Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät tervehdi?

Vierailija
24.02.2019 |

Minulle on opetettu, että tuttuja ja puolituttuja pitää tervehtiä, samoin kaupan myyjiä ja asiakaspalvelijoita. Ei myöskään haittaa, vaikka lenkkipolulla tervehtisi tuntematontakin.

Miksi niin moni jättää tervehtimättä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä autuus siitä tervehtimisestä repeää?

Ei siitä mitään autuutta tule. Se on vain tapa osoittaa, että on huomioinut toisen paikallaolon.

Esitän vastakysymyksen: mitä siinä menettää, jos käyttää muutaman sekunnin elämästään toisen tervehtimiseen?

Ei mitään, mutta mitään sillä ei ole muutakaan merkitystä. Minä tervehdin kyllä takaisin jos joku katsoo siitä olevan itselleen jotain iloa minua tervehtiä mutta minulle on ihan yhdentekevää tervehditäänkö minua vai ei.

Vierailija
22/24 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä autuus siitä tervehtimisestä repeää?

Ei siitä mitään autuutta tule. Se on vain tapa osoittaa, että on huomioinut toisen paikallaolon.

Esitän vastakysymyksen: mitä siinä menettää, jos käyttää muutaman sekunnin elämästään toisen tervehtimiseen?

Ei mitään, mutta mitään sillä ei ole muutakaan merkitystä. Minä tervehdin kyllä takaisin jos joku katsoo siitä olevan itselleen jotain iloa minua tervehtiä mutta minulle on ihan yhdentekevää tervehditäänkö minua vai ei.

Voi pyhä junttius. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mennyt ulkomailla samaan hissiin vierasmaalaisen miehen kanssa, No tämä iso hollantilainen mies oikein siitä suuttui. Asuttiin kerros 12 . Hissi oli tosi pieni, korkeintaan kahdelle skandinaaville. En jatkossakaan mene kaksin ulkomailla vieraan miehen kanssa samaan hissin. Yhdessä lomapaikassa oli jatkuvasti sähkökatkoja. Nuorena minua ahdisteltiin hississä, se oli  a+++fri+++kassa. En myöskään tervehdi niitä, jotka pakottaisivat samaan hissiin.  Olen jo oppinut, joillekin iloinen tevehdys on jo kutsu. Minua on myös lähdetty seuraamaan kauppakeskuksessa. Kohta varmaan pitää hankkia kaapu.

Vierailija
24/24 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi koska menneisyydessä on ollut sellasia tilanteita jossa olen tervehtinyt ja se toinen ei ole vastannut mitään. Jos toinen sanoo itse ensin niin kyllä sitten tervehdin.

En kyl ymmärrä tuntemattomia jotka tervehtii.

Itse näen työmatkallani lähes joka aamu samat ihmiset ja aloin moikkailla heitä. Lopetin, kun en saanut vastakaikua. Ihmettelen kovasti.

- ap

Minua välillä random miehet moikkailee keitä en ole ikinä ennen nähnyt. En ymmärrä mitä järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän