Mitkä vaatemerkit on yläkoululaisilla pojilla nyt in?
DC:tä näkyy paljon ja oma seiskaluokkalainenkin tykkää siitä tyylistä, mutta mitä muuta?
Entä korut? Poika haluaisi jonkun pidemmän korun ja mielellään merkkikorun, mutta minkä merkkisiä?
Ja kyllä, aion hemmotella poikaani ostamalla muutamat merkkivaatteet ja korunkin päälle :). Yhditellään niitä sitten H&M yms. vaatteiden kanssa.
Kommentit (8)
Meidän 9lk pojan vaatekaappi koostuu Adidaksesta, Nikesta, Volcomista, Vanssista, Hilfigeristä, Abercrombiesta ja Hollisterista. Aberilla ja Hollisterilla on tosi hyvännäköisiä vaatteita, ja täällä päin teini-ikäisten poikien keskuudessa suosittuja. Asutaan ulkomailla, joten en osaa sanoa, miten noita Suomesta saa. Koruista en myöskään osaa sanoa.
Mä olin just eilen isolla kirppiksellä eikä siel juuri poikani kokoisia vaatteita (174) tullut yhtäkään vastaan. Huutiksestakin olen katellut.
Meidän teini tykkää itse valita vaatteensa.Lyö sille omallesi pari hunttia kouraan, kyllä se mieleisensä löytää.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 19:24"]
Mä olin just eilen isolla kirppiksellä eikä siel juuri poikani kokoisia vaatteita (174) tullut yhtäkään vastaan. Huutiksestakin olen katellut.
[/quote]
Ei sitä yhdellä kierroksella mitään löydä. Pitää olla aktiivinen ja ostaa sitten kun jotain löytää.
Meillä teinille on pääasia, että yllä on joku vaate. Vaatteen ulkonäöllä, muodolla, värillä ja puhtausasteella ei ole väliä ja vaatteen merkki on täysin yhdentekevä. Jos teiniä pyytäisi sulkemaan silmänsä ja kysyisi, millaiset vaatteet hänellä on yllään, melko varmasti hänellä ei olisi mitään käsitystä asiasta.
Hollister tuntuu olevan nyt varmaan 60% oppilaista käytössä. Samaa juustoa siis kuin viime keväänä oli Conversen lenkkarit.
maikka stadilaiselta yläkoululta
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 19:07"]
Entä korut? Poika haluaisi jonkun pidemmän korun ja mielellään merkkikorun, mutta minkä merkkisiä?
[/quote]
Mikä ihme on PIDEMPI koru? Mihin kohtaan se pojassa ripustetaan? Korvis, sormus, rannekoru, kaulakoru, nilkkakoru...?
Jokatapauksessa olen iloinen, että ne karseet nomination-rannekkeet on mennyt pois muodista, mun teinipoika sellaisen tahtoi ja sai mummoltaan kinuttua. Miespuoliset korujen käyttäjät on mun mielestä aina jotenkin outoja, limaisia tai neitejä.
Meillä yläkoululainen tykkää kirppisvaatteista. Se on ekologista ja halpaa.