Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva Meidän

Sireniia
23.02.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkooooooon! :D Upea uutinen! Oletko voinut paremmin tällä kierroksella vai mennäänkö vanhoilla linjoilla?

Vierailija
2/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oksentanut vielä kertaakaan, mutta ihan yhtä paha olo on ollut. Ei sovi mulle tämä homma :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ihana uutinen! :) Mielenkiinnolla seuraan miten odotusaika sujuu taaperon kanssa. Itsellänikin pikkukakkonen mietinnässä...

Vierailija
4/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Onneksi olkoon!

Vierailija
5/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa nyt jo että aamut ovat tosi vaikeita pahoinvointivaiheessa. Viktor ei suostu nousemaan sängystään ilman meitä, ja minun ei pitkään kannattanut edes yrittää nousta omasta sängystäni ilman banaania, beroccaa ja 10 minuutin sulattelua...

Vierailija
6/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) Kaikkea sitä ehtii kun se esikoinen vihdoin alkaa ymmärtämään nukkumisen päälle ;)

Vierailija
7/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!

Mähän sanoin, et tän vuoden projekti on vauva ;)

Vierailija
8/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Ihanaa! Paljon onnea. Olen seuraillut sua Vauvatehtaan alusta asti ja tykkään tosi paljon tavastasi kirjoittaa, hienoa että siitä saadaan nauttia myös toisen rundin aikana :).

Vierailija
9/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, paljon onnea! :)

Vierailija
10/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen! :) Mukana ollaan seuraamassa. Itsellä toinen päivä joulun jälkeen jolloin ei ole tarvinnut oksentaa ;)

Vierailija
11/29 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jee!! Hurjasti onnea :) Ja tuskin maltan odottaa tulevia päivityksiä... ;) Teidän aikataulu on meitä pari kk edellä; Vikulla ja omalla viikarillani tuon verran ikäeroa ja nyt myös kakkonen toiveissa, saa nähdä kasvaako etumatkasi kuinka suureksi tällä kertaa. Edellisellä kierroksella sain paljon voimaa ja iloa kirjoituksistasi kaiken sen karmeuden keskelle, kiitos siitä <3

Vierailija
12/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih! Paljon onnea :) Kuten edellisellä kommentoijalla, niin meilläkin on pari kuukautta Vikua nuorempi poika. Kakkonen on myös ollut toiveissa jo pidemmän aikaa. Meilläkin poika on viime aikoina alkanut oikeasti nukkua, joten katsotaan, joskos se Kakkonen pian ilmoittelisi tulostaan :)

Toivottavasti jaksat taaperon hoidon ja pahoinvoinnista kärsimisen (ja kaiken muun elämään kuuluvan) välissä kirjoitella kuulumisiasi. Niitä on hauska lukea!

Vierailija
13/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAAAAAAAAAAAAAAAAA KAUNOTAR IHANAA!

<3 <3 <3

Superpaljon onnea! Tulkaa pian tänne käymään vimeinkin (vaikka maaliskuun aikana?) ja samalla esittelemään lähemmin tuota massua! ...sillä kyllä, minähän hiplaan!!! :P mutta hei, kysyn ainakin ensin lupaa ;D

Vierailija
14/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow! Luin odotusblogiasi ja samaistuin siihen, kun itsekin olin raskaana. Minulle syntyi silloin poika vappuna 2012.

Tsempit raskauteen, olen sen jälkeen pyöräyttänyt myös tytön taloon, seitsenkuinen hanimussu tuhisee tuolla uniaan, isoveli yläkerrassa.

Vierailija
15/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta sanottavaa ei ole kuin ONNEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja telepaattisesti maailman suurin suklaakakku täältä sinne (jos se pysyy sisällä?) =D

Vierailija
16/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!! Paljon Onnea koko perheelle!

Vierailija
17/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Paljon onnea myös minulta! Meilläkin on yöt alkaneet taas kääntyä normaaliin päin. Saa nähdä mitä meillä saadaan aikaiseksi :-)

Vierailija
18/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippua!Oikein paljon onnea!Tällä kertaa odotellaankin yhtäaikaa :) Blogikirjoituksiasi odotellen!

Vierailija
19/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onneee

Vierailija
20/29 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut täältäkin! Lukisin blogiasi mieluusti, mutta se on jotenkin vaikealukuinen: teksti on kauhean kapeassa kentässä ja mm. kuva menee kommenttien päälle. Voisiko sille tehdä jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä