Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evät Levällään

Tintti
29.02.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin maanantaina Np-ultrassa ja oli sellainen lääkäri et mitään selvää ei saanu puheesta, kun mumisi niin hiljaa ja mihinkään ei reagoinut vaikka yritin kysellä kaikkea. Sanoin jo ennen ultrauksen alkua,et oon kauhusta jäykkänä- jotaki vaan hymisi.

Eipä paljon muuta käynnistä käteen jääny, kun pari epäselvää kuvaa ja 1,2mm turvotusta..

Vierailija
2/5 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuppiin pissaaminen on niin ärsyttävää, varsinkin kun sitä tekee kaksi vuotta putkeen. Mä luulen, etten voi koskaan ostaa muovisia kertakäyttömukeja. Jos riittävän väsyneenä sellaisen näkisin, nappaisin vaan kupposen käteen, kirjoittaisin siihen nimen tussilla ja ei kun vessaan... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan käsittämätöntä miten nopeasti siihen kuppiin pissaamiseen ehdollistuu!

Vierailija
4/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, mäki inhoan niitä kuppeja, viimeksi sain vessan lattiankin kasteltua, tosin sillä käsisuihkulla ;)

Mulle jäi kauheat traumat viime raskaudesta perusgynekäynneistä ja siitä kovakourasuuden määrästä. Nyt oon automaattisesti äitipolin asiakas ja mulle on siunaantunut aivan ihana lääkäri jolle voi puhua kaikesta raskauteen liittyvästä ja kaiken lisäksi, sisätutkimus ei sattunut eikä tuntunut missään. Olin ihan öönä ko olin odottanut taas sellasesta halkovaa ja runnovaa otetta.

Ja akne, I hear you! Alusta asti on ollut leukapielet ja kaula täynnä kuvottavia kraatereita eikä näihin taida tehota mikään troppi O_O

Pitäs koittaa lähteä ulos, mutta toissapäivänä totesin ettei mene enää toppikset kiinni. Mahassa möyryää ja hytkyy ja viikkoja on reilu 15. Mun tuurilla ipana potkii jalan läpi sektiohaavasta viel jossain vaiheessa.. Sitä odotellessa.

Vierailija
5/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD Hackmannin Savoniat haarovälissä... Kiitos, repesin ihan täysin! Ja hei, mistä noita ihmisiä lääkäritakin takana löytyy? Mullakin olis tarvetta sellaselle lääkärille, joka ymmärtää huonoa läppää. To-del-la huonoa läppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi