Kepun Vanhanen sai sairaskohtauksen
Vaalitilaisuudessa Espoossa ja vietiin ambulanssilla sairaalaan. Kampanjapäällikkö selittelee huimauskohtauksella.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi vanha parta pyrkimässä eläkkeeltä uudestaan eduskuntaan. Tähän kyllä pitäisi tulla muutos, että eduskunnassa saa olla korkeintaan hallituskautta ja sitten ei saa enää asettua ehdolle. Oppositikausia ei toki pidä laskea mukaan, sillä estäisi uusien puolueiden mahdollisuuden nousta merkittävään asemaan.
Ja 50 vuoden ikäraja. Vanhuksilla sitten omat juttunsa.
Samoin nuorisolle eli 30 vuoden alaikäraja ja ministeriksi ei ketään jolla ei ole ainakin yhtä vaalikautta alla. Eikä tietenkään sellaista jota ei edes ole valittu eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osaatte olla typeriä.
Onneksi meillä on Sinut Mestari!
Vierailija kirjoitti:
Vanhanen oli jakamassa ämpäreitä ja valehtelemassa kun huimauskohtaus iski. Ovatko ihmiset niin yksinkertaisia, että jonottavat ämpäreitä, ja äänestävät tätä paskanpuhujaa?
No mutta totta kai, koska isoisoisäkin äänesti aina keskustaa vaikka ehdolla olisi ollut koivupölkky ja sitä paitsi ihan entinen pääministeri kuunteli minun mielipiteitä ja oli kaikesta samaa mieltä. Tai ainakin nyökytteli. Ja antoi minulle vielä niin komean ämpärinkin.. Ensi viikolla tulevat vielä tarjoamaan hernesoppaa minulle joten kyllä nämä niin minun etuani ovat yhä ajamassa vaikka ihan persiilleen onkin kaikki päätökset tähän asti mennyt ja aina on saanut noitua.
Rinteellä kyllä kannatais jäädä syrjään hänellä huonompi terveys syönytki ittesä kurkkua myöten täyteen.
Ministeriaikansa noloin tempaus: Joku Venäjän ministeri oli luonaan vierailulla ja tämä ämpäripää tarjoili omenamehua, kehuipa vielä mehun olleen omista omenoista tehtyä, woooo!!! ..hävettää vieläkin. Tampio.
Vierailija kirjoitti:
Ministeriaikansa noloin tempaus: Joku Venäjän ministeri oli luonaan vierailulla ja tämä ämpäripää tarjoili omenamehua, kehuipa vielä mehun olleen omista omenoista tehtyä, woooo!!! ..hävettää vieläkin. Tampio.
Mitä vikaa omenamehussa on, edellyttäen tietysti, että se on onnistunut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistit eivät ymmärrä sitä ettei joku tarjoile viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Rinteellä kyllä kannatais jäädä syrjään hänellä huonompi terveys syönytki ittesä kurkkua myöten täyteen.
Rinne on niin sairaan näköinen ettei kevättä näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soini jos vielä asettuu ehdolle, niin kasassa on hyvä ministerikolmikko. Rinteesta pääministeri, Vanhasesta valtiovarainministeri ja Soinista sisäministeri.
Haluaisin edelleen nähdä Niinistön puolustusministerinä. Vaikka en Sinisiä tai Persuja kannatakaan niin Niinistö on ollut isänmaallisin puolustusministeri mitä on nähty ehkä koskaan.
Ehkä myös tyhmimpiä lausuntoja (perustuslakitalebanit) antanut puolustusministeri ikinä koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osaatte olla typeriä.
Onneksi meillä on Sinut Mestari!
Tuo kaikkina aikoina maan päällä eläneistä miehistä naisellisin.
Vierailija kirjoitti:
Kääntäisin tuon käännöskoneella suomeksi, vaan kun ei valikosta löytynyt kieltä "persu" eikä ohjelma tunnistanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako kilometrit painaa seitsenkymppistä.
Aika luovasti saa pyöristää, jos 63-vuotiaasta saa seitsenkymppisen.
Vanhuksia kaikki tyyni.
Aika kivasti on tehnyt rahaa tämäkin vanhus. Ja varmasti valtiolliset hautajaiset soittokuntineen ja muistomerkkeineen tulee olemaan.
Kohteletko iäkkäitä omaisiasikin noin vähättelevästi? Ja miten toimit, kun itse täytät 60v? Päätät päiväsi?
-ei kepulainen
Jaa Vanhaselle tulossa patsaat ja valtiolliset hautajaiset? LOL.
Se on kiipijätyyppi, päämääränä Mäntyniemi. Vielä on aikaa vaikka mihin. Vähemmästäkin on fanfaarit soineet.
Itse ne hänestä pidä, vaan sanon vain, että 60-vuotias ei ole vanhus.
Oma isoisäni täytti täysin terveenä 97 vuotta, kunnes nukahti pois. Hänen veljensä ehti 100 vuoden ikään, molemmat ilman lääkityksiä tai sairasteluja, kirkas järki päässä. Heidän 3 siskoaankin kaikki päälle 90v. Kovia tekemään kaikkea ja liikkumaan. Siinä sulle vanhuksia
Vanhanen on poliitikkona niin HMV-osastoa, ettei sillä ole mitään saumaa pressan vaaleissa.
Näin toivoisin, mutta sillä nyt vaan on sitä naisiin vetoavaa Charmia, kuten on sanottu. Makuja on monia ja ihmeitä tapahtuu. Ja hyvä supliikki vie pitkälle, katsotaanpas vaikka Soinia. (Tuosta viehätysvoimasta en tosin hänen kohdallaan puhu mitään.)
Matti Vanhanen, tuo charmikas ja supliikki vanha setä. Luinko nyt ihan oikein?
En tiedä mitä luet tai miten asiat käsität, mutta ihan varmasti on Matti Vanhasella oma kannattajajoukkonsa, joka häntä äänestää. Ja ne ovat naisia. Ex-vaimo kertoi kyllästyneensä harmaaseen avioliittoonsa, mutta kyllä löytyy Matille naisia. Ja varallisuuttakin on sen verran, että sugardaddyksikin kelpaisi hyvin. Ei kuitenkaan tarkoita sitä, että minä häntä fanittaisin, ei ei.
Jos suurin piirtein nelikymppistä aletaan jo kohta vanhuksena pitää, ei se ole kaikkien mielipide. "Vanhuksillakin" kun on se äänioikeus.
Entäpä Niinistö? Melko tuore isä, noin niin kuin vanhukseksi :)
Alkaa varmaan huimaamaan, kun pitäisi valehdella niin paljon että 14% kannatus kipuaa yli kahdenkymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksia kaikki tyyni.
Aika kivasti on tehnyt rahaa tämäkin vanhus. Ja varmasti valtiolliset hautajaiset soittokuntineen ja muistomerkkeineen tulee olemaan.
Kohteletko iäkkäitä omaisiasikin noin vähättelevästi? Ja miten toimit, kun itse täytät 60v? Päätät päiväsi?
-ei kepulainen
60 vuotta on jo ihan hyvin ja tarpeeksi elettyä elämää - jokaiselle. Ja kyllä, kuusikymppinen on vanha. Kuten näet, pumppu pettää.
Älä vaan mene kertomaan tätä kuningatar Elisabethille! :D Ja tarkastelepa muita valtioiden päämiehiä. Etkä vastannut kysymykseenkään...
Pumppu voi pettää vaikka parikymppiseltä. Onko sulla kädessäsi Vanhasen diagnoosi ja muut tiedot? Jos ei, niin huimaus voi johtua vaikka verenpaineesta, mihin vaikuttaa esim. stressi. Lukuisia muitakin syitä on. Joten jos et nyt leikkisi mitään tietäjää.
Ja lisäkysymyksenä: Miten suhtaudut omiin vanhempiisi? Halveksuen?
Onko faktojen kertominen halveksuntaa? Kyllä, myös vanhempani ovat _vanhoja_ ja _sairaita_. He myös todennäköisesti _kuolevat_ kymmenen vuoden sisään. Näin se menee. Minäkin olen kohta _vanha_ ja _sairas_ olen jo nyt.
Ilmankos kuulostat niin katkeralta. Mutta älä yleistä.
Sairaus ja kuolema kuuluvat elämänkaareen. Vanhukset kuolevat. Sairaus enteilee kuolemaa.
