Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee Myös Töihin?

Annaleena
16.02.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww.. voi toista. Ei muuta ku ehdotat töissä josko Viku joku kerta voisi tulla rikastuttamaan kanssa työkentelijöitä päivän ajaksi. Mä aina silloin tällöin käyn L:n kanssa työpaikallani (hakemassa hetkellistä älyllistä jutteluseuraa ja lievittämässä töihin paluu kuumetta). Kaverit tykkää. Just sen puoli tuntia mitä siellä ollaan. :D Mut eikö oo ihanaa tietää, että jolle kulle on niin täysin korvaamaton ettei mihinkään saisi mennä yksin. <3 Asiasta kukkaruukkuun. Kärsin todennäköisesti hetkellisestä mielenhäiriöstä sillä mulla oli ihan järkky vauvakuume (joka onneksi laantui kun taas valvoin parin yötä pojan kanssa). Luin sitten sen innoittamana koko Vauvatehdas blogin läpi. Jutut nauratti vieläkin. :)

Vierailija
2/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän onkin hyvä idea. Vikun läsnäolo tois varmasti matkaan ihan uutta säpinää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hii... ei muuta kun muksut mukaan duuniin, mitäköhän mun natiainen sanois kun pyöris päivän kerman, sokerin ja voin seassa...argh, never!! Mutta hienoa logiikkaa tossa paloautokeskustelussa!

Vierailija
4/5 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ois ihan onnessaan ainakin tuolla työpaikalla :D

Vierailija
5/5 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viku on ollut pari kertaa töissä :D Viimeksi puoli päivää Unelmien Lauran sairastuessa. Poju pääsi Salama McQueenin ja snack-pussin kanssa kokoukseenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi