Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla on tinder täynnä miehiä

Vierailija
24.02.2019 |

Naisilla on loputtomat matchit tinderissä mistä valita. Naisten nettideittimarkkinat. Ei ole naisilla ollut koskaan yhtä helppoa löytää miestä kuin nykyään. Samalla kun miehen löytäminen on tullut helpommaksi on naisten vaatimukset miehelle nousseet.

Mitenköhän naiset pärjäsi 80 luvulla kun ei ollut nettiä, vaan joutui ihan live elämästä etsimään kumppanin. Silloin ei myöskään vaatimuksena ollut 190cm lentäjäpankkiirilääkäri vaan perus työssäkäyvämies riitti.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetki sitten täältä poistettiin keskusteluketju jossa oli youtube videoon "tinderin teknologiaan". Suosittelen etsimään ja katsomaan koko videon (olet sitten mies tai nainen) "Why Is Tinder So Frustrating? - A Dive Into The Mathematics Of Tinder". Toivottavasti englanti englanti sujuu.

Vierailija
42/75 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Määrä ei korvaa laatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on loputtomat matchit tinderissä mistä valita. Naisten nettideittimarkkinat. Ei ole naisilla ollut koskaan yhtä helppoa löytää miestä kuin nykyään. Samalla kun miehen löytäminen on tullut helpommaksi on naisten vaatimukset miehelle nousseet.

Mitenköhän naiset pärjäsi 80 luvulla kun ei ollut nettiä, vaan joutui ihan live elämästä etsimään kumppanin. Silloin ei myöskään vaatimuksena ollut 190cm lentäjäpankkiirilääkäri vaan perus työssäkäyvämies riitti.

Tiede on jo todistanut, että deittiäppien käyttäjillä mielenterveys on huonompi. 8 miljardista noin 100 miljoonaa epätoivoisinta autistisinta luuseria käyttää näitä appseja.

Siis camoon! Jos olet normaalilla järjellä varustettu, voit saada seuraa vaikka kadulta. Eli pois vaan kaikki deittiappsit, ja kuntosalille!

Olen normaalijärkinen, käyn salilla ja muutamissa harrastuksissa. Niissä ei käy miehiä.

Olen hoikka ja monen mielestä viehättävä, ystävälliset kasvot ja siisti olemus. Uskallan katsoa miehiä pitkään ja joskus jopa hymyillä. Silti kukaan ei minua ole tosielämässä lähestynyt (paitsi joskus baarissa, jossa käyn ehkä kahdesti vuodessa...) Mikä mättää? Miksei mikään johda mihinkään?

Deittiaplikaatioiden kautta olen sentään tämän 7 vuoden aikana päässyt joskus treffeille asti, jopa jonkun aikaa seurustellut.

No silti, uskon tuohon tieteelliseen teoriaan ja Tinder sucks😏

Vierailija
44/75 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen (tietääkseni) nainen, 2 kk tinderissä, 2 matchia, 100+ annettua tykkäystä. Kumpikin match haki vain seksiseuraa kun itse haen suhdetta.

TINDER ON PANOSOVELLUS. Koittakaa naiset vihdoinkin tajuta tämä. 

Mit vit—?? Mua on kus*tettu!

Tinder-treffini roudasi minut kolmannella tapaamisella toiselle puolelle Suomea mökilleen kahdeksi yöksi, syötti ja juotti ja saunotti ja veneilytti, mutta ei tehnyt sitten elettäkään noiden p-hommien suuntaan. Oli siinäkin panosovellusmies😂

Vierailija
45/75 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TINDER ON PANOSOVELLUS. 

Ehkä joidenkin mielestä.  Itse ainakin yritän sieltä löytää ihan oikeata suhdetta.

Ja ainakin toistaiseksi kokemukseni eivät tue tuota väittämää.  Muutamilla tinder-treffeillä olen käynyt eikä mikään niistä ole edennyt siihen suuntaan, että pitäisi illaksi mennä jomman kumman luokse.  Tuohon on edennyt muutama toista kautta sovittu deitti.

