Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti, pelkään etten löydä enää uutta kumppania

Vierailija
24.02.2019 |

Mies häipyi toisen naisen matkaan ja jätti minut ja lapset. Kaikki on ihan sekaisin ja tämän kaiken keskellä ahdistun kun mietin jos en löydä enää ikinä uutta miestä. Tällä hetkellä en edes haluaisi ketään, mutta vanheneminen yksin kauhistuttaa.. Ja aika kun lapset ovat aikuisia. Tinderit ja muut ovat kammottava ajatus, onko yli 40 vuotiaalla kolmen lapsen äidillä enää mitään mahiksia löytää uusi kumppani? Rohkaisevia kokemuksia nyt tarvittaisiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh heijaa mitä idioottimaisia kommentteja taas, mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?

Ja Ap, tottakai löydät vielä miehen itsellesi, mikset löytäisi? Kaikille löytyy aina joku. Itse olen 30-vuotias lapseton nainen ja mietin tuota samaa päivittäin useiden vuosien ajan, nyt ihana mies vihdoin. Äitini 62v alkoi juuri vuosi sitten seurustelemaan nykyisen miehensä kanssa ja ovat hyvin rakastuneita.

Vierailija
22/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki löydät. Älä välitä ilkeilijöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin viikko sit ja oon ihan rikki ja raskaana rv 13. Olin kyllä ihan hirveen laiska ja valittava kuukauden et itseäni voin syyttää. Ja mä taidan joo olla läheisriippuvainen sit. Ihan rikki olo. Ja oon 36 v. Saat täyden sydämen multa ap <3

Vierailija
24/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän löydy älä nyt ainakaan ahdistu.Päivä kerrallaan ja pidä itsesi kunnossa.

Vierailija
25/25 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on sellaisia, että kun kumartuvat solmimaan kengännauhansa, niin ovat ylösnoustessaan uudessa suhteessa. Toisilla on vähän vaikeampaa, enkä tiedä, mistä se johtuu. Itselläkin ikää ja lapsia, enkä rehellisesti usko enää pariutuvani, ellen jotakuta aseella uhkaa, ja niin paljon ei asia kiinnosta.