Naisilla on tinder täynnä miehiä
Naisilla on loputtomat matchit tinderissä mistä valita. Naisten nettideittimarkkinat. Ei ole naisilla ollut koskaan yhtä helppoa löytää miestä kuin nykyään. Samalla kun miehen löytäminen on tullut helpommaksi on naisten vaatimukset miehelle nousseet.
Mitenköhän naiset pärjäsi 80 luvulla kun ei ollut nettiä, vaan joutui ihan live elämästä etsimään kumppanin. Silloin ei myöskään vaatimuksena ollut 190cm lentäjäpankkiirilääkäri vaan perus työssäkäyvämies riitti.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ei se helpota valintaa, että on enemmän tusinaroskaa tarjolla. Helpottaisi, jos olisi vähemmän ja laadukkaampaa.
Tinderissä ollessa niistä vähän reilu kymmenestä mätcistä oli helppo valita. Se ainut joka edes keskusteli. Ainoat treffit sen kanssa. Loput tusinatavaraa vaikka ulkonäkö olisi kaikilla miten erillainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha juupa juu. Olen vasta 19-vuotias, mutta eipähän juuri tule matcheja. Ja miksi? Koska mulla sattuu olemaan MUUTAMA kilo ylimääräistä. Nyt puhun oikeasti muutamasta enkä kymmenistä. Mitat 167/70.
Tiputa 10kg ja se on siinä. Sulla on koko elämä aikaa.
Ei muuten riitä nykyään -10 kg. Olen itse 165 cm, 60 kg ja miesten mielestä liian lihava. Kun olin 45 kg miehiä tulvi ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on loputtomat matchit tinderissä mistä valita. Naisten nettideittimarkkinat. Ei ole naisilla ollut koskaan yhtä helppoa löytää miestä kuin nykyään. Samalla kun miehen löytäminen on tullut helpommaksi on naisten vaatimukset miehelle nousseet.
Mitenköhän naiset pärjäsi 80 luvulla kun ei ollut nettiä, vaan joutui ihan live elämästä etsimään kumppanin. Silloin ei myöskään vaatimuksena ollut 190cm lentäjäpankkiirilääkäri vaan perus työssäkäyvämies riitti.
Kerronko, miten pärjäsimme? Ihan samalla tavalla kuin nyt, paitsi että silloin piti jaksaa lähteä joka viikonloppu "radalle". Siellä sitten tällainen tavis sai kerta toisensa jälkeen huomata, että vierestä viedään. Miehet olivat kaikki kiinnostuneita siitä baarin kauneimmasta naisesta. Ihan kuten ovat nyt siitä Tinderin kauneimmasta naisesta. Meihin muihin ehkä tyytyvät paremman puutteessa.
Ne on taas ne vain kauniit nuoret instabebet jotka lasketaan naisiksi.
Tämö on jo vähän surullista noiden yksinäisten miesten kannalta. Havittelevat naista vain ulkonäön perusteella eivätkä edes osaa nähdä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha juupa juu. Olen vasta 19-vuotias, mutta eipähän juuri tule matcheja. Ja miksi? Koska mulla sattuu olemaan MUUTAMA kilo ylimääräistä. Nyt puhun oikeasti muutamasta enkä kymmenistä. Mitat 167/70.
En kuule tosiaankaan. Voin näissä mitoissa parhaiten ja tää on mun kehon ominaispaino. Jos miehille tärkein asia naisessa on hoikkuus niin en sitten edes tarvitse miestä.
Miehet on kauhean pinnallisia parinvalinnanssa.
En käytä deittisovelluksia, edelleen seuralaiset löytyvät baareista, keikoilta, festareilta, kesäöistä ulkona, netin keskusteluryhmistä(ei deittiryhmiä, mutta pari yhteydenottoa+treffejä tullut). Eikä näistä todellakaan kaikki mitään yhdenillanjuttuja. Olen 36v, en varmaankaan mikään "baarin kaunein", varsinkaan nuorin/hoikin/sporttisin, mutta silti :)
10v nuorempi 175senttinen raksamiesveljeni saa tinderissä satoja tykkäyksiä, mutta haluaa käydä treffeillä harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Tiede on jo todistanut, että deittiäppien käyttäjillä mielenterveys on huonompi. 8 miljardista noin 100 miljoonaa epätoivoisinta autistisinta luuseria käyttää näitä appseja.
Siis camoon! Jos olet normaalilla järjellä varustettu, voit saada seuraa vaikka kadulta. Eli pois vaan kaikki deittiappsit, ja kuntosalille!
Vierailija kirjoitti:
Olen (tietääkseni) nainen, 2 kk tinderissä, 2 matchia, 100+ annettua tykkäystä. Kumpikin match haki vain seksiseuraa kun itse haen suhdetta.
TINDER ON PANOSOVELLUS. Koittakaa naiset vihdoinkin tajuta tämä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä deittisovelluksia, edelleen seuralaiset löytyvät baareista, keikoilta, festareilta, kesäöistä ulkona, netin keskusteluryhmistä(ei deittiryhmiä, mutta pari yhteydenottoa+treffejä tullut). Eikä näistä todellakaan kaikki mitään yhdenillanjuttuja. Olen 36v, en varmaankaan mikään "baarin kaunein", varsinkaan nuorin/hoikin/sporttisin, mutta silti :)
10v nuorempi 175senttinen raksamiesveljeni saa tinderissä satoja tykkäyksiä, mutta haluaa käydä treffeillä harvoin.