Vierailija
46/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoksi on nuorisolla elämä mennyt, ellei muuten osaa kiinnostavien ihmisten kanssa törmäillä kuin deittisovelluksissa.

Itse olen löytänyt yhden miehistäni koulusta, kolme muuta töistä. Kannattaisiko teidänkin kokeilla internetin ihmemaan sijaan oikeaa elämää, lähteä kerrankin kotoanne ulos.

Tämä tasoista ja pisteistä ja sovelluksista ja matcheista höliseminen on niin uskomattoman typerää metajauhamista ettei ole tosikaan. Itselleen sopivaa seuralaista ei tunnista muuten kuin naamakkain. Mutta ehei, te ette USKALLA.

Niinpä, kyllä se on vaan se kemia ja vetovoima mikä vaikuttaa. Itsekin tosin tajusin tämän vasta kolmekymppisenä. Ei väliä onko vaalea vai tumma, pitkä vai lyhempi, hoikempi vai paksumpi, yhdessäollessa sen kemian vasta huomaa jos sitä on. Tottakai kaikilla varmaan jotain ehdottomia turn-offeja on, mutta ihan liian tiukkoja raameja ihmiset asettaa kiinnostuksen kohteilleen.

N36

Miksi en ole yllättynyt?

Vierailija
48/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mieltä kohottavaa, jos yli 50 lähiseudun miestä pitää minua riittävän hyvänä siihen, että voisi ainakin kerran kokeilla upottaa patonkinsa/katkarapunsa tavaraani.

Vierailija
49/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 20v naisena ehti tulla täyteen 20 000 tykkäjää ja ehkä 2000 matchia ennen kuin löysin mieheni. Tarjokkaita todellakin on, mutta suurella osalla parikymppisistäkin miehistä on useita naisia yhtä aikaa eivätkä jaksa jutella "moi"ta pidemmälle tai sitten jos ei ole, ovat jotain sellaista, että vaikea kuvitella, mitä keskusteltavaa meillä edes olisi. Suttuisia kuvia ukoista rassamassa autoa rööki huulessa ja kalja kädessä. Tai vaihtoehtoisesti mallinnäköinen poitsu jääkiekkomaila kädessä. 

Omakaan mieheni ei ole käynyt edes lukiota, eikä hänellä ollut kuin kourallinen matcheja, mutta hän oli noista kahdesta tuhannesta ainoa, jonka kanssa juttua riitti ja joka jaksoi tavata ja tutustua ja jonka kanssa meillä oli samanlainen huumorintaju. Koko pakkaan mahtui viisi miestä, joiden kanssa tuli vaihdettua puolin ja toisin niin pitkiä viestejä, että Tinderin merkkirajat tulivat vastaan. Näistä yksi halusi neljä lasta, toinen asui briteissä, kolmannella olikin salaa puoliso (hammasharjat yhdessä Whatsappiin lähetetyssä selfiessä paljastivat, eihän kenelläkään ole omaa harjaa kielelle niin kuin tämä mies selitti) ja neljäs paljastui omistushaluiseksi ja mustasukkaiseksi, kun aloimme vakavoittaa tapailua. Viides on mieheni.

1900-luvulla olisin varmaan jäänyt yhteen jonkun ensimmäisen lukiopoikaystäväni kanssa, mutta onneksi nykyään voi löytää oikeasti samanhenkisiä ihmisiä eikä tarvi pelätä, että yhteiskunta tuomitsee vanhaksipiiaksi jäämisestä, jos ei ota sitä vastenmielistä naapurin pertsaa.

Vierailija
50/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä katsoin tämän. Ja vieläpä tsekkasin nuo tilastotkin joita tässä oli käytetty. Ihan mielenkiintoista kyllä.

Onhan tuo hyvin tiedossa.

Miehiä on tuplasti enemmän ja miehet antavat 5-10 kertaa enemmän tykkäyksiä ja viestejä.

