Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yökyläilemässä uuden tuttavuuden luona, niin käytätkö hänen hammasharjaansa salaa vessassa?

Vierailija
24.02.2019 |

Itse teen aina niin

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastako päästä harjaat suun sillä?

Vierailija
2/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ällöttävä ajatus.

Mä kerran olin kaverilla yötä ja huomasin, että hammasharja oli jäänyt. Hän sitten auliisti tarjosi omaansa. Luulin vitsiksi. Myöhemmin piipahdin kaupassa ostamassa harjan ja kaveri siitä silminnähden loukkaantui. "Niin vielä kerran, sä olisit hyvin voinut käyttää mun hammasharjaa. Ihan turhaa vaivaa tuommoisesta kaupassa ravaamisesta on!" (kauppa oli samassa talossa, ettei todellakaan mikään iso juttu ja pitihän sieltä lantringit hakea)

Yritin selittää, että hammasharja jos mikä on henkilökohtaisin hygieniatuote. Ei hän ole koskaan moisesta kuullutkaan. Leppyi se pikku hiljaa, mutta vielä vuosien kuluttuakin toisinaan kuittailee, että mä olen pöpökammoinen. Eikä edelleenkään ymmärrä, että hän on marginaalissa. Kyllä kaikki muitakin on ällöttänyt asia, kun tuo mun pöpökammoisuudesta kertoo tarinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti harja jota ap tomerasti aina lainaa onkin oikeasti vessanpöntön reunuksien pesuun tarkoitettu.

Vierailija
4/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey haloo! kirjoitti:

Kaikki tietävät että tässä tapauksessa íđíóóťťí oli varastanut asian omistajan esineen ja hän ei palauttanut sitä.

Egyptin tiedon vääristäminen on myös näille ķàmèłiapinoille historian uudelleen kirjoittamista blaa...blaa...blaa... meriiteissä.

Mul on tos 6x pöydäs, käyttöä olisi lisää mutta jotain jaloa ja pyhää myös pöydälle nyt! Ja ķàmèłít rikokseksi Finland! Júúťàlàíset ovat júútałáíšia eikä ne edes ole šímpanśśèja.

Miksi ette ole kuvitelleet realismiin teidän elämäänne amerikkaan?

Paikanpeijjaat?

Mitä?

Vierailija
5/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hammasharjaa vessanpöntössä aina kyläillessäni.

Vierailija
6/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti harja jota ap tomerasti aina lainaa onkin oikeasti vessanpöntön reunuksien pesuun tarkoitettu.

Kyllähän sitä muutenkin  vaihdetaan suueritteitä joten mitä väliä yhdellä harjan lainaamisella on?

Vierailija
7/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän hammasharjaa vessanpöntössä aina kyläillessäni.

Miksi teet näin?

Vierailija
8/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa tosin on kysyä että voinko kiehauttaa hammasharjaasi ja käyttää sitä? Řāšišťèílťá ei voi kysyä mitään.

Been there done that.

Vierailija
9/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kysytään tietty että miksi "pahuutta" on maapallossa jollain krav maga pelotteilla ja hyvillä postin huime diilereillä.

Vierailija
10/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kovan sarjan treffailijoilla on aina mukana hammasharja ja passi.  Aina. Eihän sitä tiedä, milloin pääsee yksityissuihkarilla Balille.

Vierailija
11/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kysytään tietty että miksi "pahuutta" on maapallossa jollain krav maga pelotteilla ja hyvillä postin huime diilereillä.

Aktiivimalli on myös jaloutta ja osaamista tähänkin tapaukseen suomenkielen työnteolla.

Vierailija
12/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharjan käyttövarkaus on paras tapa saada elinikäinen porttikielto luokseni. Oksettava olento 😝.

Vierailija
13/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammasharjan käyttövarkaus on paras tapa saada elinikäinen porttikielto luokseni. Oksettava olento 😝.

Jos se tehdään salaa et saa koskaan tietää asiasta

Vierailija
14/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kovan sarjan treffailijoilla on aina mukana hammasharja ja passi.  Aina. Eihän sitä tiedä, milloin pääsee yksityissuihkarilla Balille.

Voihan sekin olla makeeta vaikka balilla syödään chilejä. Itse tykkään enemmän kristallin kirkkaasta vedestä ja rakenteista.

Vierailija
15/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Huljutin yhden toisen yövieraan harjan kyllä pöntössä.

Niin vittumainen ihminen kun oli.

Omaani en tietenkään jättänyt sinne....

Vierailija
16/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hey haloo! kirjoitti:

Kaikki tietävät että tässä tapauksessa íđíóóťťí oli varastanut asian omistajan esineen ja hän ei palauttanut sitä.

Egyptin tiedon vääristäminen on myös näille ķàmèłiapinoille historian uudelleen kirjoittamista blaa...blaa...blaa... meriiteissä.

Mul on tos 6x pöydäs, käyttöä olisi lisää mutta jotain jaloa ja pyhää myös pöydälle nyt! Ja ķàmèłít rikokseksi Finland! Júúťàlàíset ovat júútałáíšia eikä ne edes ole šímpanśśèja.

Paikanpeijjaat?

Mitä?

Tän oli pakko olla joku koodattu salaviesti. Yritetäänkö purkaa salaus?

Vierailija
17/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hey haloo! kirjoitti:

Paikanpeijjaat?

Mitä?

Tän oli pakko olla joku koodattu salaviesti. Yritetäänkö purkaa salaus?

Hyökätkää päälle! Eliminoikaa ne!

Apinoita on nimimerkillä.

Vierailija
18/18 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina ^<3 aah...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme