Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva Meidän

Sireniia
23.02.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Kuviin voin vaikuttaa. Ne menevät kommenttien päälle jos julkaisen ne täysikokoisina, kuten tämän. Muissa formaateissa pysyvät kentässä, mutta ovat tietysti pienempiä. Kuvan laadun takia halusin lätkiä tuon vähän isompana siitä huolimatta että se limittyy kommentteihin.

Tekstikenttään en voi vaikuttaa. Kentän/sivun formaatti noudattaa Vauva:n sivua, joten se on ulottumattomissani. Kentän vierestä tosin pääsee hyvin näppärästi navigoimaan muualle sivua, joten palveleehan se tarkoitustaan ihan hyvin :)

Vierailija
22/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, huimasti onnea!! :) Onpa mahtavaa päästä seuraamaan tätäkin odotusta kanssanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee. :) Olen jotenkin hirmu iloinen uutisestanne! Ehkä olenkin vahingoniloinen; sun vuoro kärsiä ne pahoinvoinnit ja liitoskivut ja... ;) Ei vainenkaan. Onnea ihan valtavasti!

Vierailija
24/29 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voe mahoton. PALJON ONNEA!!!!! Oikein ihana uutinen. Nyt voi itse hymyillä, kun tuo pahoinvointi (tällä kertaa 11vkoa oksua putkeen, kahdesti tipassa...) on ohi ja tuolla sängyssä nukkua pussuttaa tuo 4kk:n ikäinen Poikanen.

Mitäs Viku on asiasta mieltä?

Vierailija
25/29 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Kivaa päästä taas seurailemaan vauvan odotustasi. Olen ollut Vauvatehtaan alusta asti mukana menossa, mutta en ole tainnut aiemmin kommentoida. Oma nyytti on pari päivää vaille kuukauden ikäinen pieru- ja röyhytehdas (mikä todistaa sen, että se en ollut minä joka piereskeli ja röyhtäili raskausaikana, vaan vauva) :)

Vierailija
26/29 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viku on vähän vaihtelevilla olotiloilla ottanut asian vastaan. Välillä jos kysytään "Var är bebisen?", hän osoittaa kiltisti mahaani ja toteaa "Tossa!". Joskus taas kaveri saattaa juosta luo, repäistä paidan mahan peitoksi ja todeta ykskantaan "Ei.". Onneksi tätä aikaa on vielä :D

Vierailija
27/29 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, meilläkin tämä vauva oli jonkun aikaa yhtä kova kaasuttelemaan kuin Viktor ;)

Vierailija
28/29 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HIRVITTÄVÄSTI!!!

Tuli seurattua tota Vauvatehtaan blogia hyvin tiiviisti ja välillä edelleen tulee lueskeltua. Silloin hirvittävän vauvakuumeen kourissa ja NYT vihdoin raskaana. Näyttää vielä sille,että lähes samoissa viikoissa mennään, kun mulla 12+4 nyt menossa.

Vierailija
29/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tintti :)

Nyt ollaan aika samoissa päivissä tosiaan. Teille siis on ensimmäinen tulossa?