Tinderin algoritmi yhdistää sellaiset jotka mätsäävät keskenään, eli top 10% miehet ja enemmistön naisista. Koska naisia on vähemmän, naiset eivät edes näe miesten enemmistön profiileja. Vain bottom 22% naiset näkevät loppujen miesten profiilit.

...mutta jokainen tajuaa ettei top 10% miehillä ole mahdollisuutta pariutua kaikkien mätsien kanssa, tai edes aikaa puhua kaikille. Asiaa pahentaa se että top 10% miehissä on totta kai paljon narsisteja ja pelimiehiä, koska sellaiset ominaisuudet auttavat itsensä markkinoinnissa, mikä ei ole useimpien miesten vahvuus.

Vierailija
51/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä katsoin tämän. Ja vieläpä tsekkasin nuo tilastotkin joita tässä oli käytetty. Ihan mielenkiintoista kyllä.

Onhan tuo hyvin tiedossa.

Miehiä on tuplasti enemmän ja miehet antavat 5-10 kertaa enemmän tykkäyksiä ja viestejä.

Tinderin algoritmi yhdistää sellaiset jotka mätsäävät keskenään, eli top 10% miehet ja enemmistön naisista. Koska naisia on vähemmän, naiset eivät edes näe miesten enemmistön profiileja. Vain bottom 22% naiset näkevät loppujen miesten profiilit.

...mutta jokainen tajuaa ettei top 10% miehillä ole mahdollisuutta pariutua kaikkien mätsien kanssa, tai edes aikaa puhua kaikille. Asiaa pahentaa se että top 10% miehissä on totta kai paljon narsisteja ja pelimiehiä, koska sellaiset ominaisuudet auttavat itsensä markkinoinnissa, mikä ei ole useimpien miesten vahvuus.

Myös siksi ettei vakavaa parisuhdetta etsivillä top 10% miehillä ole tarvetta eikä kiinnostusta kerätä mätsejä Tinderissä, vaan sopiva kumppani löytyy parhaiten livenä.

Tuo algoritmi kyllä selittää täydellisesti miesten vs naisten Tinder-kokemukset. Naiset kokevat että Tinderissä miesten taso on parempi kuin nettitreffeillä (ei ole, Tinder vain näyttää heille kärkikaartin miehet) mutta miehet ovat pinnallisempia ja feidaavat helpommin (siksi koska naiset mätsäävät kärkikaartin miesten kanssa joilla riittää naisia joista valkata, ja valkkaus alkaa vasta mätsäämisen/treffien/panon jälkeen).

Suurin osa miehistä kokee että naiset ovat nirsoja eivätkä he saa mitään verrattuna IRL.

Vierailija
52/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha juupa juu. Olen vasta 19-vuotias, mutta eipähän juuri tule matcheja. Ja miksi? Koska mulla sattuu olemaan MUUTAMA kilo ylimääräistä. Nyt puhun oikeasti muutamasta enkä kymmenistä. Mitat 167/70.

Tiputa 10kg ja se on siinä. Sulla on koko elämä aikaa.

Ei muuten riitä nykyään -10 kg. Olen itse 165 cm, 60 kg ja miesten mielestä liian lihava. Kun olin 45 kg miehiä tulvi ovista ja ikkunoista.

En kyllä usko, ellet ole aivan poikkeuksellisen ryhditön ja lötkö. Tämän hetkisen fitnesihanteen vuoksi hyvännäköisinä pidetyt naiset painavat enemmän kuin koskaan. Toisaalta jos olet ollut aikuisiällä tuon pituisena 45-kiloinen näyttämättä liian ruipelolta, olet varmaan tosi sirorakenteinen, ja tällöin 60 kiloa voikin olla sinulle liikaa.

Minä olen viisi senttiä lyhyempi ja oikeasti näytän 55-60-kiloisena parhaalta, sillä olen aika suuriluinen ja minulle kertyy helposti lihasta. Alle 55-kiloisena raskas luusto ja esimerkiksi lyhyet raajat korostuvat minulla liikaa. Minusta ei siis tule hoikkanakaan "keijukaismaisen" näköistä, joten on parempi tavoitella omalle vartalotyypille paremmin sopivaa urheilullista ulkomuotoa.