Tämähän se just on. Ne kauneimmat, sporttisimmat ja hoikimmat aikuiset naiset jää todennäköisemmin ilman seuraa, koska heitä ei uskalleta lähestyä. Kyllä sellaisen on pakko olla deittisovelluksissa, mutta siellä homma valitettavasti on ihan tuuripeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen (tietääkseni) nainen, 2 kk tinderissä, 2 matchia, 100+ annettua tykkäystä. Kumpikin match haki vain seksiseuraa kun itse haen suhdetta.
TINDER ON PANOSOVELLUS. Koittakaa naiset vihdoinkin tajuta tämä.
Tämähän sitten tarkoittaa että ne naisten tinderin täyttävät mätchit ovatkin vain mieslorttoja eikä nainen siis saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten riitä nykyään -10 kg. Olen itse 165 cm, 60 kg ja miesten mielestä liian lihava. Kun olin 45 kg miehiä tulvi ovista ja ikkunoista.
No on siihen 20kg tiputtamiseenkin koko elämä aikaa. Ensin välietappina 10kg. Kiva olla tavotteita elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin Tinderin eikä siellä ainakaan kelvollisia nelikymppisiä miehiä näy. Missä ne hyvät, vapaat nelikymppiset oikein on?
Oon eri deittisovelluksessa. Tinder ei jostain syystä vaan houkuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuule tosiaankaan. Voin näissä mitoissa parhaiten ja tää on mun kehon ominaispaino. Jos miehille tärkein asia naisessa on hoikkuus niin en sitten edes tarvitse miestä.
Johtuu siitä että usein miehelle nainen on vain oman egon jatke. Sen jatkeen luonteella ei niin väliä kunhan osaa olla hiljaa, ainostaan sillä miltä näyttää jotta sitä voi esitellä muille miehille ja samalla nostattaa itseään niiden muiden silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin Tinderin eikä siellä ainakaan kelvollisia nelikymppisiä miehiä näy. Missä ne hyvät, vapaat nelikymppiset oikein on?
No joo, emme tosiaan siellä Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että usein miehelle nainen on vain oman egon jatke. Sen jatkeen luonteella ei niin väliä kunhan osaa olla hiljaa, ainostaan sillä miltä näyttää jotta sitä voi esitellä muille miehille ja samalla nostattaa itseään niiden muiden silmissä.
Tuo ei ole kyllä sukupuolisidonnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole kyllä sukupuolisidonnaista.
Miehet ovat kehittäneet ihan teorian millainen nainen nostaa eniten heidän statustaan ja mitkä asiat itsessä. Kutsuvat sitä markkina-arvoksi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan mikä on "kelvollisen" määritelmä. Jos pitää olla lapseton mallikasvoinen ja -vartaloinen sydänkirurgi joka tienaa rutosti niin ei varmaan löydykään.
Huonoksi on nuorisolla elämä mennyt, ellei muuten osaa kiinnostavien ihmisten kanssa törmäillä kuin deittisovelluksissa.
Itse olen löytänyt yhden miehistäni koulusta, kolme muuta töistä. Kannattaisiko teidänkin kokeilla internetin ihmemaan sijaan oikeaa elämää, lähteä kerrankin kotoanne ulos.
Tämä tasoista ja pisteistä ja sovelluksista ja matcheista höliseminen on niin uskomattoman typerää metajauhamista ettei ole tosikaan. Itselleen sopivaa seuralaista ei tunnista muuten kuin naamakkain. Mutta ehei, te ette USKALLA.
Vierailija kirjoitti:
Huonoksi on nuorisolla elämä mennyt, ellei muuten osaa kiinnostavien ihmisten kanssa törmäillä kuin deittisovelluksissa.
Itse olen löytänyt yhden miehistäni koulusta, kolme muuta töistä. Kannattaisiko teidänkin kokeilla internetin ihmemaan sijaan oikeaa elämää, lähteä kerrankin kotoanne ulos.
Tämä tasoista ja pisteistä ja sovelluksista ja matcheista höliseminen on niin uskomattoman typerää metajauhamista ettei ole tosikaan. Itselleen sopivaa seuralaista ei tunnista muuten kuin naamakkain. Mutta ehei, te ette USKALLA.
Niinpä, kyllä se on vaan se kemia ja vetovoima mikä vaikuttaa. Itsekin tosin tajusin tämän vasta kolmekymppisenä. Ei väliä onko vaalea vai tumma, pitkä vai lyhempi, hoikempi vai paksumpi, yhdessäollessa sen kemian vasta huomaa jos sitä on. Tottakai kaikilla varmaan jotain ehdottomia turn-offeja on, mutta ihan liian tiukkoja raameja ihmiset asettaa kiinnostuksen kohteilleen.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiede on jo todistanut, että deittiäppien käyttäjillä mielenterveys on huonompi. 8 miljardista noin 100 miljoonaa epätoivoisinta autistisinta luuseria käyttää näitä appseja.
Siis camoon! Jos olet normaalilla järjellä varustettu, voit saada seuraa vaikka kadulta. Eli pois vaan kaikki deittiappsit, ja kuntosalille!
En itse ole Tinderiä ikinä kännykkääni asentanut, mutta nettideiteillä olen sinkkuaikoinani ollut. Ei kai ne toisiaan pois sulje, ihmisten kohtaaminen livenä ja sähköiset viestimet - vai?