Tytär ei suostu laittamaan mekkoa valmistujaisiin!
Tytär valmistuu nyt keväällä ja järjestelyt tietysti kovat. En voisi olla ylpeämpi.
Mutta tyttö ei suostu pukeutumaan mekkoon. Tiedän, sukupuolineutraalisuus on nyt esillä, mutta täyttä hölynpölyä.
Miksei tyttö voi yhtenä päivänä pukeutua nätisti ja edustavasti???? Päivä on kuitenkin erityinen!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ei pukeudu mekkoon... Menkööt rekkalesbon näköisenä.
Aivan, koska jos nainen ei pukeudu mekkoon, niin näyttää heti rekkikseltä.
Tietäähän tuon, että tyttö joka ei omiin valmistujaisiin halua prinsessamekkoa, on lesbo.
Onko se nyt niin paha, jos näyttää lesbolta tai on lesbo?
Ja vallankaan kun tuo, etä näyttää lesbolta kyllä kertoo minusta enempi sanojasta, kuin sanomisen kohteesta. Olen joitain kertoja kysynyt tältä(kin) palstalta, mistä nämä toisten sukupuolisen suuntautuneisuuden erottavat pysytyvät sen erottamaan tai huomaamaan vai maistavatko tai haistavatko sitten. En tiedä, kun kovin on ollut hiljaista ja täysin olematonta, jotta olisi saanut kiistämättömän vastauksen.
Porvoossa juhliminenkin haastavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäähän tuon, että tyttö joka ei omiin valmistujaisiin halua prinsessamekkoa, on lesbo.
Olin prinsessamekossa valmistujaisissani ja koko lapsuuteni muutenkin. Olen lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pösilö
Mihin ihmeen valmistujaisiin? Ylioppilasta kuuluu juhlia ei jotain amista. Vai Tarkoitatko tyttäresi valmistuvan yliopistosta?
no onko tyttö oikeasti ylipainoinen? ei ne mekkoja käytä vaan tunikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä? Mun tytär on lesbo, mutta hänellä oli mekko aikoinaan ylioppilasjuhlissaan
On femmejäkin, mutta jos ei koskaan suostu mekkoon on yleensä lesbo. Poikkeuksia on, nimittäin transmiehet.
Pystyn heti luettelemaan parikymmentä tuntemaani umpiheteroa naista jotka eivät koskaan, missään olosuhteissa pukeudu mekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä? Mun tytär on lesbo, mutta hänellä oli mekko aikoinaan ylioppilasjuhlissaan
On femmejäkin, mutta jos ei koskaan suostu mekkoon on yleensä lesbo. Poikkeuksia on, nimittäin transmiehet.
Pystyn heti luettelemaan parikymmentä tuntemaani umpiheteroa naista jotka eivät koskaan, missään olosuhteissa pukeudu mekkoon.
Itse pystyn taas luettelemaan 20 tuntemaani heteromiestä, jotka pukeutuvat juhlissa mekkoon ja korkokenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt niin paha, jos näyttää lesbolta tai on lesbo?
Kaunis tyttö prinsessamekossa voi olla lesbo.
Valmistujaisiin? Eli tyttäresi lienee täysikäinen. Hänen pukeutumisensa ei siis kuulu sulle millään tavoin. Sori vaan, ap.