Vierailija
53/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ole sitten miehenä tuota kärkeä kun osumia kilisee niin paljon etten mitenkään ehdi edes jutella. Tykkäyksiä näyttää olevan jonossa vaikka kuinka paljon.

Kivasti tulee kyllä seuraa ja treffeillä saisi juosta niin paljon kun haluaa.

Oikein loistava sovellus sinänsä. Ei tarvitse baareissa ravata ja ne epätoivoiset salilla tai kaupassa iskemiset voi jättää vonkaajille. 

Vierailija
54/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tinderiä :D en oo kehdannut vielä asentaa, kun erosta on niin vähän aikaa. Silti sain muutaman vuoden nuoremman miehen kotiini viime viikonloppuna.

Vierailija
55/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo tinderiä :D en oo kehdannut vielä asentaa, kun erosta on niin vähän aikaa. Silti sain muutaman vuoden nuoremman miehen kotiini viime viikonloppuna.

Nuoremman miehen saaminen ei ole mikään meriitti, etenkään jos kyse on seksistä jota naisille on tarjolla muutenmin.

Naisen "markkina-arvon" määrittää se millaisen miehen hän kykenee sitouttamaan suhteeseen.

Monikin nainen tuntuu jäävän koukkuun siihen egon boostaamiseen. Tinderistä saa mätsejä ja treffejä huippumiesten kanssa ja voi jäädä leijumaan siihen illuusioon että vientiä riittäisi mutta ei vain huvita sitoutua. Oikeasti suhteeseen tarjolla olisi se pömppövatsainen tavismies jota Tinderin algoritmi ei edes näytä.

Vierailija
56/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkkasin Tinderin eikä siellä ainakaan kelvollisia nelikymppisiä miehiä näy. Missä ne hyvät, vapaat nelikymppiset oikein on? 

Hyvät miehet ovat jo suhteissa, ei niitä päästetä vapaille markkinoille. Ei tämä pitäisi tulla yllätyksenä?

Vierailija
57/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään siellä mitään nelikymppisiä ole. Tinder on 18-35 -vuotiaiden sovellus, suurin osa käyttäjistä on 18-28. Kolmekymmentäviisivuotiaana alkaa olla jo todella, todella, rajattu yleisö. Mäkään en saanut enää kuin niukin naukin 150 mätsiä 34-vuotiaana. Toivottavasti ei enää tarvi sinne palata, koska ei siellä enää mulle markkinoita olisi. 

Vierailija
58/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään siellä mitään nelikymppisiä ole. Tinder on 18-35 -vuotiaiden sovellus, suurin osa käyttäjistä on 18-28. Kolmekymmentäviisivuotiaana alkaa olla jo todella, todella, rajattu yleisö. Mäkään en saanut enää kuin niukin naukin 150 mätsiä 34-vuotiaana. Toivottavasti ei enää tarvi sinne palata, koska ei siellä enää mulle markkinoita olisi. 

Höpöhöpö. Kohta 40 mittarissa ja kivasti löytyy seuraa.

Vierailija
59/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkuja sataa mutta asia on juurikin noin kuten ap sanoi. Jos verrataan keskiverto naista mieheen tinderissä niin onhan naisella aivan eri markkinat, ihan naurettavaa muuta väittää. Monet naiset taas valittaa että on vaikeaa löytää hyvää suhdetta tuolta, voin uutisväläyksenä kertoa että se on vaikeaa ihan miehillekin sillä erolla että miehillä on vähemmän tarjontaa, poislukien se pieni osa mitä kaikki naiset yrittää.

Vierailija
60/75 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Kohta 40 mittarissa ja kivasti löytyy seuraa.

Niin, mutta olitko sä siellä seitsemän vuotta sitten? Jos sulla nyt on seuraa, niin seitsemän vuotta sitten sulla olisi ollut sitä vielä moninkerroin enemmän.