Mutta ero on siinä että naiset ei tarjoile mätsejä kaikille niin kuin miehet. Suosittu mies voi keräillä huvikseen mätsejä joille ei edes ehdi vastata, suosittu nainen harvoin toimii samoin.
Pitkälti näin.
Aika hyvä nyrkkisääntö on ettei ellei nainen saa yhtään mätsejä urheilijoiden, komistusten ja toimarien kanssa, on jo epäsuosittu tapaus. Miehillä on se "funnel"-strategia että niistä joita halutaan tosissaan lasketaan rimaa aivan hvetisti kun haetaan seksiä tai kerätään mätsejä koska niin kuin videossa sanottiin, miehile Tinder on aika usein peli.
Tinder lähinnä pilaa pariutumismahkut koska tilastollisesti menee niin että mätsien perusteella 80% naisista vaikuttaa supersuosituilta kun taas 80% miehistä vaikuttaa ihan hylkiöiltä. Mutta ei ne top 10% miehet tavisnaisten kanssa pariudu. Tavallinen keskitaso ei sitten kohtaa.
Yksi juttu oli se tutkimus jossa sanottiin että kun mies pettyy deitin ulkonäköön (ja moni pettyy koska nykypuhelimissa oletuksena päällä olevat filtterit ja kuvakulmat), haluaakin hän hyvitykseksi seksiä. Eli siinäkin syntyy aika väärä kuva haluttavuudesta :D
En ole tinderissä enkä missään muussakaan netin deittisovelluksessa. Enpä näin aseksuaalina edes kaipaa seuraa, parisuhde on niin yhdentekevä konsepti. Onneksi ei ole tällaisia ongelmia kuin suurimmalla osalla ihmisistä. On sellainen tunne, etten todellakaan jää mistään paitsi. Parisuhteet eivät tunnu ihmisiltä oikein nykypäivänä luonnistuvan, kaikkien vaatimukset ovat ihan uskomattomissa sfääreissä. Ei käy kateeksi. Pettämistä, kieroilua, hyväksikäyttöä ja kasapäin muuta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
TINDER ON PANOSOVELLUS.
Kaikki tapaamani tätä hokevat ovat ihmisiä, jotka yrittävät saada panoa tinderistä ja joille ei lohkea ja joita sitten vituttaa, kun ei lohkea. Luulevat, että lohkeaisi helpommin, jos ne parisuhdetta etsivät karkotettaisiin Tinderistä tällaisella moralisoinnilla.
Vierailija kirjoitti:
150? Mulla on ollut tua profiili ehkä viis vuotta, ja koko aikana on tullut yhteensä ehkä 20
Löytyy pari kuvaa (Ihan siistejä vaatteet-päällä kuvia ja tekstissä on ihan asiallinen kuvaus)
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150? Mulla on ollut tua profiili ehkä viis vuotta, ja koko aikana on tullut yhteensä ehkä 20
Löytyy pari kuvaa (Ihan siistejä vaatteet-päällä kuvia ja tekstissä on ihan asiallinen kuvaus)
Mies
Normaali suosion määrä on miehellä n. 1/10 naisen suosion määrästä.
Eli käytännössä jos saat 10 mätsiä ja tuntemasi nainen 100, olette n. yhtä suosittuja parisuhdemielessä, mutta naisella on toki enemmän kysyntää erilaisiin kevytsuhteisiin tai sitten vain mätsiksi muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo tinderiä :D en oo kehdannut vielä asentaa, kun erosta on niin vähän aikaa. Silti sain muutaman vuoden nuoremman miehen kotiini viime viikonloppuna.
Nuoremman miehen saaminen ei ole mikään meriitti, etenkään jos kyse on seksistä jota naisille on tarjolla muutenmin.
Naisen "markkina-arvon" määrittää se millaisen miehen hän kykenee sitouttamaan suhteeseen.
Monikin nainen tuntuu jäävän koukkuun siihen egon boostaamiseen. Tinderistä saa mätsejä ja treffejä huippumiesten kanssa ja voi jäädä leijumaan siihen illuusioon että vientiä riittäisi mutta ei vain huvita sitoutua. Oikeasti suhteeseen tarjolla olisi se pömppövatsainen tavismies jota Tinderin algoritmi ei edes näytä.
Miksi pitäisi leijua siinä illuusiossa että parisuhde on autuaaksi tekevä asia?
En käytä deittisovelluksia, pitkästä suhteesta reilu 2v sitten eronneena minulla on silti ollut 3 pitkää seksisuhdetta (4v nuoremman, vuoden vanhemman ja 10v vanhemman siistin miehen kanssa) +monta muuta juttua/treffiä. Epäkiinnostavimpia joutunut hylkäilemäänkin kun tarjontaa on liikaa. Yhdenillanjutut menee joskus, mutten niitä mielellään harrasta kun vakkareitakin välillä "jonoksi asti".
Enkä ole supersporttinen, hoikka ja ikääkin enemmän kuin 35. Miesten ulkonäölle minulla ei ole suuria kriteerejä, muut asiat tärkeämpiä, mutta eipä noissa ole valittamistakaan ollut. Pömppövatsainen taviskaan ei haittaa, kunhan ei ala vakituiseksi asukkaaksi mun kotiin.
"Niinhän se on. Minulla on mieskaveri, jonka kännykkä rinkuttaa koko aika, kun superlikee naiset painelee. Komea mies, joka osaa pukeutuu ja omaa hyvät käytöstavat ei jää koskaa yksin. Sen tinder kuvatkaan ei ole mitään sellasia missä on tyhjä 12 kaljapäkki hattuna tai ole missään kaljakellunnassa. Eikä ole aurinkolasikuvaa eikä hiero maasturinsa konepeltiä. Sillä on viisi kuvaa ja kaikki mielenkiintosia kuvia. Ei ihme, että sen puhelin rinkuttaa tasaseen tahtiin.
"
"Komea mies"!
Niimpä, itsekin vahvistat aloittajan tekstin pitävän paikkaansa, vain komeille miehille riittää kysyntää koska valinnanvaraa on niin valtavasti, miehissä. Pukeutuminen ei tässä vaikuta mitään, siististi pukeutuva tavis ei kiinosta ketää. Vaikka komea olisi huonostikin pukeutunut, se on vaan järjestelykysymys ja reissu vaatekauppaan naisen kanssa.
Rumaa miestä ei komeaksi voi muuttaa yhtään mitenkään, ei kaupassa käyynnit auta.
Jännä jutti sinänsä, että miehen parsuhdemarkkina-arvon ratkaisee sellaiset seikat joita ei voi mitenkään muuttaa(rumuutta ei voi muuttaa muutoin kuin leikkauksella eikä aina silläkään), mutta nainen voi helposti tehdä itsestään kiinnostava(riittää että vain laihduttaa, ei vaadita muuta) !
Noh tän jätkän kanssa ollaan tunnettu jo pitkään ja jotain vetoa ollaan aina tunnettu toisiamme kohtaan, vaikkei ollakkaan toistemme tyyppiä. Itse en edes parisuhdetta nyt halua.