Älä höpötä. Joku huimaus ei enteile kuolemaa, vaan voi johtua syistä, mitkä voi hoitaa. Verenpainelääkityksellä, fysioterapeutilla jne. Ei se välttämättä aina aivoverenvuoto tai sydänkohtaus ole, jos huimaa.
Mieheni isä on saanut sydänkohtauksen alle 60-vuotiaana. Nyt on jo 80-vuotias ja täyttää häkää tekee esim. pihatöitä.
Omalla isälläni rankka 2-diabetes (aktiiviurheili vuosia) eikä mitään kuolemaa enteillyt, vaan lääkitys kuntoon ja menoksi. Vuosia on mennyt todella hyvin.
Olen opiskellut sosiaalialaa, ja opettajamme sanoi heti aluksi, että vanhuus on vanhuutta, mutta se "vanhus" voi löytyä vaikka kuinka nuoren päänupista. Kuusikymppinen ei ole vanha eikä vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksia kaikki tyyni.
-ei kepulainen
Jaa Vanhaselle tulossa patsaat ja valtiolliset hautajaiset? LOL.
Se on kiipijätyyppi, päämääränä Mäntyniemi. Vielä on aikaa vaikka mihin. Vähemmästäkin on fanfaarit soineet.
Itse ne hänestä pidä, vaan sanon vain, että 60-vuotias ei ole vanhus.
Oma isoisäni täytti täysin terveenä 97 vuotta, kunnes nukahti pois. Hänen veljensä ehti 100 vuoden ikään, molemmat ilman lääkityksiä tai sairasteluja, kirkas järki päässä. Heidän 3 siskoaankin kaikki päälle 90v. Kovia tekemään kaikkea ja liikkumaan. Siinä sulle vanhuksia
Vanhanen on poliitikkona niin HMV-osastoa, ettei sillä ole mitään saumaa pressan vaaleissa.
Näin toivoisin, mutta sillä nyt vaan on sitä naisiin vetoavaa Charmia, kuten on sanottu. Makuja on monia ja ihmeitä tapahtuu. Ja hyvä supliikki vie pitkälle, katsotaanpas vaikka Soinia. (Tuosta viehätysvoimasta en tosin hänen kohdallaan puhu mitään.)
Matti Vanhanen, tuo charmikas ja supliikki vanha setä. Luinko nyt ihan oikein?
En tiedä mitä luet tai miten asiat käsität, mutta ihan varmasti on Matti Vanhasella oma kannattajajoukkonsa, joka häntä äänestää. Ja ne ovat naisia. Ex-vaimo kertoi kyllästyneensä harmaaseen avioliittoonsa, mutta kyllä löytyy Matille naisia. Ja varallisuuttakin on sen verran, että sugardaddyksikin kelpaisi hyvin. Ei kuitenkaan tarkoita sitä, että minä häntä fanittaisin, ei ei.
Jos suurin piirtein nelikymppistä aletaan jo kohta vanhuksena pitää, ei se ole kaikkien mielipide. "Vanhuksillakin" kun on se äänioikeus.
Entäpä Niinistö? Melko tuore isä, noin niin kuin vanhukseksi :)
Ei kuitenkaan niin iso kannattajajoukko, että sillä olisi mitään mahdollisuuksia pressaksi. Sai Väyrystä ja jopa Huhtasaartakin vähemmän ääniä.
Kukahan poliitikko on huomenna otsikoissa kompurointinsa takia? Oliko Touko kutsunut iltapäivälehdet etukäteen kaatumispaikalleen?
Saattaa siinä huimatakin kun vaalikojulla hoksaa, että gallupit onkin olleet (jatkuvasta syöksystä huolimatta) turhan optimistisia siihen nähden kuinka syvällä se keskustan kannatus todellisuudessa kyntääkään.
Oli siis kojulla kuullut rehellistä palautetta keskustan ajamasta politiikasta?
Kyllä ovat.
Yksinkertaisimpia ovat kuitenkin "maailman parhaaksi" mielestään toimivat, jotka äänestävät Vihreitä, jotka eivät muuta tee kuin tuhoa kaiken, mihin koskevat, maapallon ilmastosta Keskuspuistoon.