Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin ettei minua kiinnosta enää tunnetasolla panostaa parisuhteeseen avioliitossa

Vierailija
24.02.2019 |

..jossa viimeiset 3 vuotta tilanne on ollut se, että kiinnostan puolisoa seksuaalisesti koko ajan vähemmän, jos enää lainkaan.

Tämä on nyt sitten seuraus, en jaksa hermostua enää mistään mitä toinen sanoo tai tekee, en jaksa välittää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet tuon johtuvan? Kiinnostus toiseen vain lopahti, vai onko teillä esim. kommunikaatiossa ongelmia?

Vierailija
2/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet tuon johtuvan? Kiinnostus toiseen vain lopahti, vai onko teillä esim. kommunikaatiossa ongelmia?

Stressiä, psyykkisiä ongelmia ja väsymystä ja eriävät halut jotka johtivat riitoihin jne... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon sama täällä. Tosin tällä hetkellä miestä (ehkä) kiinnostaisi taas seksi mutta itseäni ei enää. Lapsi on pieni, rakastaa isäänsä kuten nyt lapset yleensä tuppaavat tekemään, mies on aika vanha ja suvussaan miehet ovat kuolleet hiukka päälle 60v ikäisenä jo (agressiivinen syöpä). Kärvistelen ja mielessäni toivon ettei tätä olisi jäljellä kuin enää 10v maksimissaan kunnes mies jo kuolisi pois. Lapsen kannalta toki surettaa jos näin on.

Sairasta joo mutta en rupea eroamaan. Ihan ok välit meillä on miehen kanssa, kun ei pahemmin välitä ei mikään haittaa. Kaveripohjalla menee ihan ok, voimme jutella ns. henkeviä tuntitolkulla mutta mitään tunteita ei minulla ole enää miestä kohtaan.

Vierailija
4/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikaatioyhteys kuntoon.

Vierailija
5/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole ongelmia, toinen vain ei halua puhua seksistä. Niin miten korjaan sen? Ap

Vierailija
6/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole ongelmia, toinen vain ei halua puhua seksistä. Niin miten korjaan sen? Ap

Siten, että et anna vaihtoehtoja. Kyllä asioista pitää pystyä puhumaan avioliitossa.

Vierailija
8/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että et anna vaihtoehtoja. Kyllä asioista pitää pystyä puhumaan avioliitossa.

Tietysti tästäkin aiheesta on puhuttu. Mitä saman jankkaaminen enää edes auttaa? Toista ei kiinnosta seksi ja piste, ymmärrän syitäkin mutta ei se auta kun fakta on se, että toinen saa suhteesta mitä haluaa ja minä taas en. Ap

Vierailija
9/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo ”et anna vaihtoehtoja” -linja ei johda mihinkään, jos tosiasiassa ero ei juuri nyt ole hyvä vaihtoehto. Ap

Vierailija
10/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin yksin kuin parisuhteessa yksin.

Vierailija
11/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halujen puuttuminen kertoo muista, syvemmistä ongelmista ja katkoksista tunneyhteydessä. Tunneyhteyden palauttamiseen ja kommunikaatio-ongelmiin voi hakea apua ulkopuolelta. Usein pariskunta kiertää samaa kehää eikä löydä oikeita syitä itse. Kun läheisyys palaa, usein perässä tulee seksi

Vierailija
12/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halujen puuttuminen kertoo muista, syvemmistä ongelmista ja katkoksista tunneyhteydessä. Tunneyhteyden palauttamiseen ja kommunikaatio-ongelmiin voi hakea apua ulkopuolelta. Usein pariskunta kiertää samaa kehää eikä löydä oikeita syitä itse. Kun läheisyys palaa, usein perässä tulee seksi

Ei, läheisyyttäkin on, vaan ei seksiä. Ap

Vierailija
13/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro puolisollesi avoimesti toiveesi. Herättelee häntä, ennen kuin on myöhäistä. Jos puolisosi ei herää ja korjaa asioita, mieti haluatko jatkaa. Mutta keskustele ja anna mahdollisuus

Vierailija
15/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro puolisollesi avoimesti toiveesi. Herättelee häntä, ennen kuin on myöhäistä. Jos puolisosi ei herää ja korjaa asioita, mieti haluatko jatkaa. Mutta keskustele ja anna mahdollisuus

Kaikki on keskusteltu ja selvää, olen ajatellut antaa nyt puoli vuotta aikaa ja jos tilanne ei siihen mennessä korjaannu, puoli vuotta parisuhdeterapiaa jonka jälkeen ero, mikäli seksittömyys jatkuu. Ap

Vierailija
16/16 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on keskusteltu ja selvää, olen ajatellut antaa nyt puoli vuotta aikaa ja jos tilanne ei siihen mennessä korjaannu, puoli vuotta parisuhdeterapiaa jonka jälkeen ero, mikäli seksittömyys jatkuu. Ap

Suunnitelmasi kuulostaa järkevältä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän